Utålmodig i dpo land ;D

Skjønner hva du mener.. Men siden jeg "bare " er i pp3 så er jeg fortsatt litt testegal. Jeg har faktisk tenkt å teste på lørdag selv, 12 dpo. Mange som får strek da har jeg skjønt? Kanskje vi har en teste-date? [emoji12] vet ikke helt når min IKM er.. Men cd 1 var 6 april.. så det er rundt der omkring nå også

Teste-date it is[emoji6]
 
Hysj på deg[emoji23][emoji23] jeg lever enda på at folk tok meg for å være tidlig i 20 årene når jeg og mormor var på Kypros i fjor våres[emoji23][emoji4]
Haha.. [emoji23] de er gode på å sjarmere damene der nede [emoji28][emoji23] men det aller viktigste er jo å ha humoren på plass.. blir jo yngre av det!
 
Hvordan er oppfølgningen der kontra her når man er gravid?
Synes de alltid er på UL på filmer liksom [emoji28][emoji23]

Det vil tiden vise :happy: Begge jentene er født i Norge så dette blir en ny opplevelse! Skal sende spørsmål til legen min snart om når første kontroll bør være, så da får jeg nok litt info. Håper på litt oftere UL. Jeg har aldri følt behov for UL privat før, men merker at det hadde vært godt å ta en tidlig en før vi forteller barna det denne gangen.
 
Det vil tiden vise :happy: Begge jentene er født i Norge så dette blir en ny opplevelse! Skal sende spørsmål til legen min snart om når første kontroll bør være, så da får jeg nok litt info. Håper på litt oftere UL. Jeg har aldri følt behov for UL privat før, men merker at det hadde vært godt å ta en tidlig en før vi forteller barna det denne gangen.

Blir spennende å se, du får holde oss oppdatert på hvordan det er! :-)
 
Back
Topp