Utstyrstråd bilder :)

image.jpg Den mest praktiske måten å bade babyen på for man har samtidig stellematte og badekar. Dessverre må kjøpes i utlandet ( produsert i Italia
 
image.jpg Vuggen er på plass og :))
 
Last edited:
Sniker fra april ;)
Liker veldig godt de grønne korgene du har under stellebordet. Er disse mulig å få kjøpt på nett?
Ja de heter rice kurver og kommer i mange farger:) Og størrelser. Jeg kjøpte mine på missmuffet.no :)
 
Ja de heter rice kurver og kommer i mange farger:) Og størrelser. Jeg kjøpte mine på missmuffet.no :)
Tusen takk! Da er 4 rice kurver i turkis på vei hjem til meg også,derimot fra lekmer.no! Der var det 17% på kurvene + at jeg fikk 10% på å slå inn en rabattkode øverst..føler jeg har gjort et godt kupp nå :)
 
Tusen takk! Da er 4 rice kurver i turkis på vei hjem til meg også,derimot fra lekmer.no! Der var det 17% på kurvene + at jeg fikk 10% på å slå inn en rabattkode øverst..føler jeg har gjort et godt kupp nå :)
Da blir ikke prisen verst.. Du har spart mye i forhold til meg.. Jeg var ute etter den grønnfargen, og eneste jeg fant de var på muffet, så da måtte det heller koste litt;) Knips et bilde når de er i bruk da:D
 
ImageUploadedByBV Forum1391280883.526583.jpgda var gjesteboken til navnefesten kommet! Nå mangler egentlig bare babyen! :p
 
Var vanvittig prisforskjell på den hvertfall.
 
ImageUploadedByBV Forum1391362853.125477.jpgda har jeg heklet lue i babyull til snuppa mi! Ble ganske fornøyd, tror jeg må lage flere :) prøver å slå ihjel tiden mellom de hersens maseriene som bare driver og lurer meg hele tiden..
 
Back
Topp