Kjøpt på Ikea"Ne, post: 16934666, member: 82894"]Hvor har du kjøpt stellebordet? Det var jo genialt!![]()
Takk for svat
Kjøpt på Ikea
Husker du hva det heter og pris?
Det heter Hensvik, kostet 900,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt på Ikea"Ne, post: 16934666, member: 82894"]Hvor har du kjøpt stellebordet? Det var jo genialt!![]()
Da har jeg fått hentet bilstolen ned fra loftet. Kjøpt den brukt så jeg har vasket den. Den var full av størknet matrester og kjekssmuler :/ Men nå er den ren og pen
Vis vedlegget 45662
Vis vedlegget 45663
Og så er det vogna vi har hatt i bilen ganske lenge. Nå står den "i veien" i den lille gangen vår og kanskje bidrar til at sambo får ut fingeren til å rydde plass i boden ute
Vis vedlegget 45664
Vis vedlegget 45665
Synes stormtrekket på årets modell er mer "slerkete" enn 07-modellen vi hadde sist. Og så er bagen litt kortereOg så tar den større plass i bilen av en eller annen merkelig grunn. Men ellers tror jeg den er like god som den forrige. Må legge på er hvitt streachlaken på madrassen og så skal lammeskinnsposen sendes på rens.
Den kom med grått - lik som resten av vognen, men jeg sa i butikken at jeg ville ha rosa. Så da kunne jeg kjøpe det utenom. Var inne på Simo.no og så hvilke farger det fantes i.Hvor kan jeg få tak i det rosa trekket som du har på kantene på vognen?
Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
Tror ikke jeg ville kjøpt simo-trekk til emmaljungavogn. Det er jo forskjellig størrelser og passform på bagene. Sjekk på nettsiden til emmaljunga eller i en katalog hvilke alternativer i farger de har til den vognen du har.Okeytakk for svar. Har emmaljunga vogn, men er kanskje til den også på nettet
får skikke litt, hvet du hva det heter?
Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
Sniker en smule, men lurer rett og slett på hvor du har kjøpt den senga?
Jeg hadde nemlig lik seng som liten, kjøpt av besteforeldrene mine i Italia.![]()

Endelig kom stelleveska i posten !! Nå er jeg heeeelt klar ♡♡
Vis vedlegget 47192
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
By stroom sine ! De har maaange fineKva type stelleveske er det?
Vis vedlegget 47516
Vis vedlegget 47517
Så har jeg et stellebord med balje til å ha oppå badekaret. Men tror nok jeg heller går for en balje i dusjen (og sitter på huk) og så bare har ei stellematte oppå skittentøyskurven (litt lav men).
Vis vedlegget 47518