:) Utstyrstråd - bilder

Kjøpte morsdagsgave til bestemødrene i går
ImageUploadedByBV Forum1391886941.996767.jpg
Og da han såg de så ville han også ha
ImageUploadedByBV Forum1391886971.780573.jpg
Og med at han skulle ha, så måtte jo jeg også ha :P
ImageUploadedByBV Forum1391887007.181328.jpg

Mam smokker :)

$_12.JPG

....måtte jo ha de som lyser i mørket også :D

41cDVFJseZL._SY450_.jpg
Hvor har du kjøpt de som lyser??

Hvor har du kjøpt de som lyser??

Amazon.com, bestile 4 stk for 95 kr inkl frak :D De var svindyre på ebay..Du får ikke tak i de som lyser i mørket i Norge i den minste str, kun fra 6 mnd og opp, desverre :(

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg vet :) gleder meg sååå! :) skulle ønske det var nå :)
Men jeg fikk frokost på sengen i dag :) vafler med rømme og fersk jordbærsyltetøy, og jordbær og mango te og kos av hunden :D
Åh så heldig du er:love017
For en herlig start på dagen!

Jeg fikk ikke noe, men våknet til rent hus og to hunder som overfalt meg i sengen:love7. Så var en fin start på dagen!

Åh så heldig du er:love017
For en herlig start på dagen!

Jeg fikk ikke noe, men våknet til rent hus og to hunder som overfalt meg i sengen:love7. Så var en fin start på dagen!
Men det høres ut som en kjekk morgen det også :)
Tenk neste år så blir det frokost på sengen med blomster og en gave :)
Gleder meg sååå til å få en tegning på senga når hun er gammel nok til det :D

Jeg er allerede mor, så her spiste vi deilig frukost med skillingsboller, frukt, marsipankake og rullekake :p Fikk ny kaffitrakter og en rosebukett :)
Nå skal vi opp til mamma å spise sjokoladekake å kose oss :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Det er kun fiberdynene de ikke har salg på. Jeg kjøpte dun, og de var på salg:-D men var det 40% på lammeskinnet? Jeg kjøpte til 399.

Søtt bilspeil! :) Jeg fant ingen fine som jeg egentlig likte der vi kjøpte, så endte bare opp med en.
Ja det syns j å!!!:) måtte bare kjøpe d, å positivt med 40% på d i tillegg:) gleder meg så til å ta d i bruk!:) (det gjelder vel egentlig alt j har kjøpt de siste mnd,hehe)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp