Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt neonate sin med kamera, og har hatt i vognen.Mange gode poeng, men jeg kan slå et slag for camera på babycallen
Vi har kamera på babycallen og syntes det er gull verdt. Vi har vell og merke ikke en app på mobilen da jeg er litt overbeskyttende og ikke ønsker at den skal kunne hakkes. Så en god gammel skjerm som følger med bruker vi.
Begynte ikke å bruke babycall før hun flyttet på eget rom rundt 7-8 måneders alderen og det har vært helt supert å slippe å åpne døren (potensielt vekke henne) for å sjekke. Etter hun ble litt større har vi også kunnet bruke den til å prate til henne, vi ser hun står i sengen å roper etter å ha blitt lagt kan vi be henne legge seg ned, det er natta og alle skal sove. Også legger hun seg fint ned i senga si og sove, magic. Kan også enkelt se om hun har mistet tutten eller det er en annen grunn til at hun roper eller gråter som gjør at vi må gå inn til henne.
Hadde jeg ikke kunnet se henne hadde jeg gått inn og forstyrret henne da jeg ikke hadde klart å holde meg
Vi lader skjermen hver morgen så den er alltid full ladet til kvelden, i morges kjøpte jeg meg 45min med mer søvn da jeg kunne fortelle henne det er fremdeles natt når klokken var 6
Det eneste dumme er at kameraet ikke er trådløst så jeg kan ikke legge babycallen i vognen, men jeg er litt pysete og hadde ikke satt henne utenfor en cafe i Oslo sovende alene