Utstyrstråd

Ja, jeg har også tenkt at hvis vi angrer skikkelig, så kan vi ordne en annen og rimeligere løsning med kamera til soverom..
 
Mange gode poeng, men jeg kan slå et slag for camera på babycallen :Heartred

Vi har kamera på babycallen og syntes det er gull verdt. Vi har vell og merke ikke en app på mobilen da jeg er litt overbeskyttende og ikke ønsker at den skal kunne hakkes. Så en god gammel skjerm som følger med bruker vi.

Begynte ikke å bruke babycall før hun flyttet på eget rom rundt 7-8 måneders alderen og det har vært helt supert å slippe å åpne døren (potensielt vekke henne) for å sjekke. Etter hun ble litt større har vi også kunnet bruke den til å prate til henne, vi ser hun står i sengen å roper etter å ha blitt lagt kan vi be henne legge seg ned, det er natta og alle skal sove. Også legger hun seg fint ned i senga si og sove, magic. Kan også enkelt se om hun har mistet tutten eller det er en annen grunn til at hun roper eller gråter som gjør at vi må gå inn til henne.

Hadde jeg ikke kunnet se henne hadde jeg gått inn og forstyrret henne da jeg ikke hadde klart å holde meg :joyful:

Vi lader skjermen hver morgen så den er alltid full ladet til kvelden, i morges kjøpte jeg meg 45min med mer søvn da jeg kunne fortelle henne det er fremdeles natt når klokken var 6 ;)

Det eneste dumme er at kameraet ikke er trådløst så jeg kan ikke legge babycallen i vognen, men jeg er litt pysete og hadde ikke satt henne utenfor en cafe i Oslo sovende alene :sorry:
 
Jeg er også veldig fan av kamera på soverommet og av mange av de samme grunnene som nevnt over ☺️ men bruker uten kamera i vogn, har aldri følt behovet for kamera der.
 
Vi har kjøpt både med og uten kamera - sistenevnte til å ha i vogn og med på tur.
Den med kamera festes på veggen når hun skal på eget soverom. Litt usikker på bruken av dette før den tid.
Som nevnt over tror jeg det blir gull verdt, og tror faktisk jeg hadde blitt mer «hysterisk» uten kamera (gått inn og sjekket hver gang det kom en lyd liksom) :wacky:
 
Enig i begge sider om babycall :) Vi landet på neonate uten kamera men med tidteller. Viktigst var lyd, range og batteritid. Veldig fornøyd uten kamera her hvertfall :)

Tips om nødløsning om man glemmer babycall eller vil sette opp kamera. Appen «baby monitor 3G». Krever at man har to mobiler/enheter som har installert appen. Aner ikke hvor sikker den er, men den har reddet oss noen ganger når vi har reist fra babycallen :)
 
Kamera har vært veldig nyttig her frem til 1,5 år-ish, så vi har begge deler. Fint å slippe å gå inn hvis barnet ikke faktisk er våkent. :)
 
Mange gode poeng, men jeg kan slå et slag for camera på babycallen :Heartred

Vi har kamera på babycallen og syntes det er gull verdt. Vi har vell og merke ikke en app på mobilen da jeg er litt overbeskyttende og ikke ønsker at den skal kunne hakkes. Så en god gammel skjerm som følger med bruker vi.

Begynte ikke å bruke babycall før hun flyttet på eget rom rundt 7-8 måneders alderen og det har vært helt supert å slippe å åpne døren (potensielt vekke henne) for å sjekke. Etter hun ble litt større har vi også kunnet bruke den til å prate til henne, vi ser hun står i sengen å roper etter å ha blitt lagt kan vi be henne legge seg ned, det er natta og alle skal sove. Også legger hun seg fint ned i senga si og sove, magic. Kan også enkelt se om hun har mistet tutten eller det er en annen grunn til at hun roper eller gråter som gjør at vi må gå inn til henne.

Hadde jeg ikke kunnet se henne hadde jeg gått inn og forstyrret henne da jeg ikke hadde klart å holde meg :joyful:

Vi lader skjermen hver morgen så den er alltid full ladet til kvelden, i morges kjøpte jeg meg 45min med mer søvn da jeg kunne fortelle henne det er fremdeles natt når klokken var 6 ;)

Det eneste dumme er at kameraet ikke er trådløst så jeg kan ikke legge babycallen i vognen, men jeg er litt pysete og hadde ikke satt henne utenfor en cafe i Oslo sovende alene :sorry:
Jeg har hatt neonate sin med kamera, og har hatt i vognen.
var så mye snakk på katter som la seg i vognen når jeg fikk første. Så det sparte meg for mange bekymringer med å ha kamera i vognen også
 
Back
Topp