Jeg har bestilt ca 10-14 dager før oppstart, men hør med ditt lokale apotek mitt apotek hadde type salgsgaranti på medisinene, så hvis du ikke hentet ut medisinen så fikk de levert dem tilbake til leverandør uten å betale (altså ingen tap for apoteket). Det tok en stund før de fant ut av det, men i tilfelle du skulle bli naturlig gravid i ventetiden kan det være lurt å høre. Virker som det var en ordning veldig få var kjent med på apoteket!Dere som måtte bestille inn medikamenter til nærmeste apoteket, hvor lang tid tok det fra bestilling og til de kom inn til apoteket? Lurer på om det holder å bestille de 14 dager før eller om man må være tidligere ute?
Når du skal til Tromsø på ultralyd, så kan du hente ut mer medisin hvis du ikke har nok (du har forhåpentligvis fått en plan allerede i posten?) hjemme Tromsø har alltid hatt på lager, så du trenger ikke å bestille mer enn til og med ultralyd-dato. Gav dette mening? Ble veldig rotete i eget hode her
Jeg har aldri vært på UNN i forbindelse med oppstart, så å hente ut alt der har ikke vært et alternativ for min del. Jeg har kjøpt alt hos lokalt apotek (husk å få spesifiserte kvitteringer på alt), så fylt på hvis ultralyd viste at jeg måtte stimuleres lengre! Ovitrelle etc har jeg alltid kjøpt på UNN med kjøleinnpakning.
Last edited: