Utstyrstråd bilder :)

Da har jeg fått hentet bilstolen ned fra loftet. Kjøpt den brukt så jeg har vasket den. Den var full av størknet matrester og kjekssmuler :/ Men nå er den ren og pen :)
ImageUploadedByBV Forum1388917163.767324.jpg
ImageUploadedByBV Forum1388917174.651933.jpg

Og så er det vogna vi har hatt i bilen ganske lenge. Nå står den "i veien" i den lille gangen vår og kanskje bidrar til at sambo får ut fingeren til å rydde plass i boden ute;)
ImageUploadedByBV Forum1388917286.394681.jpg
ImageUploadedByBV Forum1388917300.703291.jpg
Synes stormtrekket på årets modell er mer "slerkete" enn 07-modellen vi hadde sist. Og så er bagen litt kortere :( Og så tar den større plass i bilen av en eller annen merkelig grunn. Men ellers tror jeg den er like god som den forrige. Må legge på er hvitt streachlaken på madrassen og så skal lammeskinnsposen sendes på rens.

Så deilig det så ut! Her må vi bestille vogner snart. Må få åpna mastercardet mitt etter tabben med å taste feil kode tre ganger i forje uke. Flaut! Så kan vi bestille siste rest av ting og tang og andre duppeditter. Har bestilt litt, så jeg gleder meg til det kommer i posten.

Er såvidt jeg får på stormtrekket på simoen min, må dra skikkelig i det for å få på siste knappene.

Er såvidt jeg får på stormtrekket på simoen min, må dra skikkelig i det for å få på siste knappene.
Så rart. Ny modell eller? Her er den stram rund bagen men ikke opp mot kallesjen...

Så rart. Ny modell eller? Her er den stram rund bagen men ikke opp mot kallesjen...
Nei, kjøpte en brukt 2011 modell, men kun vært brukt 4 måneder, så kan jo hende det blir litt løsere når det blir mer brukt.

Endelig fått sengen klar og vogn baggen er hus. Vognen kommer om en uke, ble Emmaljunga City Cross All black og maxikos bilstolen :):):)

kun 7 uker igjen nå til vi får treffe lille bror ;);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389038442430.jpg
    1389038442430.jpg
    55 KB · Visninger: 129
  • 1389038458137.jpg
    1389038458137.jpg
    67,1 KB · Visninger: 126
  • 1389038868104.jpg
    1389038868104.jpg
    34 KB · Visninger: 123
  • 1389038880484.jpg
    1389038880484.jpg
    49,8 KB · Visninger: 115
Vi har fått det meste i hus nå! Men mye står i boden enda. Sort Stokke-tripptrappstol med newborn, stuva sprinkelseng fra Ikea, mountain buggy urban jungle vogn i sort med sort bag, Besafe izigo bilsete, odenwalder Lammy vognpose, (har til og med arvet 2stk), babycall, Stokke sammenleggbar badebalje, Stella Baby stellematte! Mangler babygym og vippestol av de litt større tingene!.... Tror jeg :) Er overlykkelig for at vi har fått mye i gaver og arv, pluss salg i julen! Utstyr koster jo en FORMUE!!!

Endelig fått sengen klar og vogn baggen er hus. Vognen kommer om en uke, ble Emmaljunga City Cross All black og maxikos bilstolen :):):)

kun 7 uker igjen nå til vi får treffe lille bror ;);)

Vi har lik uro - arvet fra en venninne. Går din også veeeeldig sakte rundt, eller er min litt ødelagt?

Vi har lik uro - arvet fra en venninne. Går din også veeeeldig sakte rundt, eller er min litt ødelagt?

Den går sakte rundt. kan være lurt å sjekke batteriene ;);) det skal jeg gjøre. Den er fra datteren vår på 5 år. så er noen år gamel

Vi har kjøpt stellematten fra Stella Baby!
Jeg syns den virker fantastisk og robust med vegger og sugekopper i bunn! Vi skal ha den på badet oppå vaskemaskinen ettersom vi ikke har plass til stellebord! Vis vedlegget 45264Vis vedlegget 45265

tenkte på å kjøpe samme type, siden vi har lite plass på badet så blir oppå vaskemaskin vi må ha den. Men er den passelig oppå en vaskemaskin?? eller blir den for stor? ;);)

Den går sakte rundt. kan være lurt å sjekke batteriene ;);) det skal jeg gjøre. Den er fra datteren vår på 5 år. så er noen år gamel

Ja den gikk nesten ikke i det hele tatt så byttet batterier. Da gikk den liiiitt fortere

Den uroen har jeg også arvet fra min søster. Synes den durer noe alvorlig når den går... Usikker på om jeg vil bruke den eller kjøpe en god gammeldags en som bare henger der.. Har forøvrig nye batterier i.

Har også arvet en slik en, men ikke testet enda :)

Da har jeg fått hentet bilstolen ned fra loftet. Kjøpt den brukt så jeg har vasket den. Den var full av størknet matrester og kjekssmuler :/ Men nå er den ren og pen :)
Vis vedlegget 45662
Vis vedlegget 45663

Og så er det vogna vi har hatt i bilen ganske lenge. Nå står den "i veien" i den lille gangen vår og kanskje bidrar til at sambo får ut fingeren til å rydde plass i boden ute;)
Vis vedlegget 45664
Vis vedlegget 45665
Synes stormtrekket på årets modell er mer "slerkete" enn 07-modellen vi hadde sist. Og så er bagen litt kortere :( Og så tar den større plass i bilen av en eller annen merkelig grunn. Men ellers tror jeg den er like god som den forrige. Må legge på er hvitt streachlaken på madrassen og så skal lammeskinnsposen sendes på rens.

Vi har -12 modellen.Syns stormtrekket er samme på den ja:-(
Skal også kjøpe rosa kant til bagen,er så fint:-)

Kanskje hvis du toner ned sengtøyet med lyse farger at du liker stickeren bedre? Ble kanskje litt mye? :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Sengekanten er grunnen til at jeg er inne på trær og ugler. Kjøpt sengekant og stellematte i lik stil. "Silly u" Så da får jeg heller ta ned wallstickern og fikse en enklere en:-) Sengeteppet kan jo tones ned forøvrig:)

Back
Topp