Utro samboer :(

Hadde det vært en tilfeldig flørt/fling på en fest - kunne tilgitt, under tvil.

Men når det har vart over flere mnd, og de planlegger ferietur sammen - ALDRI en ny sjanse!!

Syns utrolig synd i deg, men her må du tenke på deg selv.
Mannen respekterer deg ikke, og det har verken du eller ungen deres godt av å leve med.
Du kommer ikke til å stole på han igjen, uansett om du gjerne vil.
Kom deg videre å finn en bedre mann!

Hva er årsaken til at han har vært utro? Kanskje du burde spørre han om det. Husker da jeg fikk førstemann så levde jeg meg

nok litt mye inn i mammarollen....glemte litt min mann han ble stående på utsiden. Ikke det at det kan forsvare at han er utro

over tid men det kan kanskje gi deg en forklaring som gjør det lettere å leve med det valget du tar.

Valget ditt er ett valg som betyr mye for mange rundt deg, kanskje du bør ta en prat med de også. Hans foreldre , dine foreldre ,

hans søsken ....vet ikke hvem du har god kontak med og ikke men når mennesker er utro så er enselv gjerne den siste som får

vite det så det betyr at det er nok endel rundt deg som har visst litt mer en det du har. Så ville jeg konfrontert denne damen,

spurt henne hva hun var ute etter, ofte så er damer som er utro med en som er i ett fast forhold ute etter spenningen i det

hemmelige forholdet. samt at mannen er jo ofte så giret..... Husk tilbake selv til den tiden du var liten hemmeligheter det var

spennende......det kriblet nesten helt ned i stortåen når en visste noe ikke andre visste.

Velger du å bli i forholdet så vær åpen om det, vær åpen om at han var utro. Det vil gjøre han litt mer oppmerksom på at det

faktisk var han som "dreit på draget" særlig når også hans familie må forholde seg til det han har gjort. Da kan de irettesette

han på sin måte de også.

Hadde aldri tilgitt han. Kastet han rett ut. Utroskap er noe av det verste jeg vet, så jeg skjønner ikke at du tenker på å la han få en sjans til. Vi har også en på et år, men aldri i verden om vår unge hadde fått det bedre bare for at vi holdt sammen, når forholdet i bunn og grunn er ødelagt.

Ønsker deg alt godt. Lykke til!

Du kan gjerne tilgi, men ikke gi han en ny sjanse.. det der gjør han igjen...

Huff[X(] Skjønner du ikke har det lett nå.
Jeg ville aldri klart å tilgi sambo om han hadde hatt ett forholdt på si. Mtp at han hadde planer om "kjeærlighets" ferie med den andre og ikke avsluttet forholdet selv- men ble "fersket", så er det MYE mer enn bare sex mener jeg.
Hadde aldri klart å se på han å ikke tenke på hva han hadde gjort mot meg.
Tror nok at jeg konstant hadde vært redd for at han skulle gjøre det igjen, lurt på hva som ikke var bra nok med meg- ja rett og slett følt meg som nr 2 uansett. Og det hadde spist meg opp innvendig.
Barn eller ikke barn, så tror jeg både du og barnet/a får det bedre uten han. Du fortjener så inderlig mye mer enn dette.

Uansett hva du velger, så vil jeg bare sende deg en god trøste klem
Håper du finner ut av det[:)]

Jeg hadde aldri klart og gjenskape et godt forhold til han etter at han hadde gjort noe slikt mot meg.
Livet mitt hadde nok blitt bedre om jeg hadde gått fra han. Det finnes bedre der ute!

Lykke til i valget ditt[:)] Håper rett og slett du finner styrken til å gå fra han[:)]

Nei, jeg hadde ikke tilgitt han! Ons, kanskje, men ikke et langvarig forhold slik som dette, med planlagt kjærlighetstur etc. Nixen bixen, det har jeg ingen tro på at kan fikses. Jeg hadde aldri klart å tilgi dette.

Jeg ville ikke tilgitt.
Smerten og kjærlighetssorgen ville vært en billig pris og betale for den lykken jeg ville oppdaget når jeg hadde kommet over drittsekken..

