Utålmodig i dpo land ;D

Haha [emoji28] sliter skikkelig med å bli logga ut hele tiden jeg også! Guri så irriterende! Paradise er så morsomt! Og litt spennende. Men jeg syns Petter er feig [emoji13]
Du kommer til å bli hekta på SKAM [emoji3]
Paradise er artig ja[emoji12] hekta på det! Ser hver sesong som kommer. Skam begynte jeg vell å følge med fra sesong 2 trur jeg.
 
Hva er Appleboksen? Android her..
En boks du kan koble på tvn med apper som feks nettflix, viaplay og nrk på.. og i tillegg mulighet for å leie filmer[emoji2] Rett og slett vårt beste kjøp tror jeg[emoji7]
 
Kanskje vi alle skal det? I tilfelle de ikke vet om det selv?
Ja det tror jeg! Jeg ble jaggu logga ut IGJEN! Det som er så teit er at jeg må bruke appen for å få trykke på glemt passord knappen, men jeg kan kun logge inn via nettleseren. Får ikke logga meg inn på appen. Og jeg får feilmelding hvis jeg tykker på glemt passord knappen på nettleserforumet. Kjenner jeg blir frustrert nå! :o Jeg skal Ta kontakt med de NÅ, as we speak! mens jeg enda er så heldig at jeg er innlogget....:shifty:
 
Ja det tror jeg! Jeg ble jaggu logga ut IGJEN! Det som er så teit er at jeg må bruke appen for å få trykke på glemt passord knappen, men jeg kan kun logge inn via nettleseren. Får ikke logga meg inn på appen. Og jeg får feilmelding hvis jeg tykker på glemt passord knappen på nettleserforumet. Kjenner jeg blir frustrert nå! :o Jeg skal Ta kontakt med de NÅ, as we speak! mens jeg enda er så heldig at jeg er innlogget....:shifty:
You go girl! Skal se om jeg finner ut hvem jeg kan rapportere til. Datt ut selv akkurat.. [emoji19]
 
Ja det tror jeg! Jeg ble jaggu logga ut IGJEN! Det som er så teit er at jeg må bruke appen for å få trykke på glemt passord knappen, men jeg kan kun logge inn via nettleseren. Får ikke logga meg inn på appen. Og jeg får feilmelding hvis jeg tykker på glemt passord knappen på nettleserforumet. Kjenner jeg blir frustrert nå! :o Jeg skal Ta kontakt med de NÅ, as we speak! mens jeg enda er så heldig at jeg er innlogget....:shifty:
Jeg har sendt en mld[emoji2] Får du ikke brukt tilsendt passord på app? Bruker du kallenavn eller email på brukernavn når du prøver å logge inn på app?
 
Jeg har sendt en mld[emoji2] Får du ikke brukt tilsendt passord på app? Bruker du kallenavn eller email på brukernavn når du prøver å logge inn på app?
Nei det går ikke... prøver å logge inn med både brukernavn og epost men ingen av delene funker, står at jeg ikke har bruker... men det er jo bare tull :o
 
Nei det går ikke... prøver å logge inn med både brukernavn og epost men ingen av delene funker, står at jeg ikke har bruker... men det er jo bare tull :o
Jeg har sliti med det der jeg også. Men prøv å lage et nytt passord på nettsiden først så deretter logge inn på app med epost og passord?
 
Denne fant jeg når jeg googla[emoji4]

f06efbb26b2953bd529818b46a7a40d6.jpg
 
Back
Topp