Unge prøvere

Jeg er på CD25 og 6dpo og symptomene HERJER! :hilarious: Veldig ømme og vonde pupper og det romesterer og Murrer fælt I livmora både igår og idag :shy:

Jeg er på CD25 og 6dpo og symptomene HERJER! :hilarious: Veldig ømme og vonde pupper og det romesterer og Murrer fælt I livmora både igår og idag :shy:
Jøss, det er jo bra :D åh. Så spennende! Jeg var ferdig med mens på fredag, men det murrer i magen idag. Ble litt vals igår, men det er vel ikke mulig rett etter pille slutt at det kommer for tidlig el? Blir helt kokko av alt :think005
 
Jøss, det er jo bra :D åh. Så spennende! Jeg var ferdig med mens på fredag, men det murrer i magen idag. Ble litt vals igår, men det er vel ikke mulig rett etter pille slutt at det kommer for tidlig el? Blir helt kokko av alt :think005
Jeg har finni ut at med kvinnekroppen er alt mulig :hilarious:
 
Jeg er på cd18 idag, og sitter å venter på eggløsning...:wacky: hadde det på cd24 forrige mnd..:sour: vil tro syklusen min ikke er helt i rute enda...

Noen som er i dpo-land? :)
Jepp. Er vel 9-10dpo tror jeg, husker ikke helt når jeg egentlig ikke bryr meg, forventer mens på fredag/lørdag og det er da det teller.
 
Hei jenter :love017 Så gøy med en slik tråd! Jeg er 25 år og er i PP5. Er 2dpo nå, så blir spennende fremover:D
 
8 dpo, ingen symptomer, hadde sex 1 gang under EL :(
Bruker ingenting for å «hjelpe til» prøvde grapefruktjuice en mnd, men fysj det var fælt!!

Hvordan vitaminer tar dere, hvordan fungerer bidronninggele og wild yam? Babyklister?
Må man ha resept?
 
Jeg fikk maca kapsler, bidronninggele og wild yam i posten idag. :) og så lurer jeg på om noen vet om man kan ta maca og bidro samtidig?
 
8 dpo, ingen symptomer, hadde sex 1 gang under EL :(
Bruker ingenting for å «hjelpe til» prøvde grapefruktjuice en mnd, men fysj det var fælt!!

Hvordan vitaminer tar dere, hvordan fungerer bidronninggele og wild yam? Babyklister?
Må man ha resept?
Bidronninggele skal du ta fra første mensdag til EL og wild yam fra etter EL til IKM. :) å det får du kjøpt hos helsekost!:) babyklister har jeg lest du får kjøpt på dansk helsekost side?:)
 
Bidronninggele skal du ta fra første mensdag til EL og wild yam fra etter EL til IKM. :) å det får du kjøpt hos helsekost!:) babyklister har jeg lest du får kjøpt på dansk helsekost side?:)
Aaah, supert :) hva skal det hjelpe med/for? Ingen erfaring med noen av delene.
 
Aaah, supert :) hva skal det hjelpe med/for? Ingen erfaring med noen av delene.
Bidronninggele skal visst gjøre livmor varmere noe som eggene og cellene liker xsmile9 det sier at det øker fertiliteten også, og stabiliserer hormonene. Mens wild yam hjelper egget til å feste seg :happy112
 
For en koselig gruppe:smug:
Føler meg ikke akkurat så ung lengre men! 26 år, prøver på samboer sitt første barn og min nr 2. Vi er i pp 2, regner slik da det er disse to mnd vi virkelig har gått inn for det. Hadde MA med komplikasjoner for nesten et år siden, kjemisk forrige mnd.
 
Eg og min samboer er 23 og 20.. no gikk denne pp’en dårlig, TR kom! Så no er det en pause til han har fått sjekket seg, siden vi går inn i pp 13.. så får vi se ka prøvena hans viser! Håper de er bra, pg at det heller er noe eg kan ta eller operere, for tror han blir så sinnsykt lei seg om det er noe med han..

Andre som har opplevd at alt ser bra ut med ultralyd etter å ha vært oss gynekolog og at mannens sædprøver er bra at det plutselig bare klaffer? Trengee litt solskinnshistorier no...
 
Eg og min samboer er 23 og 20.. no gikk denne pp’en dårlig, TR kom! Så no er det en pause til han har fått sjekket seg, siden vi går inn i pp 13.. så får vi se ka prøvena hans viser! Håper de er bra, pg at det heller er noe eg kan ta eller operere, for tror han blir så sinnsykt lei seg om det er noe med han..

Andre som har opplevd at alt ser bra ut med ultralyd etter å ha vært oss gynekolog og at mannens sædprøver er bra at det plutselig bare klaffer? Trengee litt solskinnshistorier no...

Har ingen solskinnshistorie å komme med, men vil sende dere en klem:Heartred
 
24 år, prøver på nr 1. samboer er også 24.

Har vært gravid to ganger, og hatt termin i både juli og sent august. Men begge endte i sa. Mensen skulle egentlig kommet Igår, har ikke fått enda.. men ingen positiv test. Tok noen dager før jeg fikk positiv test etter forrige gang. Har noe syntomer, kvalm og litt ømme bryster. Men jeg tror det ikke før jeg ser det.
 
24 år, prøver på nr 1. samboer er også 24.

Har vært gravid to ganger, og hatt termin i både juli og sent august. Men begge endte i sa. Mensen skulle egentlig kommet Igår, har ikke fått enda.. men ingen positiv test. Tok noen dager før jeg fikk positiv test etter forrige gang. Har noe syntomer, kvalm og litt ømme bryster. Men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Nesten samme situasjon her!
Mistet to ganger (termin i desember og april), skulle hatt mensen på søndag eller i går, ingenting, men ingen positive tester heller!
Ømme, hovne bryst, og litt murringer!:arghh:

Håper den sitter for oss begge snart!
 
Jeg fyller 23 iår og mannen/samboer fyller 29. :happy: Vi er i PP8, og prøver på vår første. Jeg har hatt to kjemiske, og jeg har også pcos. Hvis det ikke blir spire snart, blir vi videresendt til ivf..:yuck: Håper sterkt at vi slipper.
 
Back
Topp