Utålmodig i dpo land ;D

Min første post på babyverden, vi prøver oss for første gang denne mnd, og tror jeg er 2 dpo. Blir spennende [emoji5]️ Kjempe kjekt forum å lese på
Hei [emoji2] velkommen hit [emoji2] bare å lene seg godt tilbake å lese så mye du orker [emoji38] lykke til!
 
er 8 dpo og jeg har såååå lyst å teste, men det er nok ikke vits...
Flere som er i dpo land og kjenner seg utålmodig? :p
Noen sympotomer?

6 eller 7 dpo. Så utålmodig!!! Har mye murringer, trøtt og ømme brystvorter. Men tviler selvom. Tror det kommer av etter EL.. Men lov å håpe! Krysser alt jeg har for oss begge [emoji173]️
 
6 eller 7 dpo. Så utålmodig!!! Har mye murringer, trøtt og ømme brystvorter. Men tviler selvom. Tror det kommer av etter EL.. Men lov å håpe! Krysser alt jeg har for oss begge [emoji173]️
Åå så spennende da! Håper du får positiv test etterhvert ❤️
Det er en stund siden jeg skrev innlegget, og jeg har fått positiv test :eek: :D er enda litt i sjokk, er nesten for godt til å være sant! :p
 
Det beste er å vente til ikm. For alle er forskjellige og noen produserer hcg fortere enn andre. Noen kan få positiv test på 8 dpo og andre på 11 dpo osv. Har også hørt om de som ikke har fått positivt før flere dager etter ikm. Denne gangen så venter jeg til ikm som er 14 dpo:)

Takk for svar.
Jeg har hatt en SA, så aner ikke når jeg har mens. Men tror jeg vet når jeg hadde EL. Hvis det var EL, da. [emoji849]
Skal jeg regne 14 dager etter antatt el da, tro?
Har tidligere hatt ganske stabil syklus.
 
Uansett er jeg vel 2 dpo i dag [emoji16]

Hva skal dere dere bruke tiden på frem til testing da, jenter? [emoji4]
 
3 dpo...Det går så saaaakte!

Har ikke noen god følelse enda, så tror ikke det klaffet. Men lov å håpe!
 
Er også ca 8 dpo (tester ikke EL så vanskelig å vite sikkert). Hatt lite symptomer denne pp, men hadde skikkelig tak i høyre side i nedre mageregion for et par dager siden og idag kom det litt rosa utflod på papiret [emoji51] Hadde bare et par cb digital liggende så kjøpte en pakke med first response 6 days sooner før i dag dersom testetrangen blir for sterk i løpet av helgen.
Hvor kjøpes disse? :) tester de evt positivt før andre tester?
 
Hvor kjøpes disse? :) tester de evt positivt før andre tester?

Jeg bor i USA så jeg kjøpte de på apotek her. På pakken står det at de tester 6 dager før forventet mens, mens CB digital pakken står det 4 dager på (CB plus 5 dager).
 
Jeg bor i USA så jeg kjøpte de på apotek her. På pakken står det at de tester 6 dager før forventet mens, mens CB digital pakken står det 4 dager på (CB plus 5 dager).
Ahh ok, håpte jeg kunne skaffe dem på et apotek her, da jeg har lyst til å bare få teste snart, slik at jeg kan slippe å tenke og bekymre meg for et evt svangerskap mer:dead:
 
Back
Topp