:) Utstyrstråd - bilder

Kjøpte denne bilstolposen i merinoull som også kan brukes i bagen. Tror den blir fin til vår/høstbaby :)

67975_SACO_CUCO_TRYCOT_ROSA1_zpsb53c5f54.jpg

36752-3_zps9bd9459a.jpg

dsc_22291_zps914fd5ad.jpg

Jeg bestilte dette for en stund siden, og først etter jeg hadde purret på det fikk jeg svar, 12 dager etter betaling. De har den ikke på lager. Utrolig dårlig! Det skal ikke ta dem 12 dager og en purring på å gi meg beskjed om det. Heldigvis fikk jeg lagt inn en bestilling på glowy.no så da er det bare å krysse fingrene for at den kommer.

Jeg bestilte dette for en stund siden, og først etter jeg hadde purret på det fikk jeg svar, 12 dager etter betaling. De har den ikke på lager. Utrolig dårlig! Det skal ikke ta dem 12 dager og en purring på å gi meg beskjed om det. Heldigvis fikk jeg lagt inn en bestilling på glowy.no så da er det bare å krysse fingrene for at den kommer.
Veldig lekker :)

Har i kveld vasket 165 plagg :)
Kom endelig over ei som hadde nokså lik smak som jeg kunne kjøpe brukt av.
Ga 400,- for alt sammen og det beste er Carter's plaggene som jeg hadde tenkt til å bestille selv :D
Nå har jeg nok skift til veslemann, så deilig å slippe stress med riktig mengde klær <3
klee_bebbi_165.jpg

Har i kveld vasket 165 plagg :)
Kom endelig over ei som hadde nokså lik smak som jeg kunne kjøpe brukt av.
Ga 400,- for alt sammen og det beste er Carter's plaggene som jeg hadde tenkt til å bestille selv :D
Nå har jeg nok skift til veslemann, så deilig å slippe stress med riktig mengde klær <3
Vis vedlegget 50416
Ser ikke ut til at du kommer til å mangle klær til den lille ;)

Kjøpte de første gravidklærne i dag:smiley-angelic006.
Begynner å bli ubehagelig i trange jeans nå..... :confused005

image.jpg

Kjøpte de første gravidklærne i dag:smiley-angelic006.
Begynner å bli ubehagelig i trange jeans nå..... :confused005

Vis vedlegget 50783

Kjøpte selv de første gravid klærne i går, var skikkelig lei av å gå med knapp og smekk åpen :p kjøpte 2 likens bukse som du i lys dongeri + mørk, helt fantastiske bukser!! :D

♧ Sendt fra app'en ♧

Kjøpte selv de første gravid klærne i går, var skikkelig lei av å gå med knapp og smekk åpen :p kjøpte 2 likens bukse som du i lys dongeri + mørk, helt fantastiske bukser!! :D

♧ Sendt fra app'en ♧
De er kjempe gode :)
Skal bli en litt mer behagelig hverdag med disse på:)

1392502775856.jpg1392502793548.jpg

♧ Sendt fra app'en ♧

Var også på 40% på KID nå for noen dager siden:) ImageUploadedByBV Forum1392519676.365158.jpgImageUploadedByBV Forum1392519698.014941.jpg

Har lik genser ;)
Heldigen som har venter helt til nå med mammaklær! Jeg måtte ha mammabukser i begynnelsen av 2.mnd, men så kunne vi se det på magen min da vi tok testen også da :p
Begynner å bli lei av å bære magen nå :p
Den genseren er sååå fin:smiley-bounce022.
Gleder meg til å bruke den.

Når mannen har friuke neste gang, skal vi sette i gang litt også. Det er iallefall planen:-D Det finns intet som tyder på at vi skal ha en til :-):-)

ImageUploadedByBV Forum1392670886.971399.jpg
Dette babyredet venter jeg på nå:-) Siden jeg ikke kan sy selv har jeg bestilt noen til å sy det for meg:-)

Back
Topp