Utro samboer :(

ORIGINAL: Carmelia

Tusen takk for alle tilbakemeldigner!
Svar på noen av sprøsmålene:

Hun andre dama visste at han hadde familie da det begynte, så jeg syens jo hun er en drittkjærring, men det er jo ikke henne jeg tenker på nå. Og etter hvert så trodde jo hun at jeg hadde flyttet ut....

Hvordan jeg fant det ut... han fikk en litt "mystisk" blomst i jula, så jeg har vært litt på vakt, og i går sjekket jeg pc-en hans. Fant en hotellbestilling, og en hel haug med mns-samtaler som var lagret. Det gikk for det meste i: jeg elsker deg, det skal bli bare oss to, jeg savner jeg, kan ikke vente til vi møtes igjen, kun det for meg, du er mitt alt, BLA BLA BLA

Han sier han hangrer, men har er jo bare trist for at jeg fant det ut. Dagen før sto han så stolt og fortalte min far (!!!) om den fantastisk flotte turen han skulle dra på sammen med en "kompis". Så da er det litt vanskelig å tro på han når han sier han angrer dagen etterpå.

Han har prøvd å legge skylda over på meg ved å klage over at forholdet vårt har manglet sex og romantikk det siste året. Men HALLO - vi har fått en datter!! Som i tillegg er våken 1000 ganger om natta!! JA, det går utover romantikken i de fleste forholdet, men det gir ingen rett til å få sex en annen plass!!!!!!!!!!!!

Da hadde jeg ALDRI ALDRI ALDRI godtatt det! ALDRI

ORIGINAL: *Babytutta*

NEI.
er forskjellige måter å være utro på og i noen tilfeller hadde eg nok tenkt meg grundig om. men når det er et bevisst, edruelig, løgnaktig og kjærlighetsferie-planlagt forhold så aldri i verden om jeg hadde tilgitt et sånnt svik... barn eller ei, tenk på deg selv.

sign.

Tusen takk for alle tilbakemeldigner!
Svar på noen av sprøsmålene:

Hun andre dama visste at han hadde familie da det begynte, så jeg syens jo hun er en drittkjærring, men det er jo ikke henne jeg tenker på nå. Og etter hvert så trodde jo hun at jeg hadde flyttet ut....

Hvordan jeg fant det ut... han fikk en litt "mystisk" blomst i jula, så jeg har vært litt på vakt, og i går sjekket jeg pc-en hans. Fant en hotellbestilling, og en hel haug med mns-samtaler som var lagret. Det gikk for det meste i: jeg elsker deg, det skal bli bare oss to, jeg savner jeg, kan ikke vente til vi møtes igjen, kun det for meg, du er mitt alt, BLA BLA BLA

Han sier han hangrer, men har er jo bare trist for at jeg fant det ut. Dagen før sto han så stolt og fortalte min far (!!!) om den fantastisk flotte turen han skulle dra på sammen med en "kompis". Så da er det litt vanskelig å tro på han når han sier han angrer dagen etterpå.

Han har prøvd å legge skylda over på meg ved å klage over at forholdet vårt har manglet sex og romantikk det siste året. Men HALLO - vi har fått en datter!! Som i tillegg er våken 1000 ganger om natta!! JA, det går utover romantikken i de fleste forholdet, men det gir ingen rett til å få sex en annen plass!!!!!!!!!!!!

Nei fy fader for en møkkamann![:'(] Han der klarer du deg fiint uten! Du fortjener mye bedre enn han!

Håper inderlig du kommer deg vekk fra han der!

ORIGINAL: Soul

så fælt å høre.. kjenner ikke forholdet deres. Men høres ikke noe kjekt ut. Er bare du som kan bestemme om du klarer å tilgi han og begynne på nytt. Tror ikke jeg hadde klart det, men en vet jo aldri før situasjonen evt dukker opp...
Så masse lykke til. og stor klem til deg.

Klemmepå

Nei - uten tvil!! 

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Sign!!

Vi skulle prøve å lage en lillebror eller lillesøster til sommeren....

Å HERREGUD FOR EN TAPER ! ! ! ! ! ! !

Legge skylda på deg?? Ja, mange ganger forsvinner litt romantikken i et forhold når man får barn, spes om barnet er vanskelig på natta ovs! Men det er DA man ska gjøre ALT for å holde sammen, ikke la seg "knekke", og det er IKKE en uskyldning å gå å få seg sex en annen plass!!

