• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Utro samboer :(

Spark han ut av reiret !!
Dette var ikke et engangs opplegg eller noe som han hadde tenkt å avslutte.
Ingenting som sier at dette ikke vil fortsette.

Få han ut!! DU FORTJENER SÅÅÅ MYE BEDRE !!

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

sign!!

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...
Signerer!

Hadde faen aldri tatt i jævelskapen igjen...
Tar du han tilbake så gjør han det garantert igjen når han gikk så langt første gangen....

Nei, hadde ikke tilgitt. Det er jo ikke snakk om ett engangstilfelle i fylla på byen, det er snakk om ett forhold på si som har pågått lenge. Der det er følelser involvert også.  Det gjør ting mye verre syns jeg.

Jeg hadde kastet han ut på dagen.

Han hadde måttet gått på timen her.
Jeg er for gla i meg selv til å bli brukt, tråkka på og følelsesmessig torturert som jeg mener man blir i en sånn situasjon.

Langvarig forhold på si og attpå til bruke (felles?) penger på reise til Hawai med med denne jenta du sier han skrev 'elsker deg til'? En du er forlovet med???

fysj[:'(][&o]

Gå på flekken. stor klem til deg!

Kjære deg
Jeg vil ikke gi deg et konkret råd utenom at du må følge det som er riktig og rett for DEG!
Du må selv kjenne med hele deg hva du skal velge.

Som flere har sagt her, er det normalt å feile. Vi er mennesker som gjør feile valg hele livet, og de fleste av oss lærer av disse feilene.

Jeg - i motsetning til deg - synes at det at man har barn sammen ikke gjør at man automatisk burde holde sammen av den grunnen. Heller det rake motsatte. Kanskje man kan være bedre venner enn kjærester på sikt? Jeg kjenner tidligere par med barn som har det mye bedre "sammen om barna" etter at de har flyttet fra hverandre.

Dette er likevel IKKE mitt råd - husk det!
Mitt råd er å gjøre det som er riktig for DEG <3

Det viktigste - uansett hva du velger - er å evne å tigi. For dere har ei gulljente sammen - og uansett hva dere velger, er hun i livene deres, og vil for alltid knytte dere sammen.

Jeg ønsker deg masse lykke til med dette og andre vanskelige vald du må komme til å få <3

Varme klemmer

Aldri! Tror ikke unger har godt av å vokse opp med mor som er bitter på far resten av livet heller. Lykke til, håper du kommer deg ut av det! Skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt mot noen man er "glad i". Blir mildt sagt forbanna!!!

Nei!!! Jeg fortjener bedre!

Nei, selvfølgelig ville jeg ikke det!!!! Det der er jo gjennemtenkt og det hele, ikke bare en engangs tilfelle (som egentlig også er laaangt over streken, men... )

Jeg tror nok aldri jeg haadde gitt en ny sjanse nei
her ei kusine som hadde en mann som var utro, og hun gav han en ny sjanse og den har han utnyttet til det fylleste
og nå viser det seg at han har vært utro i nesten 10 år så nå var det nok
hun oppdaget ham for ikke så lenge siden å gav han en siste sjanse og den klarte han også å spolere
så jeg tror nok ikke persnoner som en gang har vært utro klarer å forandre seg.
ikke når det har foregått over lengre tid
og der er jeg og mannen min på samme ståsted
så om han skulle finne på noe så idiotisk så vet han hvor døra er og at den blir lukka bak ham for ikke å bli åpnet igjen

huff føler med deg
sånt kan ikke være lett, har som sakt sett hva det har gjort med kusina mi
hun har det bra nå men nå har dem vært separet i over 6 mnd ca
og hun har kommet seg videre men veien har ikke vært lett når det også er 3 barn med i bildet her

ORIGINAL: *HappyHippo*

Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..

Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå

utro på den måte, nei d hadde jeg ikke tilgitt - som noen sier kast han ut, og evt be han bevise at han kan få komme tilbake igjen.

ORIGINAL: PS.I Love You

Spark han ut av reiret !!
Dette var ikke et engangs opplegg eller noe som han hadde tenkt å avslutte.
Ingenting som sier at dette ikke vil fortsette.

Få han ut!! DU FORTJENER SÅÅÅ MYE BEDRE !!

Sign.. Man gjør bare ikke sånn med en man er glad i, du fortjener så mye bedre enn det!

utrolig godt at du fant det ut nå også og ikke når dere var begynt med prøving på en lillebror/søster
eller at du var gravid på ny
huff
nei mtp de planene han har hatt med denne andre dama så er nok det eneste han angrer på at han ble tatt
sånn som du selv sier

få han ut og kom deg videre
du fortjener sååååå mye bedre[:D]

ORIGINAL: *HappyHippo*

Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..

Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå

ORIGINAL: Mamma x 3

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

signerer her.. hadde ikke klart å bodd sammen med denne mannen, tror heller ei min samboer hadde orket meg om det var meg som hadde gjort noe sånt

nei, det ville jeg ikke tilgitt. Hvis han hadde planlagt en tur til Hawaii med henne så er det mye følelser mellom dem. En ting er one night stand, men når man holder på i flere mnd så er han glad i henne!Beklager altså.....
I såfall syns jeg du skal la ham få jobbe med det. Hvis han virkelig vil ha deg tilbake og vil være sammen med deg, og KUN deg, så klarer han fint å være uten henne samtidig som han må "vente" på deg....
Men seriøst, man drar ikke på tur til Hawaii med hvem som helst. Det han er lei seg for, er at han ble oppdaget...
Huff, det gjør vondt langt inni hjerterota mi[X(] Stor klem til deg

Back
Topp