Utstyrstråd bilder :)

Sengekanten er grunnen til at jeg er inne på trær og ugler. Kjøpt sengekant og stellematte i lik stil. "Silly u" Så da får jeg heller ta ned wallstickern og fikse en enklere en:-) Sengeteppet kan jo tones ned forøvrig:)

Sengtøyet er nok lettere å skifte enn å ta ned stickeren ja ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Sengekanten er grunnen til at jeg er inne på trær og ugler. Kjøpt sengekant og stellematte i lik stil. "Silly u" Så da får jeg heller ta ned wallstickern og fikse en enklere en:-) Sengeteppet kan jo tones ned forøvrig:)

Hvorfor? Syntes det ble lekent men matchende jeg. Kult babyrom! :-)

Den var kjempe fin. Hvem har laget den? Likner litt på min. Vi har i dag malt vår gjennomsiktig hvit:) Koselig med gammeldags vugge..

Vis vedlegget 46393
Ja koselig. Skulle gjerne malt denne hvit også men vi låner den bare. Deres ble kjempefin! Vet ikke hvem som har laget den, lånt den av ei venninne av mamma.

Har vore og kjøpt vogn i dag :) Var ei som kjøpte ny vogn i desember som viste seg å vera for stor til konebilen. Vart emmaljung super nitro, men må kjøpa bag. Er fornøyd no og håpar det fortsetter ;) ImageUploadedByBV Forum1389301002.362646.jpg

Så fint det ble!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den var kjempe fin. Hvem har laget den? Likner litt på min. Vi har i dag malt vår gjennomsiktig hvit:) Koselig med gammeldags vugge..

Vis vedlegget 46393

Sniker fra januar, vi har også malt vuggen hvit...og jeg har limt på wallstickers....
Og navnet på snuppa :-) ImageUploadedByBV Forum1389313941.247682.jpg

Sniker fra januar, vi har også malt vuggen hvit...og jeg har limt på wallstickers....
Og navnet på snuppa :-) Vis vedlegget 46430

Samme som me skal :) Vogga vår er 27,5 år gammal der eg og mine to brødre som har brukt. Gubben er møbelsnekkar og skal skjæra ut navna våres og lillegutt med årstall og festa på :) Gledar meg til å sjå den 100% ferdig - sjølv om det tek litt tid da han ikkje jobbar som det lengre ;)

Åh, vi hadde Leandervugge til poden men han nektet å sove i den. Så vi solgte den pga plassmangel. Hadde hatt plass nå men det forutså vi jo ikke den gangen.. Har dere den på rom el stue?

Vi har den på stuen :) Ikke sikkert den vil bli mye brukt her heller, men gubben har mast i 3 måneder (fordi han synes den er så fin), så til slutt måtte han få viljen sin :P

Vi har den på stuen :) Ikke sikkert den vil bli mye brukt her heller, men gubben har mast i 3 måneder (fordi han synes den er så fin), så til slutt måtte han få viljen sin :P

Ja men den er jo helt nydelig så skjønner ham godt jeg. :)

ImageUploadedByBV Forum1389333900.907365.jpg
Vognen er klar!!!
Da har vi fått alt av utstyr på plass! Vi mangler bare lillemor:) syns godt hun kan komme før tiden så vi får kost med henne :) :)

Last edited:
Må bare spørre; hvor har du fått tak i de kurvene??
Jeg har samme stellebord og har ikke funnet noen som utnytter plassen så godt som dine :)
Har du mål på de også?

Hilsen gravid i nød :oops:

EDIT: tror jeg fant dem her :D
http://missmuffet.no/kurver_og_oppbevaring/

Jeg har også det stellebordet. Jeg fant på skeidar :) de passer perfekt, og får plass til tre på en hylle :) Så de er litt smalere! :) som skapt for stellebordet ^^

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp