Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Charl0tte
Uff, så trist !!
Mitt råd er å bli kvitt han.. Ikke la han ødelegge deg !
Ingen fortjener det, og du kommer til å gnage deg selv i stykker med all frustrasjonen.
Du kommer aldri til å føle deg trygg, og alltid ha mistanker. Det vil til slutt ødelegge dere begge.
Lykke til !!
*klem*
ORIGINAL: Minerva
Signerer Sicily på denne: En gang er idioti, men et systematisk, langvarig forhold hvor han tydeligvis planla å bruke MYE penger på "dem" (Hawaiturer er ikke gratis!) er noe helt annet.
Det vitner om at dette forholdet var noe han prioriterte fremfor dere.
Synes du bør kaste ham ut, og heller si ham at dersom han virkelig vil prøve igjen får han gjøre seg fortjent til det.
Så får du se hvor mye innsats han legger i å vinne deg tilbake.
ORIGINAL: litefrø
Uff så leit!! Og jeg skjønner det er tøfft!
Jeg tenker at det er et mye større svik å ha et forhold på si, enn å bare ha seg ett ligg. Om du skjønner... Et forhold innebærer helt andre følelser... Så jeg hadde nok ikke greid å tilgi det... Uansett hadde jeg nok flyttet ut for en periode, for virkelig å kjenne på mine følelser... Men det at han faktisk har planlagt ferie tur til utlandet med elskerinnen sier meg at det er mer enn sex, og da hadde jeg ikke greid å stole på han igjenn.. Tenk grundig igjennom valget du tar, og ikke la han bestemme!
ORIGINAL: Kaloo
En gang utro,alltid utro...
Det pleier desverre å stemme...
ORIGINAL: MzDomino!
nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!
tenk på selv og i en sånn sitasjon...
ORIGINAL: Minerva
Signerer Sicily på denne: En gang er idioti, men et systematisk, langvarig forhold hvor han tydeligvis planla å bruke MYE penger på "dem" (Hawaiturer er ikke gratis!) er noe helt annet.
Det vitner om at dette forholdet var noe han prioriterte fremfor dere.
Synes du bør kaste ham ut, og heller si ham at dersom han virkelig vil prøve igjen får han gjøre seg fortjent til det.
Så får du se hvor mye innsats han legger i å vinne deg tilbake.