Utro samboer :(

Nei!

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

ORIGINAL: Sniktitten85

hadde det vært et engangstilfelle så mulig ja, men nårhan har gjort det med viten og vilje over flere mnd, og tilogmed tenkte å dra på tur med henne føler jeg at det er utilgivelig!! fytti altså!!

Jeg føler med deg.Jeg har nettopp vært i den samme situasjonen.
Jeg pakket og tok med meg datteren vår og dro umiddelbart.Var en stund i tvil om jeg skulle dra tilbake til han eller ikke,selv om jeg egentlig hele tiden visste hva som var rett.Men når han hadde vært utro over lang tid,og han heller ikke var villig til å innrømme dette med det første,var det ingen tvil.Jeg tenker at det er umulig å bygge opp tilliten igjen etter noe sånt.

I mitt tilfelle var det hans elskerinne som fortalte meg om dette,hun brøt forholdet da hun fant ut at han hadde familie,så jeg er egentlig ikke sint på henne,men på en måte takknemmelig for at hun fortalte.

Ønsker deg masse lykke til.Tenk på deg selv!

Niks![&:]

Smack-smack!!! Rett ut døra!!

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Veldig enig med deg.
Når det går så langt som å planlegge Hawaii-tur, så har det gått laaaaangt over grensa for min del! Jeg ville nok vurdert å hive han ut, barn eller ei..

Sign. Hadde aldri klart å tilgi noe sånn, hadde aldri klart tanken å ligget i samme seng som han...

ORIGINAL: *HappyHippo*

Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..

Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

signerer!

Nope! Jeg hadde nok slitt med å tilgi en tabbe etter en kveld på byen, men et forhold som har pågått over tid, hvor han bevisst og med vitende har bedratt meg fysisk og psykisk - han hadde vært såååå ute!!

Huff, så forfredelig[&o]

Nei, dette hadde jeg ikke tilgitt.

Han har jo fortsatt vært i et forhold med henne og reist på kjærestetur med henne hvis du ikke oppdaget det. Han hadde tydeligvis ingen planer om å avslutte dette.... [>:]

Du har det mye bedre uten han.

Lykke til!

Jeg hadde ikke tilgitt, ikke når det har pågått over så lang tid. Hvis
det hadde vært en natt i fylla, så kanskje.

ORIGINAL: JULIBABY2011

så fælt å høre.. kjenner ikke forholdet deres. Men høres ikke noe kjekt ut. Er bare du som kan bestemme om du klarer å tilgi han og begynne på nytt. Tror ikke jeg hadde klart det, men en vet jo aldri før situasjonen evt dukker opp...
Så masse lykke til. og stor klem til deg.

Nei! Aldri om jeg ville tilgitt det! [:'(][:@]

Kom deg videre, han fortjener deg ikke... For en drittsekk! [:@]

Ville nok sett litt annerledes på det om dette var noe som hadde skjedd en gang, men et forhold over lengre tid...Nei, fy så kvalmt og stygt gjort!!

Lykke til videre, det ordner seg nok fint for deg! [:)]

Perosnlig vet jeg at jeg ikke hadde klart å glemme det, hadde aldri klart å stole 100% på han lenger heller .. Så for meg hadde det beste vært å gjort det slutt.

Lykke til [:)]

Hadde min man vært utro over tid og til og med planlagt tur med denne kvinnen - hadde han ikke fått noen ny sjangse nei[>:] Hadde det vært en one-night-stand hadde jeg muligens vært mer i tvil - men selv da tror jeg ikke jeg hadde klart å tilgi.

æ hadd heve han ut, å tatt billettan å dratt på tur.

ORIGINAL: frøken plaske

stakkars, for en fæl situasjon[:(] Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å leve videre med en som hadde vært utro mot meg på den måten. Det finnes så mange snille og gode menn det ute, så da er det ikke noe poeng i å kaste bort livet sitt på en som ikke ser hvor fantastisk du er. Selv om det er faren til barnet ditt... for det er jo sånn at barnet ikke er tjent med å ha en ulykkelig mamma som ikke tør å stole på mannen sin igjen.

enig! dette hadde jo pågått enda hadde ikke du funnet det ut!! jeg hadde ALDRI klart å stole på han igjen!!! never!!! hadde vært kroken på døra for hans del hos meg da ja! uansett hvor vanskelig det hadde vært[:(][:'(]

Hadde ALDRI tilgitt han!! Skjønner ikke de som sier at de hadde tilgitt en "fylleglipp" heller[:-] utroskap er utroskap og dritten er ingenting å spare på. Kast han ut[:@] 

Back
Topp