Utstyrstråd bilder :)

"Ne, post: 16934666, member: 82894"]Hvor har du kjøpt stellebordet? Det var jo genialt! :)
Kjøpt på Ikea :)[/quote]
Takk for svat

Kjøpt på Ikea :)[/quote]
Husker du hva det heter og pris? :)[/quote]
Det heter Hensvik, kostet 900,- :)

Da har jeg fått hentet bilstolen ned fra loftet. Kjøpt den brukt så jeg har vasket den. Den var full av størknet matrester og kjekssmuler :/ Men nå er den ren og pen :)
Vis vedlegget 45662
Vis vedlegget 45663

Og så er det vogna vi har hatt i bilen ganske lenge. Nå står den "i veien" i den lille gangen vår og kanskje bidrar til at sambo får ut fingeren til å rydde plass i boden ute;)
Vis vedlegget 45664
Vis vedlegget 45665
Synes stormtrekket på årets modell er mer "slerkete" enn 07-modellen vi hadde sist. Og så er bagen litt kortere :( Og så tar den større plass i bilen av en eller annen merkelig grunn. Men ellers tror jeg den er like god som den forrige. Må legge på er hvitt streachlaken på madrassen og så skal lammeskinnsposen sendes på rens.

Hvor kan jeg få tak i det rosa trekket som du har på kantene på vognen? :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Hvor kan jeg få tak i det rosa trekket som du har på kantene på vognen? :-)

Den kom med grått - lik som resten av vognen, men jeg sa i butikken at jeg ville ha rosa. Så da kunne jeg kjøpe det utenom. Var inne på Simo.no og så hvilke farger det fantes i.

Okey :-) takk for svar. Har emmaljunga vogn, men er kanskje til den også på nettet :-) får skikke litt, hvet du hva det heter?

Okey :-) takk for svar. Har emmaljunga vogn, men er kanskje til den også på nettet :-) får skikke litt, hvet du hva det heter?

Tror ikke jeg ville kjøpt simo-trekk til emmaljungavogn. Det er jo forskjellig størrelser og passform på bagene. Sjekk på nettsiden til emmaljunga eller i en katalog hvilke alternativer i farger de har til den vognen du har.

Sjeselongen på barnerommet har blitt pyntet med hvite tepper, pynteputer og langhåret saueskinn :)

Vedlegg

• DSC_0217.JPG
    DSC_0217.JPG
    62 KB · Visninger: 132
Sniker en smule, men lurer rett og slett på hvor du har kjøpt den senga?

Jeg hadde nemlig lik seng som liten, kjøpt av besteforeldrene mine i Italia. :)

Elsker den senga ♥

Senga er kjøpt fra USA da jeg ble født i 1988 - så den vet jeg rett og slett ikke om det er mulig å få fatt i? Ikke står det noe navn eller merke på den så man kan spore den opp heller.. litt synd hvis noen av delene skulle forsvinne eller bli ødelagt!

Så den blir passet godt på og skal gå i arv til mine barn igjen :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Endelig funnet en stellematte jeg synes var fin og praktisk til stellebordet på soverommet ;-)

Så nå er stelleplassen på rommet klart :-)

1389661882859.jpg
1389661904131.jpg

I tillegg har vi funnet hyllen vi vil ha som skal stå ved siden av stolen/under vegghyllen (til leker og div) - men de var tomme på lager så må vente til etter 20/01 før vi kan kjøpe og montere denne opp..

1389662085284.jpg

Ellers er rommet klart, mangler en rullegardin men dette haster ikke da lillebror sover med oss første tiden allikevel :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Da er vogn baggen på plass og :) Manglar no å finne ei veske eg vil lika ;) ImageUploadedByBV Forum1389802006.599910.jpg

Lyslenken er montert å hengt opp på barnerommet :)

Vedlegg

• 1390046751606.jpg
    1390046751606.jpg
    47 KB · Visninger: 134
ImageUploadedByBV Forum1390048070.530094.jpg
ImageUploadedByBV Forum1390048083.201166.jpg

Så har jeg et stellebord med balje til å ha oppå badekaret. Men tror nok jeg heller går for en balje i dusjen (og sitter på huk) og så bare har ei stellematte oppå skittentøyskurven (litt lav men).
ImageUploadedByBV Forum1390048186.222912.jpg

Back
Topp