Vi har hatt stellebord på soverommet vårt når baby var liten for enkle skift om natten. Sluttet å bruke stellebord når hun begynte å snu seg rundt, føltes skummelt å ha henne i høyden da selv om hun aldri var uten en hånd på henne. :nailbiting:

Bruker slike tissematter som brukes på gamlehjem og skifter på det i sofaen.. stellebordet har blitt et fint oppbevarings møbel nå frem til nestemann kommer :joyful:

Jeg passet på å alltid holde en hånd på men pluggen klarte likevel å spenne fra med beina en gang og kaste seg ned fra stellebordet. Herreguuuuud så fortvilet jeg ble, gråt og gråt. Jeg kunne passet bedre på og ikke snudd hodet (skulle ta vann på kluten), men følte jeg passet godt nok på, med hånden godt på. Så ja, det kan skje!
 
Hvilken smokk tenker folk å gå for? Vurderer å kjøpe en sånn «prøvepakke» med 4 ulike typer fra BIBS. Erfaringer?
 
Hvilken smokk tenker folk å gå for? Vurderer å kjøpe en sånn «prøvepakke» med 4 ulike typer fra BIBS. Erfaringer?
Anbefales! Kjøper alltid det fast i gave til babyshower, er så fint å få testet litt forskjellig :Heartpink
 
Går for philips avent, kjekt med en type som er lett å få tak i :) også har de andre barna mine elsker den.
 
Hadde før denne uken kun kjøpt nytt babynest men nå har jeg bestilt ny bæresele og kjøpt brukt bedsidecrib :)
 
Hvilken smokk tenker folk å gå for? Vurderer å kjøpe en sånn «prøvepakke» med 4 ulike typer fra BIBS. Erfaringer?
Vi hadde kjøpt inn bibs og mam til 21 frøkna, hun nektet bibs, tok kun mam smokkene :laughing002 Men godtok både pupp, mam flaske, philips og dr.brown flaske :confused004

Greit å prøve litt forskjellig, men vi var fornøyd med at smokkene var lett å få tak i :) så har kjøpt inn samme nå, og håper han her også godtar de.
 
Kjøpte Najell X. Har hatt ett hjemmesydd til de to andre men det begynte å bli godt brukt. Synes også det virket praktisk å kunne bære med seg babyen rundt nå som vi har to fra før. Kan lille bare bli med på lasset, liksom :p
Sleepcarrier?
 
Kjøpte Najell X. Har hatt ett hjemmesydd til de to andre men det begynte å bli godt brukt. Synes også det virket praktisk å kunne bære med seg babyen rundt nå som vi har to fra før. Kan lille bare bli med på lasset, liksom :p
Jeg også! Gleder meg til å ta det i bruk! Fineste fargene også :love017 Kjøpte du trekk også? Det gjorde dessverre ikke jeg..
 
Jeg også! Gleder meg til å ta det i bruk! Fineste fargene også :love017 Kjøpte du trekk også? Det gjorde dessverre ikke jeg..
Veldig fine farger, men endte opp med den grønne. Hvilken ble det på deg? Nei, kjøpte ikke trekk jeg heller, tenkte ikke på det
 
Er rabattkode til Najell (utenom sleepcarrier x) i den siste podcastepisoden til fødepodden :)
 
Noen som har tenkt å bruke tynne frottekluter i stedet for engangskompresser ifm bleieskift? Evt som har erfaringer å dele?
 
Back
Topp