Utålmodig i dpo land ;D

Helt riktig[emoji23] men nå må denne kroppen finne senga[emoji23] duppet av i sofaen gitt.. prøvde å holde meg våken til gubben kommer hjem men jeg gir opp..
Har nettopp landa i senga etter senvakt jeg[emoji2] Litt paradise på tlf så er jeg borte om ikke lenge[emoji12] [emoji6] God natt[emoji293] [emoji285]
 
hvor tidlig kan man begynne å teste egentlig (altså når er det hensiktsmessig, kan jo i prinsippet teste hele tidenxsmile8)
 
hvor tidlig kan man begynne å teste egentlig (altså når er det hensiktsmessig, kan jo i prinsippet teste hele tidenxsmile8)
Hørt om de som får positiv 8 dpo men også de som må vente til 12 dpo eller senere. Kommer an på når kroppen produserer hormonet som blir målt på testen
 
Hørt om de som får positiv 8 dpo men også de som må vente til 12 dpo eller senere. Kommer an på når kroppen produserer hormonet som blir målt på testen
8 dpo imorgen, men tror ikke jeg tørr å teste:nailbiting: tror heller jeg vil leve noen dager til i håpet om å være gravid:)
 
8 dpo imorgen, men tror ikke jeg tørr å teste:nailbiting: tror heller jeg vil leve noen dager til i håpet om å være gravid:)
Det skjønner jeg veldig godt! Tenker akkurat det samme som deg... [emoji15] men i morgen er jeg 12 dpo.. så da bare mååå jeg vite.. hvis ikke TR kommer i løpet av dagen/natta... jeg går å trooooor det er noe.. Men blir skuffa hver gang jeg tester for tidlig [emoji57]
 
Back
Topp