Nei,vettu hva! Kom deg vek fra han!! Når han FØRST er utro for å så prøve å legge skylda på DEG? Lavmål! kaller man sånne folk!!

Tror nok du og ungen dinfår det bedre borte fra han!! Heller noen uker med kjærlighetssorg, en å gå å være redd for "når gjør han det neste gang?"!

Vi skulle prøve å lage en lillebror eller lillesøster til sommeren....

off[:(] "bra" det kom frem nå da, og ikke mens dere var midt i prøvingen eller du var gravid med nr2....

Åå jeg har ingen råd å gi desverre (aner ikke hvordan jeg selv hadde reagert i en slik situasjon..)...ville bare gi deg en stor klem!
Har vært inne på denne tråden og lest mange ganger i dag og du har virkelig min fulle sympati!!

ORIGINAL: Rattatai

Åå jeg har ingen råd å gi desverre (aner ikke hvordan jeg selv hadde reagert i en slik situasjon..)...ville bare gi deg en stor klem!
Har vært inne på denne tråden og lest mange ganger i dag og du har virkelig min fulle sympati!!
sign, får skikkelig vondt av deg[:(][:'(][:@]

må si meg enig med alle her, hiv han ut!
en ting er om det er en gang, et ligg...
men dette er et forhold...
der han faktisk har sagt det er slutt mellom dere.... HALLLOOOOO!
og så hawaii... ikke bare en tur over grensa, men HAWAII...

så da tenker jeg når du nevner at du vurderer å bli for barnet sin skyld, at han gir beng
i ungen sin når han velger hawaii med elskerinna si... bruke pengene sine på henne, i stede for
barnet sitt........!

men, må si jeg føler litt med den stakkars elskerinna, som trudde på denne nye kjæresten sin, og gleda
seg til tur...
han er rimelig iskald spørr du meg...

men, dette er ditt valg!

jeg hadde ikke greid det!
uansett hvor mye jeg elska mannen min!

Etter å ha lest dine utdypninger: Nei, han der må du komme deg bort fra. Jo før jo heller. Han høres ut som en egoistisk og umoralsk drittsekk. Han har jo ført både deg og hun nye bak lyset.. Og han framstår som ganske kynisk når han forteller om turen til faren din, vel vitende om at han skal dit for å bedra deg, svi av tusenvis på tusenvis av kroner sammen med elskerinnen sin. Nei FYSJ!!!

Hadde ikke gitt han en sjangse...

Er som du sier, forurenset...[:-] OG når han i tillegg har holdt på en stund og skulle på tur med henne...

Nei sorry mac, tror ikke det...Barn eller ei...Hadde IKKE klart å ligge i samme seng som han...

innerst inne at jeg ikke ville ha stolt på han igjen...

Jeg hadde ikke orket og leve sammen med ham lenger.
Men det er meg. Ønsker deg lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!

ORIGINAL: *HappyHippo*

Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..

Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå

Sign

Ikke pokker!! hadde kastet han RETT UT!! herregud, jeg DELER IKKE..
uansett barn eller ikke. han elsket deg ikke høyt nok om han var utro uansett..

Helt enig med Sicily!

Hva kommer han til å gjøre med turen nå da, egentlig? Og jeg lurer på hvordan hun andre dama har tatt det når hun fant ut at han fortsatt er sammen med deg..

Nei, slike mannfolk burde svartelistes og gis ut bilde av offentlig, såpass alle kunne vite hvilke drittsekker de er.. JEG hadde ikke klart å stole på ham igjen vertfall!

ORIGINAL: *Mamma Blåbær*

Det er forskjellig for meg å om min mann hadde vært fysisk utro, altså pult ei tilfeldig og angra seg etterpå (sier ikke at jeg nødvendigvis hadde akseptert det) eller om han rett og slett er følelsesmessig utro. Han drar ikke med seg ei til Hawaii bare fordi hun er god i senga...

Men over til deg, tror du du kan leve med det? Vil det være én eneste anledning hvor du ikke kommer til å tenke på det? Personlig tror jeg at om du godtar dette, kommer det til å spise deg levende. Og desverre tror jeg du mister mye mer av det enn å hive (unnskyld meg) svinet ut. For det er han som har gjort noe feil her - ikke du!

God klem til deg i alle fall

Han har jo behandlet henne som hun er den han vil ha og du som den andre han har på siden. Bli kvitt faenskapet.

ALDRI i verden.

Hadde håpt han fekk HIV og at de blei troffe av ein tsunami på kjærlighetsferien sin.

Back
Topp