Utålmodig i dpo land ;D

Jaa er skikkelig sliten nå, frister ikke med jobb i morgen :(
Ååå såppas ja... da blir det mye jobb...
huset er bygd i 1977, men alle rom er nylig pusset opp :) så vi trenger ikke tenke på det :) bare litt småtteri.
Ah, ja da skjønner jeg at du venter! [emoji14] høres så rart ut når du sier du skal klippe plena, bor i nord, og her er snøen såvidt tina vekk fra plena :D
No way [emoji50] har klippet plen 1 gang for noe uker siden, det vokser så utrolig fort! Og fått masse blomster og mange insekter. Kattene våre sover i sola på verandaen og vi må søke ly i skyggen, kanskje det var 30 grader i solveggen? [emoji50] men dere er heldige på vinteren da vel? Slippe all regn og slaps... [emoji2] så deilig at dere slipper å pusse opp! Det er jo gøy, men det tar så laaaaang tid!
 
No way [emoji50] har klippet plen 1 gang for noe uker siden, det vokser så utrolig fort! Og fått masse blomster og mange insekter. Kattene våre sover i sola på verandaen og vi må søke ly i skyggen, kanskje det var 30 grader i solveggen? [emoji50] men dere er heldige på vinteren da vel? Slippe all regn og slaps... [emoji2] så deilig at dere slipper å pusse opp! Det er jo gøy, men det tar så laaaaang tid!
Åååååh det hørtes deilig ut! Dere er heldig!
Tror ikke det blir sommer her i år :p
Njaaa joda, er greit på vintertid sånnsett :)
Jaa det tar tid.... men så er det verdt det også når man blir ferdige :)
 
Åååååh det hørtes deilig ut! Dere er heldig!
Tror ikke det blir sommer her i år [emoji14]
Njaaa joda, er greit på vintertid sånnsett :)
Jaa det tar tid.... men så er det verdt det også når man blir ferdige :)
Bor dere sååå langt opp? (Er på hver vår kant av landet vi da ) håper dere får fine solfylte dager i sommer!
Ja, det skal bli deilig å bli ferdig.. Men det er sykt mye styr når man er midt oppi det. Støv, murstøv, stein, fliser, spiker, maling.... klarte å søle ett helt malingspann utover et gammelt vegg til vegg teppe [emoji23] får det ikke bort...
569e88a07921dae60d80b21eb6c557e4.jpg
 
Begynner å bli utålmodig nå ja[emoji23][emoji23] bare 6 dager igjen til ikm.. hvordan skal jeg holde ut???[emoji23]
 
Bor dere sååå langt opp? (Er på hver vår kant av landet vi da ) håper dere får fine solfylte dager i sommer!
Ja, det skal bli deilig å bli ferdig.. Men det er sykt mye styr når man er midt oppi det. Støv, murstøv, stein, fliser, spiker, maling.... klarte å søle ett helt malingspann utover et gammelt vegg til vegg teppe [emoji23] får det ikke bort...
569e88a07921dae60d80b21eb6c557e4.jpg
Nordland ;)
Huff ja det er klart.... åjjj nei det der blir nok ikke enkelt å få bort :eek:

Jeg tok en test idag, og den trooooor jeg er positiv :D :D :D
 
Nordland ;)
Huff ja det er klart.... åjjj nei det der blir nok ikke enkelt å få bort :eek:

Jeg tok en test idag, og den trooooor jeg er positiv :D :D :D
JEG SÅÅÅÅ DET! [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] omg [emoji2][emoji2][emoji2] PS.. det gamle vegg til vegg teppet skal vekk senere [emoji4]
 
JEG SÅÅÅÅ DET! [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] omg [emoji2][emoji2][emoji2] PS.. det gamle vegg til vegg teppet skal vekk senere [emoji4]
Hååååper det er en babystrek, og ikke skygge! Men den var sterkere og mer rosa enn skyggestrekene jeg har opplevd før :p
Ååå ja men da er det jo ikke noe krise :)
 
Hvor mange dpo må det egentlig gå før man kan teste og være sikker på riktig svar?
 
Hvor mange dpo må det egentlig gå før man kan teste og være sikker på riktig svar?
Det beste er å vente til ikm. For alle er forskjellige og noen produserer hcg fortere enn andre. Noen kan få positiv test på 8 dpo og andre på 11 dpo osv. Har også hørt om de som ikke har fått positivt før flere dager etter ikm. Denne gangen så venter jeg til ikm som er 14 dpo:)
 
Gi meg styrke[emoji4][emoji4] får jo mer og mer lyst til å teste siden andre får positive tester på 9 og 10 dpo men jeg har bare en test liggende og planen var å vente til søndag før jeg tar en test..
 
Endelig [emoji2][emoji2] da er det bare å løpe ned på butikken å kjøpe en stor tube tålmodighet [emoji28][emoji28]
Ja det var det da :p har allerede klart å mase hull i hodet på mannen om ALT med baby, graviditetsting, tanker om alt. Så dette kan ihvertfall bli en tøff dpo tid for han :cool:
 
Ja det var det da [emoji14] har allerede klart å mase hull i hodet på mannen om ALT med baby, graviditetsting, tanker om alt. Så dette kan ihvertfall bli en tøff dpo tid for han :cool:
Haha [emoji28] kanskje det er han som skal få kremen da [emoji4] men det hører med, han skal da være med på dette han også [emoji38]
 
Back
Topp