Utålmodig i dpo land ;D

Men du, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sende melding til hu dama.. jeg tror jeg er for gammel og for trøtt.. [emoji53] kan du vise meg i mårra eller [emoji28]
Kan hjelpe deg i morgen! :D men vi andre har jo sendt melding til to forskjellige så håper vi får noe svar i morgen :) ble atter en gang logga ut... dette er ikke holdbart altså! :p tror jeg skal legge meg å sove nå, ble utslitt av all denne ut og innlogginga :p Men det var trivelig å prate med dere ikveld :D også ble ikke lørdagskvelden så ille likevel :D
Natta jenter, snakkes i morgen! :goodnight:love7
 
Ikke lett å holde seg våken når katten har lagt seg...
08cf3ca39dfbb4fbc2dd4c0fb2c6bb39.jpg
 
Kan hjelpe deg i morgen! :D men vi andre har jo sendt melding til to forskjellige så håper vi får noe svar i morgen :) ble atter en gang logga ut... dette er ikke holdbart altså! [emoji14] tror jeg skal legge meg å sove nå, ble utslitt av all denne ut og innlogginga [emoji14] Men det var trivelig å prate med dere ikveld :D også ble ikke lørdagskvelden så ille likevel :D
Natta jenter, snakkes i morgen! [emoji561]love7
Natta [emoji2]
 
Kan hjelpe deg i morgen! :D men vi andre har jo sendt melding til to forskjellige så håper vi får noe svar i morgen :) ble atter en gang logga ut... dette er ikke holdbart altså! [emoji14] tror jeg skal legge meg å sove nå, ble utslitt av all denne ut og innlogginga [emoji14] Men det var trivelig å prate med dere ikveld :D også ble ikke lørdagskvelden så ille likevel :D
Natta jenter, snakkes i morgen! [emoji561]love7
Ble natta her å[emoji106] koslig kveld med koslige damer[emoji171] God natt[emoji286] [emoji287] vi snakkes i morgen[emoji4]
 
Morn[emoji1] nå fikk jeg til å lage passord slik som det skal gjøres, slik som tamara hadde skrevet tidligere (det du sendte bilde av i gårkveld) [emoji1] så nå er jeg inne på appen også [emoji1360]
Så bra det ordna seg! [emoji4] [emoji4]
 
Jeg sitter også alene (med ungene sovende i etasjen over). Mannen er ute å fisker. Ser opptak av nye McGayver jeg, men tenker så mye...så kvelden går sakte. Jeg er 10 dpo, å har planer om å vente til mandag eller tirsdag til å teste. Ikm på onsdag. Har skuffa full av tester, men skal prøve å vente[emoji2]

Som den fiskenerden jeg er, må jeg spørre hvor mannen din fisker og om det ble noe særlig fangst i går? :P
 
Som den fiskenerden jeg er, må jeg spørre hvor mannen din fisker og om det ble noe særlig fangst i går? :P
Han fisket på Malvikodden i går[emoji2] [emoji106] Ble ingen fangst han tok med seg hjem iallefall [emoji2] Hadde håpet på noen sjø-øretter men[emoji4]
 
Så han fisket i sjøen ja. Dere som har nidelva i nærheten. ;) Gleder meg sykt til selvfisket fisk til middag en dag, og snart er det makrellsesong også!
Tror ikke han har fisket i nidelva før faktisk [emoji12] Vi elsker fisk og det gjør heldigvis ungene også[emoji4]
 
Morn[emoji1] nå fikk jeg til å lage passord slik som det skal gjøres, slik som tamara hadde skrevet tidligere (det du sendte bilde av i gårkveld) [emoji1] så nå er jeg inne på appen også [emoji1360]
Juuhuuu! Men nå fikk ikke jeg varsel fra dere.. teit.. og jeg som lurte på om ikke dere hadde stått opp ennå [emoji14] nå dør jeg snart.. nå kjenner jeg tr er på vei, bare kom igjen da! Så jeg kan bli ferdig med det! Har dere det kult i dag eller!
 
Juuhuuu! Men nå fikk ikke jeg varsel fra dere.. teit.. og jeg som lurte på om ikke dere hadde stått opp ennå [emoji14] nå dør jeg snart.. nå kjenner jeg tr er på vei, bare kom igjen da! Så jeg kan bli ferdig med det! Har dere det kult i dag eller!
Hm så rart... er bare to timer siden jeg sto opp :o men klokka ble 3 i natt før jeg sovna, heeeelt hekta på SKAM :D våknet når kjæresten kom hjem fra jobb halv ti idag, men det var så godt å bare ligge å kose, så jeg sovna av igjen, og våknet ikke før kvart på ett :p
Åååå, så du skrev nedfor at TR kom, det suger! Men samtidig er det vel greit også da, så slipper du gå å spekulere.... håper det blir klaff denne pp da!
 
Hm så rart... er bare to timer siden jeg sto opp :o men klokka ble 3 i natt før jeg sovna, heeeelt hekta på SKAM :D våknet når kjæresten kom hjem fra jobb halv ti idag, men det var så godt å bare ligge å kose, så jeg sovna av igjen, og våknet ikke før kvart på ett [emoji14]
Åååå, så du skrev nedfor at TR kom, det suger! Men samtidig er det vel greit også da, så slipper du gå å spekulere.... håper det blir klaff denne pp da!
Haha [emoji16] liker at du er blitt hekta på SKAM [emoji3][emoji3] (liker ikke at jeg må logge inn hele tiden fortsatt..) kan tenke meg det er digg å få han hjem igjen [emoji7] hvilke CD er du i nå? Ferdig med tr? Ja, denne PP SKAL vi få det til alle sammen! eeeeegentlig er jeg glad jeg ikke får januarbarn.. jeg, svigermor, dattera og sønnen til broren min er alle født i januar.. blir kanskje litt mye på 1 mnd [emoji14]
 
Haha [emoji16] liker at du er blitt hekta på SKAM [emoji3][emoji3] (liker ikke at jeg må logge inn hele tiden fortsatt..) kan tenke meg det er digg å få han hjem igjen [emoji7] hvilke CD er du i nå? Ferdig med tr? Ja, denne PP SKAL vi få det til alle sammen! eeeeegentlig er jeg glad jeg ikke får januarbarn.. jeg, svigermor, dattera og sønnen til broren min er alle født i januar.. blir kanskje litt mye på 1 mnd [emoji14]
Bra serie! :D hvis du går inn på "vi som prøver forumet" så er det noen tråder som er festet øverst, og det står jo hvem som har skrevet de, og bilde av personen, så da trykker du på bildet av enten tamara eller Amalie (moderator), å da kommer det opp at du kan starte en samtale med personen. Trykk der og så sender du en melding :) godt å få han hjem ja, men han ligger enda å sover :p jeg er på CD5 nå, og er ferdig med TR :)
Åh, ja men da var det kanskje like greit :) vi har også en del bursdager i januar, så vi satser på at det blir en februarbaby :D
 
Back
Topp