*Utfordringstråd*

Tok litt tid, snuppa skulle ha mat.

Vi har 11 kjøkkenskap som inneholder følgende:

Jeg vil se i alle kjøkkenskuffene til TonjeJenta (har ikke sett gjennom hele tråden, så jeg vet ikke hvem som har blitt utfordret og ikke)

ORIGINAL: Drømmeren

mammanicken: har du det alltid sååå strøkent???[:-]

Wow[:)]

tenkte jeg også![:-]

ORIGINAL: mammanicken

Tok litt tid, snuppa skulle ha mat.

Vi har 11 kjøkkenskap som inneholder følgende:

Jeg vil se i alle kjøkkenskuffene til TonjeJenta (har ikke sett gjennom hele tråden, så jeg vet ikke hvem som har blitt utfordret og ikke)

Kan du lære meg å ha ryddige kjøkkenskap?:D
Btw digga "coffee" koppene dine ^^

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Moro å se hjemme hos folk[:D][:D]

Ja, veldig koselig![:D]

Ja, kjøkkenskapene er alltid så ryddige, de er omtrent det eneste i huset jeg er skikkelig fornøyd med akkurat nå [8D]

ORIGINAL: Moradi

Skulle ønske jeg hadde så god plass i kjøkkenskapene mine [8|]

Etter å ha pakket ut kjøkkenet når vi flytta inn, så åpna jeg ei skapdør og bare "hmm, her var det jammen meg tomt, hva skal vi ha her da?" Deeeeilig [:D]

Dyttdytt

ORIGINAL: AnikogEmis

ORIGINAL: mammanicken

Etter å ha pakket ut kjøkkenet når vi flytta inn, så åpna jeg ei skapdør og bare "hmm, her var det jammen meg tomt, hva skal vi ha her da?" Deeeeilig [:D]

Dyttdytt

Det hørtes deilig ut, skikkelig lukus problem[:D][:D] her er alt for mye stappa inni alt for få skap..

sign [:-]

Kjøkkenskuffene faktisk... du aner ikke hva du ber om [X(][:-]
Vente til i mårra da... skal knipse da... lover[8D]

Önsker jeg hadde skap jeg...[8|]

Dytt :)

Jo tusen takk [&:]
Her kommer kjøkkenskuffene mine.

Kommentar til bestikkskuffen.... [8D]. Har kjøpt ny plastsak til å ha oppi... men har ikke fått byttet enda.. den gamle er så stygg... Første bildet ble stort samme hva jeg gjorde....

Min tur *gnikke hender*[:D][:D]
nå har jeg ikke fått med meg alle... så vet ikke hvem som har blitt utfordra flest ganger...
Men velger lille iskaffe jeg.

"Legg deg ned på magen på gulvet ved sofaen og strekk ut armen så langt du kan og sveip i en bue under sofaen og ta bilde av hva enn du får med deg" [:D]

hahaha ler meg skakk - det er også noe å komme på

Gleder meg til å se hihihi

ORIGINAL: TonjeJenta

Min tur *gnikke hender*[:D][:D]
nå har jeg ikke fått med meg alle... så vet ikke hvem som har blitt utfordra flest ganger...
Men velger lille iskaffe jeg.

"Legg deg ned på magen på gulvet ved sofaen og strekk ut armen så langt du kan og sveip i en bue under sofaen og ta bilde av hva enn du får med deg" [:D]

Hehehe....Evil!!![;)][:D][;)]

Dytt dytt - lille iskaffe vis oss "under sofaen rusk" [;)]

Kanskje sende henne en PM? Hadde vært en grei "regel" at den som utfordrer sender en PM til den som blir utfordret, sånn at man får det med seg [:)]

Ja kanskje det, så kan personen si ifra om det kommer til å ta lang tid så man evnt. kan sende den videre?

Back
Topp