Utålmodig i dpo land ;D

Ja. Vi gjorde det kanskje litt for
mye [emoji28] han rakk vel ikke å fylle opp lageret tilslutt heller [emoji28] men.. vi får se om TR kommer da.. egentlig kan hun godt komme nå.. siden jeg fikk negativ test.. [emoji58]
Hehe nei det kan godt være :D skjønner den! Sånn hadde jeg det også... da får man iallefall fred, og vet at man starter på en ny pp. Ventinga og usikkerheten er grusom!
 
Hehe nei det kan godt være :D skjønner den! Sånn hadde jeg det også... da får man iallefall fred, og vet at man starter på en ny pp. Ventinga og usikkerheten er grusom!
Så grusom og sååå lang... Men da er det godt at vi får utløp for litt frustrasjon her inne [emoji2] jeg har liksom ingen andre jenter å snakke med om dette
 
Så grusom og sååå lang... Men da er det godt at vi får utløp for litt frustrasjon her inne [emoji2] jeg har liksom ingen andre jenter å snakke med om dette
Ja helt enig! Da er det jo ekstra kjekt da! :D
Min beste venninne bor ikke her, så jeg treffer henne svært sjeldent, men jeg skriver jo med henne, men føler ikke jeg kan klage å syte heeeeele tiden da :p Åsså har hun to barn fra før, og hun ble gravid på første forsøk... så det er litt kjekt å prate med noen her inne, som er i samme situasjon :)
 
Ja helt enig! Da er det jo ekstra kjekt da! :D
Min beste venninne bor ikke her, så jeg treffer henne svært sjeldent, men jeg skriver jo med henne, men føler ikke jeg kan klage å syte heeeeele tiden da [emoji14] Åsså har hun to barn fra før, og hun ble gravid på første forsøk... så det er litt kjekt å prate med noen her inne, som er i samme situasjon :)
Ikke sant! Har 2 beste venninner. Hun ene har 2 barn og hun andre vil ikke ha unger ennå... så hun med 2 barn har liksom aldri tid til å prate om sånt og hun andre kan ingenting om dette, så jeg kan ikke spørre om noe har fler venninner med barn og hun ene er gravid med sin andre. Det ser så utrolig koselig ut! Er det lov å si at jeg er litt misunnelig? Broren min har også 2 supersøte barn. Alle virker som de har alt [emoji14][emoji28]
 
Ikke sant! Har 2 beste venninner. Hun ene har 2 barn og hun andre vil ikke ha unger ennå... så hun med 2 barn har liksom aldri tid til å prate om sånt og hun andre kan ingenting om dette, så jeg kan ikke spørre om noe har fler venninner med barn og hun ene er gravid med sin andre. Det ser så utrolig koselig ut! Er det lov å si at jeg er litt misunnelig? Broren min har også 2 supersøte barn. Alle virker som de har alt [emoji14][emoji28]
Ah skjønner! Jaaa det er lov! Jeg har en venninne som nettopp ble gravid, uplanlagt!!! Så jeg blir nesten litt irritert! :p her prøver vi virkelig hardt, åsså ble hun gravid uten å ha prøvd engang, bare glemt noen p-piller, åsså dukka aldri tr opp... :hungover:
er jo selvfølgelig glad på hennes vegne da :D
Jaa, ser koselig ut å ha barn, å man får jo ekstra lyst da! :D
 
Ah skjønner! Jaaa det er lov! Jeg har en venninne som nettopp ble gravid, uplanlagt!!! Så jeg blir nesten litt irritert! [emoji14] her prøver vi virkelig hardt, åsså ble hun gravid uten å ha prøvd engang, bare glemt noen p-piller, åsså dukka aldri tr opp... :hungover:
er jo selvfølgelig glad på hennes vegne da :D
Jaa, ser koselig ut å ha barn, å man får jo ekstra lyst da! :D
Haha! Jeg har også ei venninne som glemte pilla noen dager.. hun kunne ikke skjønne hvorfor hun var så kvalm.... [emoji15] [emoji18] de hadde ikke planer i det heletatt. Nå har de DEN supersøte babyjenta og jeg får snap av henne hele tiden.. det er jo bare superkoselig.. Men.. ja.. you know [emoji57][emoji20] vi er i bursdagsselskap for pappa.. er jo veldig koselig, men så sitter jeg på do og vil heller klage og syte litt her [emoji28][emoji28] shitt ass...
 
Haha! Jeg har også ei venninne som glemte pilla noen dager.. hun kunne ikke skjønne hvorfor hun var så kvalm.... [emoji15] [emoji18] de hadde ikke planer i det heletatt. Nå har de DEN supersøte babyjenta og jeg får snap av henne hele tiden.. det er jo bare superkoselig.. Men.. ja.. you know [emoji57][emoji20] vi er i bursdagsselskap for pappa.. er jo veldig koselig, men så sitter jeg på do og vil heller klage og syte litt her [emoji28][emoji28] shitt ass...
Skjønner!
Hehehe ja ser den altså! :p litt klaging må til!
 
Jeg er 5 dpo idag og testetrangen er definitivt på plass! Spent hvor lenge jeg vil klare meg. Før tirsdag (8 dpo) er jo lite vits å teste, men etter det vil det bli verre for hver dag som går :P Testetøs. Bestilt 10 strimler og noen staver da + det jeg har liggende fra før av ;) Skal ikke stå på antall tester..
 
Jeg er 5 dpo idag og testetrangen er definitivt på plass! Spent hvor lenge jeg vil klare meg. Før tirsdag (8 dpo) er jo lite vits å teste, men etter det vil det bli verre for hver dag som går :p Testetøs. Bestilt 10 strimler og noen staver da + det jeg har liggende fra før av ;) Skal ikke stå på antall tester..
Blir spennende å se da! :D hehe kjenner til det der, vanskelig å la være å teste, særlig hvis man har mange liggende :p
 
For en kjedelig lørdagskveld.... samboern dro nettopp på jobb... what to do? :wideyed:
Jeg sitter også alene (med ungene sovende i etasjen over). Mannen er ute å fisker. Ser opptak av nye McGayver jeg, men tenker så mye...så kvelden går sakte. Jeg er 10 dpo, å har planer om å vente til mandag eller tirsdag til å teste. Ikm på onsdag. Har skuffa full av tester, men skal prøve å vente[emoji2]
 
Jaaa.. sitter alene jeg også! Vi har ikke tv kanaler en gang [emoji33][emoji33] kjeder med skikkelig! Vi kan jo skravle da [emoji1]
Hahah samme her! Har dekoder og kanaler osv, men mangler hdmi kabel og jeg gidder ikke hente den fra playstation eller koble opp noe som helst slik at jeg kan se på netflix :nailbiting::joyful: Snakker om latskap! Men det går nok bra, har tv og apple tv på soverommet, så jeg får heller gå inn dit å legge meg hvis jeg får lyst å se på noe:rolleyes::p jaaa det kan vi godt, det er bare koselig! :D
 
Jeg sitter også alene (med ungene sovende i etasjen over). Mannen er ute å fisker. Ser opptak av nye McGayver jeg, men tenker så mye...så kvelden går sakte. Jeg er 10 dpo, å har planer om å vente til mandag eller tirsdag til å teste. Ikm på onsdag. Har skuffa full av tester, men skal prøve å vente[emoji2]
Åh okei. Da er du veldig flink hvis du klarer å vente til mandag med å teste! :D
 
Hahah samme her! Har dekoder og kanaler osv, men mangler hdmi kabel og jeg gidder ikke hente den fra playstation eller koble opp noe som helst slik at jeg kan se på netflix :nailbiting::joyful: Snakker om latskap! Men det går nok bra, har tv og apple tv på soverommet, så jeg får heller gå inn dit å legge meg hvis jeg får lyst å se på noe:rolleyes::p jaaa det kan vi godt, det er bare koselig! :D
Åååja [emoji23][emoji23] vi har satt opp parabol, men ledingen er ikke lang nok til å nå TV [emoji21] kunne kjøpt lengre ledning.. Men akkurat nå har vi ikke penger [emoji53][emoji17] 54kr på kortet [emoji28] jaja. Er lønning til uka! Jeg får se på tv via datan, for vi har hdmi kabel lett tilgjengelig [emoji14] må se SKAM og Paradise hotel [emoji23][emoji23]
 
Åh okei. Da er du veldig flink hvis du klarer å vente til mandag med å teste! :D
Men vet ikke om jeg klarer å vente[emoji23] tenkte å si fra til sjefen ganske kjapt dersom positiv slik at jeg får ting litt tilrettelagt siden jeg jobber på bolig med ungdommer med utagerende atferd. Men vi får se.. kanskje jeg plutselig får et innfall å tester igjen i morgen tidlig. Men siden jeg ikke fikk positiv 2 dager før ikm i feb/mars og muligens hadde en festeblødning i går/tidligere i dag tviler jeg på at det evt er positivt allerede i morgen.
 
Åååja [emoji23][emoji23] vi har satt opp parabol, men ledingen er ikke lang nok til å nå TV [emoji21] kunne kjøpt lengre ledning.. Men akkurat nå har vi ikke penger [emoji53][emoji17] 54kr på kortet [emoji28] jaja. Er lønning til uka! Jeg får se på tv via datan, for vi har hdmi kabel lett tilgjengelig [emoji14] må se SKAM og Paradise hotel [emoji23][emoji23]
Skam og paradise kan du jo se på mobilen[emoji6]
 
Back
Topp