Utro samboer :(

Hadde ikke gitt ny sjanse i det hele tatt.

Nei-herregud[&:]
hadde ALDRI tilgitt utroskap,kanskje en flørt/roting på byn...kanskje!!
Men aldri noe som har fåregått over lengre tid[>:]
hadde som du sier, ikke klart å stole på fyren-eller ligge i samme seng uten å tenke på det SVIKET han hadde gjordt ovenfor forholdet.

LYKKE TIL,du fortjener MYYYYYE BEDRE!!!!

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Signerer denne...
Ikke bra for ungen å bo i et dårlig forhold med foreldra heller om det skulle bli resultatet

Uff, så trist !!

Mitt råd er å bli kvitt han.. Ikke la han ødelegge deg !
Ingen fortjener det, og du kommer til å gnage deg selv i stykker med all frustrasjonen.
Du kommer aldri til å føle deg trygg, og alltid ha mistanker. Det vil til slutt ødelegge dere begge.

Lykke til !!

*klem*

Signerer Sicily på denne: En gang er idioti, men et systematisk, langvarig forhold hvor han tydeligvis planla å bruke MYE penger på "dem" (Hawaiturer er ikke gratis!) er noe helt annet.
Det vitner om at dette forholdet var noe han prioriterte fremfor dere.
Synes du bør kaste ham ut, og heller si ham at dersom han virkelig vil prøve igjen får han gjøre seg fortjent til det.
Så får du se hvor mye innsats han legger i å vinne deg tilbake.

ORIGINAL: Charl0tte

Uff, så trist !!

Mitt råd er å bli kvitt han.. Ikke la han ødelegge deg !
Ingen fortjener det, og du kommer til å gnage deg selv i stykker med all frustrasjonen.
Du kommer aldri til å føle deg trygg, og alltid ha mistanker. Det vil til slutt ødelegge dere begge.

Lykke til !!

*klem*

Signerer denne

ORIGINAL: Sicily
systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

sign[:@]

Jeg forstår den at alt blir vanskligere med barn i bildet; MEN man skal ikke være sammen for hver en pris heller.
Har ikke mamman det bra, ser jo barna det også og det kan gå uttover ganske så mye.
Da er det vel bedre med to glade skilte foreldre i steden.

Den der var virkelig stygg synes jeg, det var godt du fant det ut sier jeg.
Du fortjener jo så mye mye mer.

Hvorfor er det så vanskelig for folk å gjøre det slutt FØR man hopper i køys med andre. Er det fordi man vil ha i pose og sekk??

Kom deg videre uten han, ellers vil dette bare tære på deg.

Klem

ORIGINAL: Minerva

Signerer Sicily på denne: En gang er idioti, men et systematisk, langvarig forhold hvor han tydeligvis planla å bruke MYE penger på "dem" (Hawaiturer er ikke gratis!) er noe helt annet.
Synes du bør kaste ham ut, og heller si ham at dersom han virkelig vil prøve igjen får han gjøre seg fortjent til det.

Veldig Enig!

Huff, stakkars deg ;( Føler virkelig med deg! Opplevd utroskap selv, og heldigvis var det ikke barn i bilde...

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått fra han. Har han samvittighet til å gjøre noe slikt en gang, så er sjansen stor for at det gjentar seg dessverre. Du kommer til å ha det mye bedre uten han, dette fortjener ikke du.

Stor klem :)

ORIGINAL: litefrø

Uff så leit!! Og jeg skjønner det er tøfft!
Jeg tenker at det er et mye større svik å ha et forhold på si, enn å bare ha seg ett ligg. Om du skjønner... Et forhold innebærer helt andre følelser... Så jeg hadde nok ikke greid å tilgi det... Uansett hadde jeg nok flyttet ut for en periode, for virkelig å kjenne på mine følelser... Men det at han faktisk har planlagt ferie tur til utlandet med elskerinnen sier meg at det er mer enn sex, og da hadde jeg ikke greid å stole på han igjenn.. Tenk grundig igjennom valget du tar, og ikke la han bestemme!

Må bare signere her.

ORIGINAL: Elisemoor

Nei, det hadde jeg ikke.

mange klemmer til deg..

Han hadde fortsatt vært sammen med henne om du ikke hadde oppdaga det.... Er du sikker på at det er avslutta? Har han snakket med henne? Det var jo igår du oppdaga det liksom...

Kaster du han ut, drar han garantert rett til henne, det får du ikke gjort noe med.

Behold stoltheten din og bli kvitt udyret!! Er det ikke bedre at det er over nå enn at dette skal gnage på deg i maaange år og at det så blir slutt? Skal du gå rundt og passe på og overvåke han hver gang han drar noen plass? Du kommer til å bli helt utslitt.... [&o]

(har ikke lest hele tråden)

ORIGINAL: Kaloo

En gang utro,alltid utro...

Det pleier desverre å stemme...

FEIL!! [:)]

Hadde det vært et engangstilfelle, så KANSKJE. Jeg veit ikke. Jeg tror nok jeg hadde blitt veldig såret, og skuffet over den jeg var sammen med, uansett. Men som andre sier, alle kan gjøre en feil.
Men, så lenge det har vært et forhold til en annen, og det har holdt på i flere måneder, så NEI. Aldri i verden. Om vi så hadde hatt 30 unger sammen, så hadde det ikke vært aktuelt. Jeg hadde aldri kunnet stole på den personen igjen, noen sinne, tror jeg.

Håper jeg slipper å oppleve noe sånt som deg. Får helt vondt av deg jeg :(
Sender deg en god klem!!! Håper du gjør det valget som er rett for deg, men husk at du skal tenke deg nøye om da, og ikke gi etter fordi han er lei seg, og ber på sine knær. [:'(]

Han hadde nok mått pakka klærne sine og dratt .. Og barna skulle han fått sett hvor mye han ville.Men jeg hadde ikke klart og leve m en person som er i stand til og gjøre noe sånt [X(] utilgivelig .. [:(]

ORIGINAL: Minerva

SIGN!!!!

Back
Topp