Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er lekegrinden satt opp i stuen![]()
Den har vi også, den ser så genial ut, og ikke minst fin <3Vi har kjøpt stellematten fra Stella Baby!
Jeg syns den virker fantastisk og robust med vegger og sugekopper i bunn! Vi skal ha den på badet oppå vaskemaskinen ettersom vi ikke har plass til stellebord! Vis vedlegget 45264Vis vedlegget 45265
Nei jeg har sengekant som hører til himmelen, med kroner på, fra princess, jeg bare finner den ikkeSnoker litt fra mai 14.
Hva slags sengekant er du på jakt etter? Er det slik hvit i engelsk blonde? Dem har igjen 1 stk i KID butikken der jeg bor, men den er ikke på hjemmesiden dems![]()
(Må bare si at jeg elsker denne tråden! Er så mye fin inspirasjon og nå er vi snart ferdige med vårt barnerom <3 Ja, jeg liker å være forberedt![]()
)

Gleder meg til lillegutt kan bruke denna sykt kule tråbilen!
Vis vedlegget 45284
Også har jeg malt sprinkelsengaVis vedlegget 45285
Gardiner og rullegardin er oppeVis vedlegget 45286
Malt treet hvitt Vis vedlegget 45287
Måletre og knagger venter på å bli hengt oppVis vedlegget 45288
Fått skyvedørsgarderobe med klærVis vedlegget 45289Vis vedlegget 45290
Fortsatt mye å gjøre, men har også vogn, stellebord, bilstol, og bedsidecrib til første månedene![]()
Ja jeg mente TGRTakkTreet er kjøpt på TGR
jeg kjøpte i lilla
et helvette å male
![]()
Aha! Da forstod jeg jakten dinNei jeg har sengekant som hører til himmelen, med kroner på, fra princess, jeg bare finner den ikkehar nok bare havnet i feil kasse fra jeg pakka den bort etter storebror
Er koselig å holde på med oppussing av barnerom! Hadde nok begynt mye tidligere hadde det ikke vært for at vi måtte pusse opp nytt rom til storebror førstkooos deg med oppussing
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Vanvittig flott knaggrekke og måletre - kan jeg få spørre om hvor du har fått tak i den herligheten..?Måletre og knagger venter på å bli hengt oppVis vedlegget 45288
Fortsatt mye å gjøre, men har også vogn, stellebord, bilstol, og bedsidecrib til første månedene![]()
Vanvittig flott knaggrekke og måletre - kan jeg få spørre om hvor du har fått tak i den herligheten..?![]()
Ja jeg mente TGRKan tenke meg det var vanskelig å få hvitt, ble et fint resultat da
Fikk lyst på slik tre selv jeg.. Men må males da
![]()
Kjøpt fra Casa Interiørjeg er forhandler, så hvis du ønsker, så kan jeg bestille til deg
og sende til deg hvis du ønsker
![]()
Den bilen var jo bare dødskul!Gleder meg til lillegutt kan bruke denna sykt kule tråbilen!
Vis vedlegget 45284
Også har jeg malt sprinkelsengaVis vedlegget 45285
Gardiner og rullegardin er oppeVis vedlegget 45286
Malt treet hvitt Vis vedlegget 45287
Måletre og knagger venter på å bli hengt oppVis vedlegget 45288
Fått skyvedørsgarderobe med klærVis vedlegget 45289Vis vedlegget 45290