ORIGINAL: lenemor

Nope! Jeg hadde nok slitt med å tilgi en tabbe etter en kveld på byen, men et forhold som har pågått over tid, hvor han bevisst og med vitende har bedratt meg fysisk og psykisk - han hadde vært såååå ute!!

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

NEI.
er forskjellige måter å være utro på og i noen tilfeller hadde eg nok tenkt meg grundig om. men når det er et bevisst, edruelig, løgnaktig og kjærlighetsferie-planlagt forhold så aldri i verden om jeg hadde tilgitt et sånnt svik... barn eller ei, tenk på deg selv.

har ikke lest hele tråden....

Opplevde det samme i mai jeg! Forholdet hadde pågått siden januar.... De hadde vært på flere turer sammen, dog ikke utenlands. Jeg kastet han ut med en gang, fikk tenkt litt og bestemte meg for å gi han en sjanse til. Den sjansen klarte han ikke å gripe, så da var det ut igjen... Nå er det slutt, og jeg koser meg alene med guttene.

Vanskelig å råde andre til hva de skal gjøre, men jeg mener fremdeles det var riktig å gi han en sjanse til....

Lykke til! [:D]

Nei dette hadde jeg ikke tilgitt. I min verden ville vi ikke klart å fått et godt forhold igjen...

Jeg hadde ALDRI klart å gitt han en sjanse til.
Ville aldri klare å stole på han mer.

Og som du sier selv, dette har pågått lenge og han har hatt tid til å tenke igjennom hva han driver med.

Jeg begriper meg ikke på utroskap, hvorfor kan man heller ikke gjøre det slutt isteden??

Stor klem til deg! Tenk på deg selv og barnet ditt.

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Hadde ALDRI tilgitt han!! Skjønner ikke de som sier at de hadde tilgitt en "fylleglipp" heller[:-] utroskap er utroskap og dritten er ingenting å spare på. Kast han ut[:@] 

True...

Jeg hadde ikke tilgitt fylla engang, uten å være utro [:D]

Aldri i livet om jeg hadde klart å tilgitt noe sånt! Trukke jeg hadde giddi og prøvd en gang...
Hadde ei heller gitt han en sjanse.

Stooooooooooooooooooooor trøsteklem til deg!

Tusen takk for alle tilbakemeldigner!
Svar på noen av sprøsmålene:

Hun andre dama visste at han hadde familie da det begynte, så jeg syens jo hun er en drittkjærring, men det er jo ikke henne jeg tenker på nå. Og etter hvert så trodde jo hun at jeg hadde flyttet ut....

Hvordan jeg fant det ut... han fikk en litt "mystisk" blomst i jula, så jeg har vært litt på vakt, og i går sjekket jeg pc-en hans. Fant en hotellbestilling, og en hel haug med mns-samtaler som var lagret. Det gikk for det meste i: jeg elsker deg, det skal bli bare oss to, jeg savner jeg, kan ikke vente til vi møtes igjen, kun det for meg, du er mitt alt, BLA BLA BLA

Han sier han hangrer, men har er jo bare trist for at jeg fant det ut. Dagen før sto han så stolt og fortalte min far (!!!) om den fantastisk flotte turen han skulle dra på sammen med en "kompis". Så da er det litt vanskelig å tro på han når han sier han angrer dagen etterpå.

Han har prøvd å legge skylda over på meg ved å klage over at forholdet vårt har manglet sex og romantikk det siste året. Men HALLO - vi har fått en datter!! Som i tillegg er våken 1000 ganger om natta!! JA, det går utover romantikken i de fleste forholdet, men det gir ingen rett til å få sex en annen plass!!!!!!!!!!!!

Hadde det vært et engangstilfelle så hadde det kanskje vært "greit". Men dette er jo noe som har pågått over lengre tid. Noe han har gjort bevisst. Man tilgir ikke sånt da!

Det hadde jeg ikke tilgitt!

Og når han i tillegg prøver å legge skylda på deg... Nei, vet du, han tror jeg du klarer deg best uten.

Back
Topp