*Utfordringstråd*

Huff, måtte jo være soverommet... [:'(]

Mannen min har leita etter bukser i dag som er passende for intervju

Klesskap.. som tydeligvis ikke lukker dørene av seg selv...

Bokhylla som jeg ikke har fått organisert enda etter vi flyttet den tilbake. Stod midlertidig på Alexander sitt rom når Alexander sov på vårt rom. Nattbordet der skal jo også egentlig stå ved siden av senga.. men ja.. har ikke kommet så langt enda [8D]

Da vil jeg se....

Drømmeren sitt bad!

rart hvordan dører og klær og ting ikke rydder seg selv etter mannfolk har vært borti...
hmm...og rart at det alltid blir ryddet selv om.... hvem som gjør det tro ?....

ORIGINAL: #Åsen#

rart hvordan dører og klær og ting ikke rydder seg selv etter mannfolk har vært borti...

Ja, noen ganger lurer jeg på hvem dette trollet er som er så frekk å rydde etter han.. å jo.. det er jo meg!

ORIGINAL: Shauri

ORIGINAL: #Åsen#

Ja, noen ganger lurer jeg på hvem dette trollet er som er så frekk å rydde etter han.. å jo.. det er jo meg!

stemmer det ja.. det var oss det ja...[8D]

også badet vårt da.. det er jo så lite.. spent på om jeg klarer å ta bilde[X(]

Skal prøve..men det er ingen skap eller noe , så ser ikke ut der inne[:o][X(]

Det er så lite at vi har plass til å gå inn  snu oss og gå ut igjen , og jeg skjems (ønsker meg bad med skap neste gang[8D])[:o][:o][X(][X(][X(][:'(]

Godt vi bare bor i kjelleren til svigers , så er ikke altfor lenge vi skal bo her håper jeg[8D]

Da vil jeg se Badet til  Høna[8D]

Flaks jeg nettopp har vaska og rydda da [8D] Så da gidder jeg ikke ta nytt bilde for det ser sånn ca sånn ut akkuratt nå!

Jeg vil se inni stekovnen til mammamilla [:)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: Mitsukai

ORIGINAL: Sukkerklompen

Her er bildet! Det er jo en plass det liksom er lov til å ha det litt rotete..er det ikke[;)][:D]

Da vil jeg se soverommet til Shauri

Er DET rotete?:P

Tenkte jeg også[8D]

Jeg og[8D] Det der så jo STRØKENT ut[:D]

Ikke la bildet lure deg[;)]
Men takk for det! var kanskje ikke den verste plassen jeg kunne blitt bedt om å ta bilde av[:D]

ORIGINAL: Drømmeren

dytt[;)]

ORIGINAL: *Høna*

Flaks jeg nettopp har vaska og rydda da [8D] Så da gidder jeg ikke ta nytt bilde for det ser sånn ca sånn ut akkuratt nå!

HAHA; dette blir bare drøyere og drøyere spør du meg [8D][8D] [:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: *Høna*

HAHA; dette blir bare drøyere og drøyere spør du meg [8D][8D] [:D]

Hehe [:D]

Dytter litt

MAMMAMILLA?????[;)]

Hmmm, ligger nok på kne og skrubber ovn for harde livet nå! Gi henne 5 min til da....stekerester sitter godt, vet dere[:D]

Siden mammamilla ikke er tigjengelig sender jeg utfordringen videre til moradi [;)][;)]

Var ikke så mye å se akkurat [8D]

Da vil jeg seeee........ det som er pinligst å vise frem av alt du eier tussi09 (og Mitsukai [8D]) [:D]

Back
Topp