Aron og jeg har hatt det travelt siden vi ble skrevet ut av sykehuset 14 juli. Her er en oversikt: 14 juli camper hos bestemor. Besøk av nabo Solveig, Hege og bror m familie . 15 juli har så vondt at jeg må hjem. 16 juli våkner i mitt eget hjem på sofa, barnefar får låne sengen. Besøk av nabo Elias og datter og nabo Terje og Kari. Vi må på sykehuset pga ammetrøbbel og jeg er sliten av alt besøket. Sykehuset vil at jeg pumper meg og vi drar for å leie pumpe på apotek. Vel hjemme er jeg utslitt og far vil hjem til seg selv for å tenke over situasjonen. Har ikke hørt fra han siden. Det går ikke mange minuttene før jeg får besøk av fetter og hans to stebarn. Jeg sliter med å lese bruksanvisningen til pumpa samtidig som at jeg skal håndtere to utrolig skravlete småbarn og en noe sløv fetter. Stresser da Aron må ha mat og brystene må pumpes, og jeg er alene om alt og skulle ønske ingen kom første uka. Knasker smertestillende for å komme meg igjennom dette. 17 juli drar vi på sykehuset for ammeteknikk. Kan bare bære Aron. Og en tom flaske å drikke vann av. Tror helsesøster kom 18 Juli. Mamma og tante kom på besøk først, deretter helsesøster. (..fylles inn senere) samtale m prest 12aug, søndag 24 aug dåp, besøk fra Italia 23-30aug, 60årslag 30aug. Sliten nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum