Utålmodig i dpo land ;D

Jeg sitter også alene (med ungene sovende i etasjen over). Mannen er ute å fisker. Ser opptak av nye McGayver jeg, men tenker så mye...så kvelden går sakte. Jeg er 10 dpo, å har planer om å vente til mandag eller tirsdag til å teste. Ikm på onsdag. Har skuffa full av tester, men skal prøve å vente[emoji2]
Wow! Sterkt! Men jeg skjønner hva du mener.. for jeg blir så skuffet når den blir negativ.. så har bestemt meg for å ikke teste så ofte og ikke stresse sånn (skal iallefall prøve på det [emoji28])
 
Åååja
emoji23.png
emoji23.png
vi har satt opp parabol, men ledingen er ikke lang nok til å nå TV
emoji21.png
kunne kjøpt lengre ledning.. Men akkurat nå har vi ikke penger
emoji53.png
emoji17.png
54kr på kortet
emoji28.png
jaja. Er lønning til uka! Jeg får se på tv via datan, for vi har hdmi kabel lett tilgjengelig
emoji14.png
må se SKAM og Paradise hotel
emoji23.png
emoji23.png
Åååja, men det ordner seg vel etterhvert :) kjedelig å være blakk, har det ikke så romslig denne mnd vi heller...
Skam ja... har hørt om den serien, er den bra? :D og hvor kan man se den?
 
Men vet ikke om jeg klarer å vente[emoji23] tenkte å si fra til sjefen ganske kjapt dersom positiv slik at jeg får ting litt tilrettelagt siden jeg jobber på bolig med ungdommer med utagerende atferd. Men vi får se.. kanskje jeg plutselig får et innfall å tester igjen i morgen tidlig. Men siden jeg ikke fikk positiv 2 dager før ikm i feb/mars og muligens hadde en festeblødning i går/tidligere i dag tviler jeg på at det evt er positivt allerede i morgen.
Ja det kan jo være lurt :) hvis du muligens hadde festeblødning igår, så tar det nok et par dager før du får utslag på en test... men noen produserer hcg raskere enn andre, så det kan jo være mulig å se det tidligere :)
 
Åååja, men det ordner seg vel etterhvert :) kjedelig å være blakk, har det ikke så romslig denne mnd vi heller...
Skam ja... har hørt om den serien, er den bra? :D og hvor kan man se den?
SKAM er veldig gøy syns jeg [emoji4] du finner det hvis du går inn på nrk.no og søker på skam. Er på 3 sesong nå og siste [emoji45] men nå er du opptatt med oss, så du må vente litt [emoji28]
 
Ja det kan jo være lurt :) hvis du muligens hadde festeblødning igår, så tar det nok et par dager før du får utslag på en test... men noen produserer hcg raskere enn andre, så det kan jo være mulig å se det tidligere :)
Er det jeg tenker jeg også[emoji2] får håpe jeg klarer å holde meg til mandag ihvertfall [emoji2]
 
Kanskje jeg skal begynne å se på det da :) men jeg kan vente til jeg legger meg i senga :D hehe
Skulle prøve å logge meg inn på babyforum-appen i sta, men det gikk ikke, lagde nytt passord og alt, men gikk fortsatt ikke, og så ble jeg plutselig utlogget av forumet i nettleseren også :o
Fikk skikkelig panikk siden jeg plagdes sånn med det før en gang og det tok laaang tid før jeg kom meg inn igjen, skriver jo med dere så jeg frika ut for at jeg ikke fikk logga inn igjen :D men det ordet seg heldigvis! :p
 
SKAM er veldig gøy syns jeg [emoji4] du finner det hvis du går inn på nrk.no og søker på skam. Er på 3 sesong nå og siste [emoji45] men nå er du opptatt med oss, så du må vente litt [emoji28]
Jeg også ser på skam[emoji6] Og paradise [emoji12] Ser begge deler på viaplay og nrk på appleboksen[emoji2] Jobber turnus så får ikke med meg om jeg skal følge med på serier jeg ikke finner andre steder, eller evt tar opp på dekoderen.
 
Kanskje jeg skal begynne å se på det da :) men jeg kan vente til jeg legger meg i senga :D hehe
Skulle prøve å logge meg inn på babyforum-appen i sta, men det gikk ikke, lagde nytt passord og alt, men gikk fortsatt ikke, og så ble jeg plutselig utlogget av forumet i nettleseren også :o
Fikk skikkelig panikk siden jeg plagdes sånn med det før en gang og det tok laaang tid før jeg kom meg inn igjen, skriver jo med dere så jeg frika ut for at jeg ikke fikk logga inn igjen :D men det ordet seg heldigvis! :p
Jeg har sliti med appen siden i går. Jeg blir utlogget hele tiden. Så noe er galt! Håper det rettes opp i raskt[emoji6] Kjedlig når man ikke får opp varsel ved aktivitet[emoji43]
 
Haha [emoji28] sliter skikkelig med å bli logga ut hele tiden jeg også! Guri så irriterende! Paradise er så morsomt! Og litt spennende. Men jeg syns Petter er feig [emoji13]
Du kommer til å bli hekta på SKAM [emoji3]
 
Jeg har sliti med appen siden i går. Jeg blir utlogget hele tiden. Så noe er galt! Håper det rettes opp i raskt[emoji6] Kjedlig når man ikke får opp varsel ved aktivitet[emoji43]
Jeg plages alltid med den appen, så jeg bruker den sjeldent... for hver gang jeg prøver å bruke den så er det alltid noe:shifty:
Jeg får opp varsler i appen selv om jeg er utlogget :eek: Skjønner ikke helt hvordan det har seg...
 
Jeg plages alltid med den appen, så jeg bruker den sjeldent... for hver gang jeg prøver å bruke den så er det alltid noe:shifty:
Jeg får opp varsler i appen selv om jeg er utlogget :eek: Skjønner ikke helt hvordan det har seg...
Jeg også får opp varsler.. de fleste gangene. Men når jeg vil svare så er jeg utlogget plutselig! Er det mulig å si i fra til noen? [emoji13]
 
Djises! Jeg sletta appen, også ble jeg plutselig logga ut av nettleseren :o
Å da måtte jeg inn å lage nytt passord, PÅ NYTT! Blir gal av dette her jeg :D
 
Back
Topp