Imsofly
Forumet er livet
ORIGINAL: Carmelia
Tusen takk for alle tilbakemeldigner!
Svar på noen av sprøsmålene:
Hun andre dama visste at han hadde familie da det begynte, så jeg syens jo hun er en drittkjærring, men det er jo ikke henne jeg tenker på nå. Og etter hvert så trodde jo hun at jeg hadde flyttet ut....
Hvordan jeg fant det ut... han fikk en litt "mystisk" blomst i jula, så jeg har vært litt på vakt, og i går sjekket jeg pc-en hans. Fant en hotellbestilling, og en hel haug med mns-samtaler som var lagret. Det gikk for det meste i: jeg elsker deg, det skal bli bare oss to, jeg savner jeg, kan ikke vente til vi møtes igjen, kun det for meg, du er mitt alt, BLA BLA BLA
Han sier han hangrer, men har er jo bare trist for at jeg fant det ut. Dagen før sto han så stolt og fortalte min far (!!!) om den fantastisk flotte turen han skulle dra på sammen med en "kompis". Så da er det litt vanskelig å tro på han når han sier han angrer dagen etterpå.
Han har prøvd å legge skylda over på meg ved å klage over at forholdet vårt har manglet sex og romantikk det siste året. Men HALLO - vi har fått en datter!! Som i tillegg er våken 1000 ganger om natta!! JA, det går utover romantikken i de fleste forholdet, men det gir ingen rett til å få sex en annen plass!!!!!!!!!!!!
Da hadde jeg ALDRI ALDRI ALDRI godtatt det! ALDRI