Uff.[:@] Skjønner hvordan du har det. Jeg har opplevd akkurat det samme med min forlovede. Vi har 2 barn. Det var når det første barnet var 2 år. Det har gått 3 år siden, og først nå føles det greit. Eg tilga han og i ettertid angrer eg ikke på det. Han angret oppriktig og har i ettertid vært den perfekte far og kjæreste. Vi har i dag en mye mer åpen kommunikasjon enn hva vi hadde før affæren. Å tilgi han var ikke enkelt. Det eneste eg prioriterte var barnet mitt da, og var villig til å prøve kun for å berge "familien". Alt jeg kan si deg er at det er muligheter.
Som jeg har skrevet så tilga jeg han og er nå veldig glad for det. Hvis det skulle skje igjen er alle broer brent, og det vet han så inderlig godt og jeg ser at han prøver å nesten være litt for åpen til tider.
Desverre er det slik at det er alt for vanlig at kjærester er utro. 1 av 3 er det. Med andre ord, hvis en ser helt kynisk på det så har ca 70 av de 210 som har svart i denne tråden vært utro eller blitt utsatt for det!
Det viktigeste er at det løser seg til det beste for DEG. Varme tanker fra østfold.
Mia