Utålmodig i dpo land ;D

IMG_3509.JPG
Ok, nå ble jeg veldig spent på dine vegne! Jeg krysser alt jeg har å krysse! [emoji2] kommer han ikke hjem snart da? Hihi
Spennende! Oppdater meg gjerne når du har testet[emoji2] Jeg er på trening nå, og må såå tisse! Stod opp halv 9 i dag, allerede tisset tre ganger. Har drukket et glass saft og en nocco (energidrikk) i dag... skal teste når jeg er ferdig på trening. Men er så redd for å bli skuffet[emoji15]
Testen er blenda :( ingen strek der....
 
Ja, jeg ser kanskje en veldig utydelig strek.. synes denne testen var lik den jeg postet her i går. Er det dette de kaller for skyggestrek?[emoji15] Håper så gjerne at det er noe, og at streken blir mer tydelig...

Det ser ut som selve testen har forskjøvet seg. Så streken er helt borte i kanten. Jeg ville demontert den. Da ser du den kanskje bedre. Jeg syns jeg ser en rosa strek.
 
Blir ikke mindre utålmodig av å se på alle testene her[emoji23][emoji23] må bare holde meg til lørdag altså før jeg sprekker[emoji23] Etter jobb i dag så skal jeg begynne å male gjesterommet. Niesa vår skal begynne å være hos oss annenhver helg så har fått tak i rosa maling og frost gardiner:) Forhåpentligvis så roer testetrangen seg[emoji23][emoji4]
 
Å, nei... [emoji17] dumme test... kjøpte han fler tester? Skal du fortsette å teste i morgen også, eller venter du til å se om TR (ikke) kommer?
Har lyst å kjøpe en annen type test og teste senere idag, men det er vel egentlig bare bortkasta penger :/
Blir nok uansett å teste i morgen om tr ikke har dukket opp enda.
Forresten, jeg sa feil til deg ang føligheten på den testen, den er 15 mlU/ml :) så den er ganske sensitiv :) så hadde jeg vært gravid burde det ha vært utslag på den... men skimter samme skygge på dagens test som den jeg tok i går... men det er sikkert bare sånn testen er... derfor jeg vil prøve en annen type...
 
Har lyst å kjøpe en annen type test og teste senere idag, men det er vel egentlig bare bortkasta penger :/
Blir nok uansett å teste i morgen om tr ikke har dukket opp enda.
Forresten, jeg sa feil til deg ang føligheten på den testen, den er 15 mlU/ml :) så den er ganske sensitiv :) så hadde jeg vært gravid burde det ha vært utslag på den... men skimter samme skygge på dagens test som den jeg tok i går... men det er sikkert bare sånn testen er... derfor jeg vil prøve en annen type...
Ja. Kanskje du skal gjøre det! Det blir jo litt penger av det.. Men på en måte er det kanskje bedre å lette på testetrykket enn å gå å gruble over det i lengden..? Greit å vite at testen er ganske sensitiv! Nå føler jeg ikke noe der nede... så blir ganske nervøs før testing selv på torsdag.. [emoji87]
 
Ja. Kanskje du skal gjøre det! Det blir jo litt penger av det.. Men på en måte er det kanskje bedre å lette på testetrykket enn å gå å gruble over det i lengden..? Greit å vite at testen er ganske sensitiv! Nå føler jeg ikke noe der nede... så blir ganske nervøs før testing selv på torsdag.. [emoji87]
Helt sant! Hater å gå å gruble!
Ser den, det er ganske nervepirrende dette her :p
siden jeg neppe er gravid, så syns jeg tr bare kan komme med en gang, for da kan jeg slappe av og slå meg til ro med det.
Men som jeg nevnte tidligere, så har jeg to apper, og dene ene sier at tr skal komme idag, og den andre sier at tr kommer i morgen... så den kommer helt sikkert i morgen da...
 
Helt sant! Hater å gå å gruble!
Ser den, det er ganske nervepirrende dette her [emoji14]
siden jeg neppe er gravid, så syns jeg tr bare kan komme med en gang, for da kan jeg slappe av og slå meg til ro med det.
Men som jeg nevnte tidligere, så har jeg to apper, og dene ene sier at tr skal komme idag, og den andre sier at tr kommer i morgen... så den kommer helt sikkert i morgen da...
Æsj.. Men hvis ikke TR kommer i morgen, da kan du jo teste igjen. Men som du sa, den RFSU testen burde jo ha slått ut om det er noe der nå... [emoji53]
 
Last edited:
Æsj.. Men hvis ikke TR kommer i morgen, da kan du jo teste igjen. Men som du sa, den RFSU testen burde jo ha slått ut om det er noe det nå... [emoji53]
Jaa :/ kan jo alltids trøste meg med at noen produserer hcg veldig sent, og får dermed ikke utslag før det kanskje har gått et par dager over ikm... og den gangen jeg ble gravid, så fikk jeg positiv test på ca 18 dpo, men den var ganske tydelig da, så hadde nok fått positiv test om jeg hadde testa noen dager før. Men uansett så er det jo ganske lenge, så det kan være at jeg produserer hcg litt sent... det kommer også an på når egget festa seg.. hadde jo et liiiite spor av en blødning på 9 dpo, og hvis det var en festeblødning så kan det enda ta litt tid før testen kan bli positiv...
nei huff, nå skal jeg ikke si så mye mer, blir bare optimistisk av dette, og jeg orker ikke glede meg unødvendig :p tr kommer nok i morgen! Ferdig med det!
 
Jaa :/ kan jo alltids trøste meg med at noen produserer hcg veldig sent, og får dermed ikke utslag før det kanskje har gått et par dager over ikm... og den gangen jeg ble gravid, så fikk jeg positiv test på ca 18 dpo, men den var ganske tydelig da, så hadde nok fått positiv test om jeg hadde testa noen dager før. Men uansett så er det jo ganske lenge, så det kan være at jeg produserer hcg litt sent... det kommer også an på når egget festa seg.. hadde jo et liiiite spor av en blødning på 9 dpo, og hvis det var en festeblødning så kan det enda ta litt tid før testen kan bli positiv...
nei huff, nå skal jeg ikke si så mye mer, blir bare optimistisk av dette, og jeg orker ikke glede meg unødvendig [emoji14] tr kommer nok i morgen! Ferdig med det!
Ja. Du får ønske henne velkommen og bli heller positivt overrasket hvis hun har vært utsatt for en ulykke og ikke kommer i det hele tatt [emoji14]
 
Back
Topp