Unge prøvere

Altså, nå er vel jeg er fossil sammenlignet med hvor gamle dere andre er. Men hodet er ikke en dag gamlere enn 19:hilarious:jeg er 28 år, 29 i mars og min kjære mann blir 27 snart. Vi har ingen barn fra før og startet ikke prøvingen før i fjor i august. Ble gravid i september, men mistet i november. Hadde en kjemisk forrige pp, så håper så gjerne at det går denne gangen. I dag er jeg vel ca 7-8 dpo.
 
Hvordan går det med dere??? :D

Cd 7, og utolmodig som bare det på å få to streker på en great, men hver ppender som forrige med heksa.......:shifty::hilarious:

Hvordan går det med deg??
 
23 år, prøver på barn nr 2(føles ut som 3). Har ei på snart 2 år, prøvde i august og ble gravid men hadde en ma oppdaget i uke 13. Akkurat bestemt oss for å prøve igjen :)

Vi har vært heldige med å bli gravid i pp3 og pp1, så blir spennende å se hva som skjer denne gangen. Og hvordan jeg skal greie å slappe av og glede meg over en ny graviditet sånn i starten.
 
Cd 7, og utolmodig som bare det på å få to streker på en great, men hver ppender som forrige med heksa.......:shifty::hilarious:

Hvordan går det med deg??
Ser den.. jeg begynner å nærme meg halvt år med prøving nå :/ men kroppen har enda vært en del ustabil etter pilleslutt!
Har el i morgen, så snart i dpo-land :D skulle det klaffe denne mnd vil jeg få termin ca rundt julaften....:facepalm:
 
Ser den.. jeg begynner å nærme meg halvt år med prøving nå :/ men kroppen har enda vært en del ustabil etter pilleslutt!
Har el i morgen, så snart i dpo-land :D skulle det klaffe denne mnd vil jeg få termin ca rundt julaften....:facepalm:

Krysser fingrene for at de stabiliserer seg snart, og håper at det blir en fin julegave :Heartred
Et halvt år er noen lange mnd....:shifty:
 
23 år, pp2, barn 2, samboer! (snart vært sammen i 6 år:happy:)
 
Jeg er 25 år. Har samboer, sammen har vi 3 barn og prøver på nr 4. Er i pp1 nå, hadde positiv el test i helga så nå venter jeg spent på å starte testinga :)
 
Hei :happy:

Litt eldre enn flere av dere, 27 år, men jeg føler meg som en 20 åring Jeg bor sammen med samboeren min (vært sammen i snart 9 år) og datteren vår (2 år gammel).

Jeg slutta på p-piller i slutten av januar og bestemte oss for å prøve først i april. Hatt en 24. graders syklus og en på 34. Vi er i pp1 og forventer eggløsning mellom 10.-20. april en gang. Har veldig ustabil syklus, så er veldig spent i tiden framover. Drømmer om at det skal gå denne gangen, men det er nok kun ønsketenkning.

Ble gravid med jenta mens jeg gikk på p-piller og det var egentlig ganske deilig. Kjipt å måtte «prøve/planlegge» nå. Syns det bare er stressende.
 
Spennende gruppe. Trodde også jeg var "for gammel" men ser at flere her er 27. Jeg er da altså 27 år, gift og vi prøver på vår første :happy:. PP5, CD 10 i dag, første måned med monitor. Ble først litt trist og deppa da det viser seg at det ikke blir 2019-baby, men samtidig har jeg alltid tenkt at starten av året, gjerne våren er en drømmemåned å få barn i. Det er motivasjonen nå, å få en positiv test i hånda i nær fremtid :hello2
 
Spennende gruppe. Trodde også jeg var "for gammel" men ser at flere her er 27. Jeg er da altså 27 år, gift og vi prøver på vår første :happy:. PP5, CD 10 i dag, første måned med monitor. Ble først litt trist og deppa da det viser seg at det ikke blir 2019-baby, men samtidig har jeg alltid tenkt at starten av året, gjerne våren er en drømmemåned å få barn i. Det er motivasjonen nå, å få en positiv test i hånda i nær fremtid :hello2
Sitter klar til å bestille meg monitor selv akkurat nå faktisk :eek: etter over 30 pper så er det på tide å prøve på noe nytt! God erfaring med monitor så langt?
 
Sitter klar til å bestille meg monitor selv akkurat nå faktisk :eek: etter over 30 pper så er det på tide å prøve på noe nytt! God erfaring med monitor så langt?
God erfaring så langt, det eneste jeg anbefaler er å lese bruksanvisningen litt bedre enn meg :hilarious:. Særlig hvis man kan være noe distre eller surrete. Mine feil 1) Ny syklus kan kun settes opp mellom dag 1 og 4, første gangen jeg skulle bruke den, kom jeg på det på dag 5... 2) Denne gangen glemte jeg å endre til sommertid, så nå må jeg time alt godt mtp jobb :rolleyes:. 3) Vær nøye med hvordan testpinnene skal settes inn. Klarte å bruke to på feil måte i starten slik at de måtte kastes.

Har kun fått "lav" på monitoren foreløpig, men blir spennende å følge med! Tenk hvis eggløsning er på en helt annen tid enn antatt. Har nå sykluser på 34 dager, alltid hatt litt uregelmessig mens :).
 
23 år, første barn, pilleslutt januar i fjor og operert for exu mars 2018. Hatt veldig ustabile sykluser etter dette, tror kanskje ikke jeg har hatt el, men tror jeg fikk el tilbake rundt nyttår og har nå sykluser på ca. 44-45 dager med el på dag 30. Denne gangen ser det ut som el derimot falt på cd 35, og jeg er nå 6 dpo. Tiden går veeeeeldig saaaaakte! o_O
 
Kan jeg regnes som ung også eller? Blir 27 om en måneds tid :oops: jeg er gift og prøver på nummer 1 nå! Er i pp 2.
 
God erfaring så langt, det eneste jeg anbefaler er å lese bruksanvisningen litt bedre enn meg :hilarious:. Særlig hvis man kan være noe distre eller surrete. Mine feil 1) Ny syklus kan kun settes opp mellom dag 1 og 4, første gangen jeg skulle bruke den, kom jeg på det på dag 5... 2) Denne gangen glemte jeg å endre til sommertid, så nå må jeg time alt godt mtp jobb :rolleyes:. 3) Vær nøye med hvordan testpinnene skal settes inn. Klarte å bruke to på feil måte i starten slik at de måtte kastes.

Har kun fått "lav" på monitoren foreløpig, men blir spennende å følge med! Tenk hvis eggløsning er på en helt annen tid enn antatt. Har nå sykluser på 34 dager, alltid hatt litt uregelmessig mens :).
Tusen takk for at du deler erfaring, greit å høre erfaringer fra noen som har prøvd monitoren før :)

Jeg har også begynt å tenke på at EL kan være en annen dag enn antatt! Kanskje tidligere kanskje senere. Aldri hatt uregelmessig mens så håper den bekrefter at ting er nogenlunde greit :)
 
Back
Topp