Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Høna*
ORIGINAL: Moradi
Var ikke så mye å se akkurat [8D]
Da vil jeg seeee........ det som er pinligst å vise frem av alt du eier tussi09 [:D]
Den var jammen ren og pen [:)] Stekeovnen er ofte et sted jeg glemmer litt bort [8D]
ORIGINAL: tussi09
hahaha jaja mensan, hva har lagt i møssan??? hihihi, måtte jo tenke nå jo! har igrunn ikke så mye pinlig jeg...
får ikke til å legge inn bilde jeg joh!! klipper og limer men ingenting skjer...
hahaha jaja mensan, hva har lagt i møssan??? hihihi, måtte jo tenke nå jo! har igrunn ikke så mye pinlig jeg...
får ikke til å legge inn bilde jeg joh!! klipper og limer men ingenting skjer...
og da gir jeg utfordringen videre til......trommevirvel......Trico, og du må ta bilde av kjøleskapet ditt innvendig...;)
ORIGINAL: Moradi
ORIGINAL: Trico
Ganske tomt i dag.. [:D]
Da vil jeg se ....... lekeplassen til barnet til Purken..
E det så lurt å ha tomt kjøleskap når butikkane e stengt imårå da? [8D]

ORIGINAL: Drømmeren
Jeg er vekke i helgen , så blir litt vanskelig å få tatt bilder av lekeplassen til nikolai... da må dere vente til søndags kveld[8D]

og da gir jeg utfordringen videre til......trommevirvel......Trico, og du må ta bilde av kjøleskapet ditt innvendig...;)