TakkSpennende. Masse lykke til!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSpennende. Masse lykke til!
ÅhTakkdet gikk 50 tusen over meg gitt. Så i dag fortsetter vi å pakke og å se på finn og atter finn..
Ja, takk.. Jeg håper det. Jeg følte meg hjemme der. Hadde ikke lyst til å gå. Så har litt rekkehuskjærlighetssorg nå i kveld :-/Åhkjipt! satser på neste!
O yeS, it is ..forever <3Smelter helt av å lese det siste her; kjærleik<3![]()
He he jeg vet ikke. Hun har sine bedre sider. Denne siden er hennes verste. Og den dukker opp i ny og ne. Jeg har lært at det er vondt å være mottaker av. Hun vet nok ikke hvordan det føles. Vi er veldig ulike. Jeg er glad i henne. Hun er jo moren min. Men hun er mest opptatt av seg selv og sine følelser. Sånn sett er det ikke helt heldig å være her over lenger tid. Hun er jo snill som lar oss være her nå. Men det er nok bare tidsspørsmål før det smeller for henne. Vi prøver å gå stille i gangene som det heter. Lurt det. Men hun liker å såre meg. Jeg tror hun er litt misunnelig på styrken min. Den burde hun heller oppmuntre. Jeg vet jeg er annerledes overfor min Aron. Jeg ser ikke poenget med å ikke løfte barnet sitt opp og frem: med et smil, en klem , og et kompliment. Det gjør jeg med henne. Men får aldri det tilbake. Likevel tror jeg hun skryter av meg til andre. Men aldri om hun gjør det til meg. Da ønsker hun heller å påpeke det positive som negativt. Jeg er nå vant med det. Det sårer jo. Men det er bare vann på gåsa. Verre var det som liten. Da var det så vondt, så vondt. Hun sliter med dårlig selvfølelse og takler ikke at jeg ikke gidder å gå rundt med samme elendige og negative kappe. Kommer ikke noe godt ut av det jo. Hun er en mørk sky. Og jeg ser bare positivt på ting. Det er tungt å omgi seg med så mye negativitet. Men jeg tror ikke hun legger merke til det selv. Uansett blir det godt å kjøpe seg et hus snart. Visning i morgen igjen :-DHerlig!! You go girl! i fare for å tråkke deg på tærne... Men hva i alle dager er det med.morra de?
Takk.Du er så tøff, er ikke alle som tørr å konfrontere folk som du gjør.
Hvordan går det å bo hos mamma'n din nå?Kjære Aron min. Du er 3,5 mnd. Du er et sjarmtroll. Det er sjelden du gråter. Det er som regel når du er veldig veldig trøtt. Det varer ikke lenge. Mat får du såpass ofte at du sjelden rekker å gråte. Og mamman din er vant med de store rapene og prompene dine. Lufta går som regel veldig greit å få ut av deg. Du er veldig glad i pupp, og tar for deg med stor vellyst. Du har hatt et spesielt stort sugebehov siden fødsel, men tar ikke smokk. Nå forrige uke gikk du fra å putte tilfeldige fingre i munnen til å tydelig suge på tommel.Forrige uke begynte du å reise deg selv opp fra liggende til sittende stilling. Jeg tar bare en tommel i hver bebihånd og vips er du oppe. Det har vi trent forsiktig , forsiktig på innimellom siden du var 2mnd (kanskje en-to ganger i uka. ). Du er veldig stolt av at du klarer å stå og liker å gå på fanget med støtte. Dette er hva folk sier om deg, gutten min: "åh! Så sterk han er a! Så sterk er ikke datra mi. Enda hun er 4mndr eldre"/"også ern jo så blid! Han sier ifra nårn er trøtt. Men det skulle bare mangle! Nei, han er skjønn assa.." / "se, han trener a..så sterk ! Han kommer til å gå tidlig assa". I dag har du sitti foran pc litt og trykka litt for første gang. Neste helg skal jeg prøve få tak i noen flere leker til deg. Vi er mellom to hjem og camper midlertidig hos bestemor nå. Men håper at vi snart har et nytt hjem hvor du har ditt eget rom. Det gleder jeg meg til. Du er en fin unge. Som jeg har vært nødt til å sende litt rundt for pass siste to ukene. Leiligheten vår som nå står ferdig for salg har måttet pusses opp litt, og du har måttet være borte fra det stedet da 1 mnd etter siste malingsstrøk. Vi får male m vannbasert i vårt nye hjem. Du er en berikelse for meg og alle andre. Du er høyt elsket!
Oh yess. Definitivt! Hatt brystbetennelse to ganger og da med feber. Skulle ønske man kunne ringe inn syk til mamarollenDet er tungt, men også veldig bra. Har omgangssyke , og vet ikke hva jeg skulle gjort om hun ikke hadde vært her. Jeg har ammet, laget flaskemat og skiftet bleier. Men hun har hatt han innimellom så jeg har kunnet spy og fløyet på do uten å etterlate lillegull alene. Han har vært veldig aktiv i dag, og det er ekstra tøft å bli sparket i magen når man ligger m feber og en spysjuke fra h******. En samboer ville avlastet meg mer, og jeg ba henne ringe barnefar. Jeg kunne ikke stå på bena. Kroppen rista. Men hun klarte å løfte og bære han opptil flere ganger. Men jeg lå og drømte om at noen kunne komme å ta han og bikkja med på trilletur. Skulle fantes en sånn kriseforening for syke mammaer