Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG!
ORIGINAL: *HappyHippo*
Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..
Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå
ORIGINAL: MzDomino!
nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!
tenk på selv og i en sånn sitasjon...
ORIGINAL: JULIBABY2011
så fælt å høre.. kjenner ikke forholdet deres. Men høres ikke noe kjekt ut. Er bare du som kan bestemme om du klarer å tilgi han og begynne på nytt. Tror ikke jeg hadde klart det, men en vet jo aldri før situasjonen evt dukker opp...
Så masse lykke til. og stor klem til deg.
ORIGINAL: frøken plaskeenig! dette hadde jo pågått enda hadde ikke du funnet det ut!! jeg hadde ALDRI klart å stole på han igjen!!! never!!! hadde vært kroken på døra for hans del hos meg da ja! uansett hvor vanskelig det hadde vært[:(][:'(]
stakkars, for en fæl situasjon[:(] Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å leve videre med en som hadde vært utro mot meg på den måten. Det finnes så mange snille og gode menn det ute, så da er det ikke noe poeng i å kaste bort livet sitt på en som ikke ser hvor fantastisk du er. Selv om det er faren til barnet ditt... for det er jo sånn at barnet ikke er tjent med å ha en ulykkelig mamma som ikke tør å stole på mannen sin igjen.