Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte morsdagsgave til bestemødrene i går
Vis vedlegget 49877
Og da han såg de så ville han også ha
Vis vedlegget 49878
Og med at han skulle ha, så måtte jo jeg også ha
Vis vedlegget 49879
Syntes at de var så søtehehe samme som oss, bare ikke den bestemorsprinsesse, han var å fant pappas prinsesse og da skulle såklart jeg ha mammas prinsesse![]()
Hvor har du kjøpt de som lyser??Mam smokker
![]()
....måtte jo ha de som lyser i mørket også![]()
![]()
Hvor har du kjøpt de som lyser??
Ja har leitet etter de jeg også , så tusen takkAmazon.com, bestile 4 stk for 95 kr inkl frakDe var svindyre på ebay..Du får ikke tak i de som lyser i mørket i Norge i den minste str, kun fra 6 mnd og opp, desverre
♧ Sendt fra app'en ♧
Tenk , på neste morsdag er vi mødreKjøpte morsdagsgave til bestemødrene i går
Vis vedlegget 49877
Og da han såg de så ville han også ha
Vis vedlegget 49878
Og med at han skulle ha, så måtte jo jeg også ha
Vis vedlegget 49879

Jeg vetTenk , på neste morsdag er vi mødre![]()
Åh så heldig du erJeg vetgleder meg sååå!
skulle ønske det var nå
Men jeg fikk frokost på sengen i dagvafler med rømme og fersk jordbærsyltetøy, og jordbær og mango te og kos av hunden
![]()

. Så var en fin start på dagen!Men det høres ut som en kjekk morgen det ogsåÅh så heldig du er
For en herlig start på dagen!
Jeg fikk ikke noe, men våknet til rent hus og to hunder som overfalt meg i sengen. Så var en fin start på dagen!
Åh, så koseligtJeg er allerede mor, så her spiste vi deilig frukost med skillingsboller, frukt, marsipankake og rullekakeFikk ny kaffitrakter og en rosebukett
![]()
Nå skal vi opp til mamma å spise sjokoladekake å kose oss
♧ Sendt fra app'en ♧
Er det salget på KID du mener?? I såfall så må jeg dit i morgen hvis de fremdeles har salg!Det er kun fiberdynene de ikke har salg på. Jeg kjøpte dun, og de var på salg:-D men var det 40% på lammeskinnet? Jeg kjøpte til 399.
Søtt bilspeil!-40% på lekebutikken her så da kan man ikke la være å hamstre litt der å...Vis vedlegget 50092
Ja det syns j å!!!Søtt bilspeil!Jeg fant ingen fine som jeg egentlig likte der vi kjøpte, så endte bare opp med en.
Nei, ikke feil med 40%Ja det syns j å!!!måtte bare kjøpe d, å positivt med 40% på d i tillegg
gleder meg så til å ta d i bruk!
(det gjelder vel egentlig alt j har kjøpt de siste mnd,hehe)
Sent from my iPad using BV Forum