Utålmodig i dpo land ;D

Så gøy å høre ja! Da ligger vi veldig likt faktisk. IKM i morgen, den andre appen jeg følger sier onsdag:p Kjenner du noen symptomer så langt? Har dere prøvd lenge? Jeg legger med det bilde her, så kan du se om du ville betraktet det som positiv test. Jeg tror av og til jeg er blitt passelig testegal og ønsker å se strek, så redd jeg bare innbiller meg det[emoji849]
5697e12400c22efa82c19344af9013d2.jpg
5697e12400c22efa82c19344af9013d2.jpg
Ser antydning til strek :D vises best på den nederste :) krysser fingrene for deg :)
 
Åh, så gøy at det er så likt! :) jaaa masse! Men det har jeg hver pp :D hehe
Neida, men denne gangen har det vært litt ekstra, har hadd en del hodepine, lotion-aktig utflod, stikkinger og murringer nederst i magen. Samt at jeg alltid får en endring i lukten på urin mange dager før tr, som ikke har dukket opp enda, å så har jeg vært litt trøtt og uvel og blir veldig lett irritert :o typen har reagert litt på akkurat det :p
På lørdag var vi ute på pub, og jeg drakk det samme som jeg alltid drikker (falling feather - rødvin) og var ikke noe mer beruset enn jeg bruker, og jeg blir heller aldri fyllesyk, men var så utrolig dårlig i går, og jeg er fortsatt dårlig :o skikkelig kvalm og slapp.... så jeg skjønner ingen ting....jeg temper hver dag også, og den er stigende, noe som kan bety at man er gravid....men jeg aner jo ikke, den kan jo plutselig synke, men da vet jeg værtfall at tr er like rundt hjørnet :p i tillegg spotta jeg litt på lørdags formiddag... men ikke vært noe mer siden da.... har di siste pp spotta ca to dager før tr....
vi har vært prøvere i 1 år, men har vært gravid en gang, men mista. Så etter det er vi nå i pp 9 :)

Ja, det var veldig gøy å høre[emoji5] Åå, men dette er jo veldig positivt da! Håper det går for dere denne mnd! Kjenner meg igjen i det du sier. Vi har også vært prøvere lenge. Siden mai i fjor... Noen måneder har vi ikke gått like "hardt" inn for det med tanke på å følge eggløsning osv, bare for at jeg ikke skulle "stresse opp kroppen". Masse lykke til nå, håper tr går forbi oss begge![emoji5]
 
Når tenker du å teste? :D
Tja.. hvis jeg teller fra at eggløsning skjedde 36 timer etter første positive ELtest så er jeg 7dpo.. så bør vente til torsdag eller lørdag? Kanskje? Usikker på hvor sensitiv den RFSU testen er? (Hvilke dpo syns du jeg skal teste? Hehe [emoji28]) jeg får ikke bestemt meg. Såååå redd for negativt ... [emoji57]
 
Jeg også syns jeg ser noe [emoji2] (btw.. jeg er også veldig ny her inne, i 7dpo... dagene går sååå sakte)

Så gøy[emoji5][emoji85] Jeg har blitt skuffet så mange gang... tenker å ta en ny test på onsdag (hvis jeg klarer å vente til da). Åå, skjønner så godt hva du mener! Det er så kjedelig og spennende å gå å vente[emoji849] Masse lykke til!!
 
Ja, det var veldig gøy å høre[emoji5] Åå, men dette er jo veldig positivt da! Håper det går for dere denne mnd! Kjenner meg igjen i det du sier. Vi har også vært prøvere lenge. Siden mai i fjor... Noen måneder har vi ikke gått like "hardt" inn for det med tanke på å følge eggløsning osv, bare for at jeg ikke skulle "stresse opp kroppen". Masse lykke til nå, håper tr går forbi oss begge![emoji5]
Ja vi satser på det! :D lykke til! Hold meg oppdatert! :D
 
Tja.. hvis jeg teller fra at eggløsning skjedde 36 timer etter første positive ELtest så er jeg 7dpo.. så bør vente til torsdag eller lørdag? Kanskje? Usikker på hvor sensitiv den RFSU testen er? (Hvilke dpo syns du jeg skal teste? Hehe [emoji28]) jeg får ikke bestemt meg. Såååå redd for negativt ... [emoji57]
Hvilken rfsu test har du? Det er litt forskjellig følighet på de. Hvis du er redd for negativ så er jo det beste å vente til den dagen du forventer mens, evt dagen før :)
 
Så gøy[emoji5][emoji85] Jeg har blitt skuffet så mange gang... tenker å ta en ny test på onsdag (hvis jeg klarer å vente til da). Åå, skjønner så godt hva du mener! Det er så kjedelig og spennende å gå å vente[emoji849] Masse lykke til!!
Lykke til, til deg også! Håper streken bare blir sterkere [emoji2] hold oss oppdatert!
 
Det var den jeg brukte idag :D tror den har følighet på 20 mlU/ml. Det vanligste er 25 :) men man får også kjøpt tester som har følighet på 10 og 15... men det er jo veldig lavt, og kan ofte gi falsk positiv :/
Ok! Du er jo reine guru på dette du! [emoji1][emoji28] det står at jeg kan teste 4 dager før forventet mens ( og da er den nesten 100%sikker?).. da er det til torsdag [emoji87] hjælp... da er det jo virkelig ikke vits i å teste før det [emoji57]
 
Jaa.. spørs om jeg tør på torsdag da [emoji13] men lov å si hvordan det går i morgen da! [emoji2][emoji2] måtte den bli mørke streken bli roooooosa! [emoji173]
Jaaa skal oppdatere deg når jeg har tatt testen! Men får nok ikke tatt noen test før jeg kommer hjem fra jobb kl 15.30... burde jo egentlig tatt på morgenurin.. men men :) kan jo godt hende TR har kommet før den tid uansett :p
 
Jaaa skal oppdatere deg når jeg har tatt testen! Men får nok ikke tatt noen test før jeg kommer hjem fra jobb kl 15.30... burde jo egentlig tatt på morgenurin.. men men :) kan jo godt hende TR har kommet før den tid uansett :p
Nei... hun kommer ikke. [emoji58]
 
Jaaa skal oppdatere deg når jeg har tatt testen! Men får nok ikke tatt noen test før jeg kommer hjem fra jobb kl 15.30... burde jo egentlig tatt på morgenurin.. men men :) kan jo godt hende TR har kommet før den tid uansett :p
Forresten, kan du ikke ta morgenurin på ett glass og spare det til du kommer hjem? Har hørt noen gjøre det [emoji14]
 
Back
Topp