Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Bella83
Her er det faktisk strøkent tenk! Flytter vettu.. og må desverre bare sende den videre, har pakket ned kamera så det ligger på flyttebilen allerede[8|]
ORIGINAL: Sukkerklompen
Her er det faktisk strøkent tenk! Flytter vettu.. og må desverre bare sende den videre, har pakket ned kamera så det ligger på flyttebilen allerede[8|]
Mob da..?[;)][;)]
ORIGINAL: novembermams
ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir
Here goes[X(][:D]
Trusene mine![:D]
Jeg vil se sluket i dusjen til Bella83[:D] Ikke lov å shine opp først! *fniiis*
Bella83 er vel opptatt med flytting idag.. Var det ikke i dag da?[:)][8|]
Mob da..?[;)][;)]
Iphonen har klikka så den er på sykehus.. [:o]
Så denne gamle driiiiiten jeg ha rnå ha rejg ikke overføringskabel til.. MEN om dere har såååå lyst til å se, kna jeg ta bilde i morgen kveld jeg, i det nye huset[:D]
Så kan jeg så lenge si at jeg vil se; under vasken på kjøkkenet til sukkerklumpen! (lønner seg ikke å være den siste som dytter vettu[8D])
ORIGINAL: Baby Rickardsson
Genialt!!! hvorfor kom ikke jeg på det??[8|] Vedder på at du har pakket bort de gamle jeg-har-mensen-så-jeg-får-bare-plass-til-bind-i-sloggi-trusene!!

] Den rosa er faktisk mensen-trusa!!! Den har jeg på heeele vekå! Blir vaska en gang i mnd[:D]
Her er bildet! Det er jo en plass det liksom er lov til å ha det litt rotete..er det ikke[;)][:D]
Da vil jeg se soverommet til Shauri
ORIGINAL: Mitsukai
Her er bildet! Det er jo en plass det liksom er lov til å ha det litt rotete..er det ikke[;)][:D]
Er DET rotete?:P
ORIGINAL: Drømmeren
ORIGINAL: Mitsukai
Er DET rotete?:P
Tenkte jeg også[8D]