*Utfordringstråd*

ORIGINAL: Moradi

Var ikke så mye å se akkurat [8D]

Da vil jeg seeee........ det som er pinligst å vise frem av alt du eier tussi09 [:D]

Den var jammen ren og pen [:)] Stekeovnen er ofte et sted jeg glemmer litt bort [8D]

ORIGINAL: *Høna*

Var ikke så mye å se akkurat [8D]

Da vil jeg seeee........ det som er pinligst å vise frem av alt du eier tussi09 [:D]

Den var jammen ren og pen [:)] Stekeovnen er ofte et sted jeg glemmer litt bort [8D]

Sambo som er flink å vedlikeholde [;)]

dytt

hahaha jaja mensan, hva har lagt i møssan??? hihihi, måtte jo tenke nå jo! har igrunn ikke så mye pinlig jeg...

får ikke til å legge inn bilde jeg joh!! klipper og limer men ingenting skjer...

og da gir jeg utfordringen videre til......trommevirvel......Trico, og du må ta bilde av kjøleskapet ditt innvendig...;)

ORIGINAL: tussi09

hahaha jaja mensan, hva har lagt i møssan??? hihihi, måtte jo tenke nå jo! har igrunn ikke så mye pinlig jeg...

får ikke til å legge inn bilde jeg joh!! klipper og limer men ingenting skjer...

Du må laste inn på imageshack først, eller legge bilde som vedlegg [:)]

og da gir jeg utfordringen videre til......trommevirvel......Trico, og du må ta bilde av kjøleskapet ditt innvendig...;)

Fnis [:D]

Ganske tomt i dag.. [:D]
Da vil jeg se .......   lekeplassen til barnet til Purken..

ORIGINAL: Trico

E det så lurt å ha tomt kjøleskap når butikkane e stengt imårå da? [8D]

ORIGINAL: Trico

E det så lurt å ha tomt kjøleskap når butikkane e stengt imårå da? [8D]

Hehe, det va det då... [:D] Handle for 2 uker i slengen, og alt e nøye planlagt.. Så har middag te å med mandag (full fryser ser du [8D])

skal gå å få tatt bilde :)

Her leker tuppa hver dag [:D]

Gir den over til drømmeren, e vil se Nikolais lekeplass [:)]
sendt videre til  Mitsukai :)

Jeg er vekke i helgen , så blir litt vanskelig å få tatt bilder av lekeplassen til nikolai... da må dere vente til søndags kveld[8D]

ORIGINAL: Drømmeren

Jeg er vekke i helgen , så blir litt vanskelig å få tatt bilder av lekeplassen til nikolai... da må dere vente til søndags kveld[8D]

Nehei[8D] Da får heller noen andre få den[:)] hihi

Da sender e den videre til Mitsukai :)

Her leker Ravn når han er hjemme :) Idag er han hos pappaen sin da, derfor er det så ryddig;) Må finne ny plass til støvsugeren min også snart...

Jeg vil se......
inni ALLE kjøkkenskapene til Mammanicken :D

Skal hente kameraet, blir straks [:)]

haha jeg dæver [:D]

Back
Topp