Utålmodig i dpo land ;D

Forresten, kan du ikke ta morgenurin på ett glass og spare det til du kommer hjem? Har hørt noen gjøre det [emoji14]
Har også hørt at noen gjør det... men på noen graviditetstester så står det at urin skal ha den og den temperaturen... tror det var mellom 15-25 grader eller noe sånnt.... og hvis man setter den i kjøleskapet er den jo kanskje bare 4-5 grader...
Men jeg har ikke så mye peiling på akkurat det der....:D
 
Har også hørt at noen gjør det... men på noen graviditetstester så står det at urin skal ha den og den temperaturen... tror det var mellom 15-25 grader eller noe sånnt.... og hvis man setter den i kjøleskapet er den jo kanskje bare 4-5 grader...
Men jeg har ikke så mye peiling på akkurat det der....:D
Åja. Det er sant kanskje det letteste er å la være å drikke noe særlig 4 timer før du kommer hjem? Eller 3..
 
Jeg må bare spørre.. er det noen andre som har/har hatt samme symptomer som meg? Har vært litt oppblåst nederst i magen den siste uken etter EL.. Men i dag merket jeg lite.. helt i kveld! Hele dagen i dag har jeg vært flat nederst i magen, men nå i kveld er jeg oppblåst og føler nesten at det sprenger! Jeg leter jo etter symptomer hele tiden.. kan det være en spire der eller er det bare er noe annet...?
 
Leter etter symptomer selv, må nesten skjerpe meg nå :p Var på do før jeg skulle legge meg og synes urinen min lukter veldig stramt. Har drukket mye vann og ikke spist noe rart i dag! Typisk meg å finne noe mer å fundere over rett før leggetid.
 
Endelig dpo her :D

Har du testet idag..? :)
 
Ble ikke jobb på meg idag, er så sinnsykt kvalm, kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden.. :meh:

Uffda... god bedring! Dette ville jeg tenkt som et godt tegn hvis du ikke bruker å kan bli kvalm rett før mensen? Har du tatt eller tenkt å ta noen test i dag? Jeg skal bortover å kjøpe nye tester nå[emoji51][emoji849]
 
Uffda... god bedring! Dette ville jeg tenkt som et godt tegn hvis du ikke bruker å kan bli kvalm rett før mensen? Har du tatt eller tenkt å ta noen test i dag? Jeg skal bortover å kjøpe nye tester nå[emoji51][emoji849]
Så spennende! Håper det blir positiv test på deg! [emoji2] skal du teste i dag?
 
Uffda... god bedring! Dette ville jeg tenkt som et godt tegn hvis du ikke bruker å kan bli kvalm rett før mensen? Har du tatt eller tenkt å ta noen test i dag? Jeg skal bortover å kjøpe nye tester nå[emoji51][emoji849]
Takk :) nei bruker ikke bli kvalm.... typen er ute å kjøper test til meg nå, sto nettopp opp for andre gang idag :p og var på do i halv syv tiden sist, og har kun drukket tre slurker juice, så urinen skal vel være testbar :)
Så spennende, hold meg oppdatert når du har testa :)
 
Ja jeg veit ikke hva jeg skal si, er så nervøs nå... håååper tanta holdes unna! Jaa det er vel et godt tegn.. tror jeg... kan sikker være andre grunner til at jeg er kvalm...
Det kan sikkert være 1000 grunner til å være kvalm.. [emoji52] MEN! Det kan også være at du er gravid! [emoji2] nå må du jo bare teste, vel! [emoji3]
 
Det kan sikkert være 1000 grunner til å være kvalm.. [emoji52] MEN! Det kan også være at du er gravid! [emoji2] nå må du jo bare teste, vel! [emoji3]
Sant :/
Jaa så snart typen kommer inn døra med testen så skal jeg ta den! :D bruker samme test som jeg gjorde i går... men med min flaks så var det heeelt sikkert bare skygge på gårdagens test....
 
Takk :) nei bruker ikke bli kvalm.... typen er ute å kjøper test til meg nå, sto nettopp opp for andre gang idag :p og var på do i halv syv tiden sist, og har kun drukket tre slurker juice, så urinen skal vel være testbar :)
Så spennende, hold meg oppdatert når du har testa :)

Spennende! Oppdater meg gjerne når du har testet[emoji2] Jeg er på trening nå, og må såå tisse! Stod opp halv 9 i dag, allerede tisset tre ganger. Har drukket et glass saft og en nocco (energidrikk) i dag... skal teste når jeg er ferdig på trening. Men er så redd for å bli skuffet[emoji15]
 
Sant :/
Jaa så snart typen kommer inn døra med testen så skal jeg ta den! :D bruker samme test som jeg gjorde i går... men med min flaks så var det heeelt sikkert bare skygge på gårdagens test....
Ok, nå ble jeg veldig spent på dine vegne! Jeg krysser alt jeg har å krysse! [emoji2] kommer han ikke hjem snart da? Hihi
 
Spennende! Oppdater meg gjerne når du har testet[emoji2] Jeg er på trening nå, og må såå tisse! Stod opp halv 9 i dag, allerede tisset tre ganger. Har drukket et glass saft og en nocco (energidrikk) i dag... skal teste når jeg er ferdig på trening. Men er så redd for å bli skuffet[emoji15]
Will doo :D ah okei, da bør du vel helst holde deg til du er ferdig på trening :)
Da er vi to :( er skummelt med denne testinga. Men vi får satse på det beste :)
 
Back
Topp