Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så masse fint!Må derfor bare samle tankene og str litt og prøve å fylle hullene i garderoben.
Har også fått noen plagg enkeltvis fra familie og venner, ikke alt er typisk smaken til mor
Skulle virkelig ønske vi hadde noen å arve fine gutteklær etter, vanskelig å velge ut all basisplaggene selv
Vis vedlegget 49012 Vis vedlegget 49013 Vis vedlegget 49014 Vis vedlegget 49015 Vis vedlegget 49016 Vis vedlegget 49017 Vis vedlegget 49018

Så masse fint!
Utrolig gøy å shoppe litt + arve litt og begynne å legge ting inn i skapet
*Glede seg*
![]()
Nå har jeg gått gjennom noen av klærne jeg har kjøpt til babyen
.

Tusen takkÅååå.... <3 nydelig, Anna!! Den siste kjolen var så fin! Hvor er den kjøpt?
.
.

Tusen takk.
Den er kjøpt på Lindex , for bare et par uker siden .
Den er i str 1år da, men klarte rett og slett ikke å styre meg da jeg så den.
Hyggelig at du likte klærne.
Mannen forstår ikke helt "gleden" ved alt dette dilldallet, så er hyggelig å dele det med dere![]()
Godt å høre det ikke bare er jeg som "har tatt av"Jeg kjenner til følelsen. Jeg har jo allerede kjøpt kjole i str. 92.Hehe!
Nei, mennene skjønner ikke helt denne redebyggergreia. Greit å ha noen å dele det med som er like ivrige.Nå kan jeg bruke en lørdagskveld til å surfe etter riktig smokk eller sokker liksom.
![]()
.

Gud så mye fintNå kom endelig noen av varene jeg hadde bestilt
Vis vedlegget 49270
Kjøpte et par kleshengere, men venter ennå på stativetVis vedlegget 49271
Kjøpte 4 suglesmekker
Vis vedlegget 49272Vis vedlegget 49273Vis vedlegget 49274
Et par kjolebodyer
Vis vedlegget 49275Vis vedlegget 49276
Rullegardin
Vis vedlegget 49277
Oppbevaringsbokser
Vis vedlegget 49278Vis vedlegget 49279
Sengetøy, sengekant og teppe
Vis vedlegget 49280Vis vedlegget 49281Vis vedlegget 49282
Body og puter til stol, håper den passer stokkestolen..
Vis vedlegget 49283Vis vedlegget 49284
Søte sokker
Vis vedlegget 49285
Synes de rosa med hviteskyer hadde en litt intens rosafarge, så håper det passer inn i rommet...hadde egentlig tanker om å gå for lys, dus, pastellrosa og hvitt i rommet...
Blir spennende å se![]()
!
Syntes det klesstativet var sååå søt at jeg bare måtte ha det når jeg fikk det på salg! Han såg ikke poenget med det siden det er flere innebygd klesskap på rommet hennes og vi har også kjøpt to kommoder, så hun har plenty av klesoppbevaringsplassGud så mye fint!
Likte absolutt alt !
Du har god smak altså
Jeg har samme klesstativet til jenta i magen selv
Det ble så dekorativt og fint inne på rommet hennes![]()
Ikke santSyntes det klesstativet var sååå søt at jeg bare måtte ha det når jeg fikk det på salg! Han såg ikke poenget med det siden det er flere innebygd klesskap på rommet hennes og vi har også kjøpt to kommoder, så hun har plenty av klesoppbevaringsplassmen tenkte det er en fin plass å ha alle prinsessekjolene
![]()

Har dere tenkt å ha babyen på eget rom fra begynnelsen? Jeg ser for meg at det først skjer når hun er litt større. Derfor planlegger jeg å sette opp sengen på rommet hennes, og heller ha dagsenga ved senga vår til hun er litt større.TakkKlesstativet er bare såå fint. Jeg får dessverre ikke plass til det (tror jeg). Må nok se når vi flytter inn og setter opp tingene hennes.Har dere tenkt å ha babyen på eget rom fra begynnelsen? Jeg ser for meg at det først skjer når hun er litt større. Derfor planlegger jeg å sette opp sengen på rommet hennes, og heller ha dagsenga ved senga vår til hun er litt større.
Fine skap! Liker looken