Utålmodig i dpo land ;D

Der høres jo lovende ut da! :D blir spennende å se når du tester, må få høre når du har gjort det :p

Idag kjennes det ut som at tr er på vei noen dager for tidlig, skal ikke komme før torsdag. Har pleid å bare spotte kvelden i forveien. :( Men det positive var at jeg klarte å holde meg unna testeskuffen i dag tidlig.

FF? Det er kanskje litt tidlig.. jeg har lyst å teste nå.. Men vet jo at det er aaalt for tidlig.. er så utålmodig jeg! Føler også at det er på tide at det skjer snart.. med tanke på alderen min.. er "bare" 33... [emoji85] tok EL tester og fikk 2 positive 2 dager etterhverandre, så vet iallefall at EL var der og at det er gode sjangser!
Fertility friend (app). Jaa ser den altså! Prøvd lenge? :)

Fertility friend (app). Jaa ser den altså! Prøvd lenge? :)
Åja. Det et så mange forkortelser her! Hehe vi er i 3dje PP nå. (Det er prøveperiode ikkesant? Haha) så har ikke prøvd så lenge, men jeg har vært klar lenge da [emoji14] hehe. Hva med dere?

Åja. Det et så mange forkortelser her! Hehe vi er i 3dje PP nå. (Det er prøveperiode ikkesant? Haha) så har ikke prøvd så lenge, men jeg har vært klar lenge da [emoji14] hehe. Hva med dere?
Ja det stemmer det ;) hehe
Åååja okei :) håper det klaffer fort for dere :)
starta prøvinga i mai i fjor, ble gravid på første forsøk, men mista. Så siden MA er vi i pp 9 :)

Ja det stemmer det ;) hehe
Åååja okei :) håper det klaffer fort for dere :)
starta prøvinga i mai i fjor, ble gravid på første forsøk, men mista. Så siden MA er vi i pp 9 :)
Ååja.. så trist å miste [emoji45] håper vi slipper det, og håper ikke det skjer igjen hos dere! Har du testet EL?

9DPO i dag, skal teste om en time eller to :D !! Får alltid sterkere streker på kvelden enn morningen :) har hatt noen svake streker i tre dager allerede, så er spent på å se om det er noe der nå

Ååja.. så trist å miste [emoji45] håper vi slipper det, og håper ikke det skjer igjen hos dere! Har du testet EL?
Jaa det unner jeg ikke noen! :(
Jaa har det, men testene jeg bestilte kom så sent i posten, så jeg fikk ikke tatt de tidlig nok... jeg temper også... men tempen sier at jeg hadde EL den 20.april, mens el testene var positive 21 og 22. april... så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...

Jaa det unner jeg ikke noen! :(
Jaa har det, men testene jeg bestilte kom så sent i posten, så jeg fikk ikke tatt de tidlig nok... jeg temper også... men tempen sier at jeg hadde EL den 20.april, mens el testene var positive 21 og 22. april... så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...
Hmm.. det tempgreiene virker litt vanskelig. Må taes på samme tid og samme måte.. tenker at jeg ville testet i munn, men litt vanskelig å vite om det blir korrekt kanskje? Jeg har satt min lot til EL test.. Men blir det ikke noe av denne PP så skal jeg vurdere temp jeg også [emoji57]

Hmm.. det tempgreiene virker litt vanskelig. Må taes på samme tid og samme måte.. tenker at jeg ville testet i munn, men litt vanskelig å vite om det blir korrekt kanskje? Jeg har satt min lot til EL test.. Men blir det ikke noe av denne PP så skal jeg vurdere temp jeg også [emoji57]
Jeg tar på samme plass til samme tid hver morgen. Så skulle tro det stemmer :p men blir jo usikker når testene viser noe annet :p

Jeg tar på samme plass til samme tid hver morgen. Så skulle tro det stemmer [emoji14] men blir jo usikker når testene viser noe annet :p
Leste noe om at hvis du tar i munn må tempen være godt under tunga og på samme plass hver gang. Men jeg er ikke noen ekspert

Ja det har jeg også hørt, men jeg tar under armen... men neste pp skal jeg begynne å ta vaginalt, det skal visst være det beste
Ja. Det er kanskje best! Godt vi har mulighet hver mnd.. jeg var skikkelig redd for at jeg ikke hadde EL. Siden jeg merket det veldig godt før i eggstokkene, og siden jeg ikke hadde merket det på en god stund! Men da jeg tok EL test nå i april merket jeg det igjen. Ble litt letta da [emoji57] iallefall så funket EL testene godt hos meg!

Fikk samboeren til å gjemme graviditetstestene i går, haha! Han syntes det var dritteit, men jeg er 5dpo og kjenner at trangen begynner å melde seg... er bare unødvendig stress og sløsing av tester så tidlig.

Ja. Det er kanskje best! Godt vi har mulighet hver mnd.. jeg var skikkelig redd for at jeg ikke hadde EL. Siden jeg merket det veldig godt før i eggstokkene, og siden jeg ikke hadde merket det på en god stund! Men da jeg tok EL test nå i april merket jeg det igjen. Ble litt letta da [emoji57] iallefall så funket EL testene godt hos meg!
Ja det er det! Ååja, ja men det var jo bra da :) jeg trodde det samme en stund, men har vært hos pivat gynekolog, og hun sa at jeg hadde el og alt så fint ut :) så jeg blir litt frustrert, hvorfor har jeg ikke blitt gravid enda? :( prøver hver mnd og treffer rett på eggløsning osv...
At det skal være så vanskelig :(

Back
Topp