Unge prøvere

Morsomt at vi ligger ca likt! Har ikke meldt meg inn i noen ikm-gruppe ennå siden jeg er usikker på syklusen. Blør fortsatt kraftig, noe som ikke er vanlig for meg, men i følge iherdig googling virker det som om det som om første mens etter SA gjerne kan være kraftig og lang. Jeg har lutalfase på ti dager, så ganske lik situasjon der! Blir spennende å følge deg også :)
Hold oss oppdatert da! Skal prøve med bk denne måneden hvis eggløsning kommer :D
 
Vi prøver ikke nå da Leah bare er 8 mnd, men var 20 år og fersk prøver for 4 år siden. Møtte mye motstand (var jo så ung atte) og lite forståelse fra mange ang infertilitet. Lang historie kort tok det nesten 4 år fra vi smått kastet prevensjon til jeg fødte Leah og med mye hjelp. Jeg er evig glad jeg startet tidlig :)
Tenker også at en grunn til jeg starter litt tidlig er at man vet jo aldri hvor lang tid dette kan ta! :D godt du fikk hjelp tilslutt!
 
21år og har en samboer på 25.
Ble veldig glad når jeg så dette innlegget, ettersom jeg føler meg relativt ung i forhold til mange her inne.

Etter å ha pratet om å få barn i over et års tid, valgte vi at jeg skulle ta ut P-staven i November 2018 og "se hva som skjer". Med tanke på flere i familie har brukt lang tid og hatt komplikasjoner med å bil gravide ville vi gjerne starte nå i og med at vi har et ønske om å bli "unge foreldre". Vi hadde en plan om at vi ikke skulle tenke så mye på det, men ta det litt som det kommer. Men nå som vi vet sjansen er der og ønske er så stort, så tenker vi og prater selvfølgelig litt mer om det enn hva vi hadde trodd :D

Er 6DPO nå og er alltid like spennende og nervepirrende å ta test!
Spennende, hold oss oppdatert:nailbiting: merker selv at man blir veeeeeldig overivrig når man først er i gang! Hadde også den innstillingen at det skjer det som skjer...og nå sitter jeg her noen måneder etterpå med el tester og termometer:wtf:
 
Jeg er (snart) 25 år. Samboer på 28 og sammen har vi to nydelig barn. Vi har prøvd på en liten lillebror eller lillesøster siden oktober 2017 :)
 
25 år, gift og prøver på førstemann :) Vi har vært prøvere siden Januar 2017, men har hatt noen prøvepauser pga bryllup og sykdom. Venter nå på gyn time pga lange og ustabile sykluser, samt at jeg har slitt med en del cycter tidligere.
 
Jeg er 25 år og I pp9 nå :happy: Jeg hadde ingen aning at det skulle ta meg så lang tid å bli gravid så jeg føler meg rimelig desperat egentlig :hilarious: Det tok meg lang tid å få tilbake EL etter p pillebslutt da(slutta i mai og første EL var i september). Det var rart for jeg hadde regelmessig mens hver måned fra mai til sept, altså 4 måneder. Nå skal EL være rett rundt hjørnet og dette er da 5 måned med EL :rolleyes:
Jeg og samboeren er nå inne i vårt 8 år sammen :smug: Jeg har kjøpt forlovelsesringer så driver å kvinner meg opp for å spørre han #21century :hilarious:

Han er ikke like dedikert som meg ang denne prøvingen men skal ta en alvorsprat med han i morgen for han kan ikke forvente at vi skal ha sex 2-3 ganger i mnd også bli gravid på det... Og ikke har han gått til legen og tatt blodprøver eller levert sædprøve som han skulle i slutten av november, jeg får nemlig ikke mine prøvesvar før han har levert sine prøver... :sorry:
 
Så, hvordan går det med dere? Hvor langt i syklusen er dere, noen som er i dpo-land?

Jeg selv har hatt syklus på ca 32-33 dager de siste gangene..med el på dag 22-23 sånn ca.. merkelig syklus..men ser ut som den blir bedre og bedre for hver måned da! Er idag på CD 15, så venter spent om ikke el kan komme bare liiiitt tidligere denne gang! :D
 
Er 23 år og fikk førstemann for 7 mnd siden :) vi prøver på andremann nå da det tok oss 3 år med førstemann.. vi vet ikke hvorfor det tok så lang tid, da det ikke var noe galt med noen av oss :wacky: vi håper nå at det går litt fortere! Men vi har allerede prøvd 6pp så ser ut til at det kan ta litt tid denne gangen også..
 
Så, hvordan går det med dere? Hvor langt i syklusen er dere, noen som er i dpo-land?

Jeg selv har hatt syklus på ca 32-33 dager de siste gangene..med el på dag 22-23 sånn ca.. merkelig syklus..men ser ut som den blir bedre og bedre for hver måned da! Er idag på CD 15, så venter spent om ikke el kan komme bare liiiitt tidligere denne gang! :D

Er 12 eller 10 dpo idag! Foreløpig negative tester.... selvom mitt streksyn kan skimte noe selvfølgelig :hilarious:
Kjenner jeg er så utålmodig.... mange rundt oss annonserer stadig at de blir gravide :(
 
Så, hvordan går det med dere? Hvor langt i syklusen er dere, noen som er i dpo-land?

Jeg selv har hatt syklus på ca 32-33 dager de siste gangene..med el på dag 22-23 sånn ca.. merkelig syklus..men ser ut som den blir bedre og bedre for hver måned da! Er idag på CD 15, så venter spent om ikke el kan komme bare liiiitt tidligere denne gang! :D
Cd 8 her. Holder på med ivf og sprøyter, skal inn på kontroll i morgen for å se hvordan det ligger an :)
 
Så, hvordan går det med dere? Hvor langt i syklusen er dere, noen som er i dpo-land?

Jeg selv har hatt syklus på ca 32-33 dager de siste gangene..med el på dag 22-23 sånn ca.. merkelig syklus..men ser ut som den blir bedre og bedre for hver måned da! Er idag på CD 15, så venter spent om ikke el kan komme bare liiiitt tidligere denne gang! :D
Her er det lite framgang. Kroppen oppfører seg fortsatt rart etter SA. CD13 eller CD15 avhengig om jeg regner med de to første dagene med spotting og tr er fortsatt på besøk... Begynner riktignok å gi seg nå tror jeg, men vanskelig å si når og om EL dukker opp:p
 
Ivf her, blir innsett av 5 dagers egg på mandag. Er på cd 13 i dag. Hvis jeg blir gravid denne runden, så blir jeg vel gravid i morgen:hilarious:
 
Hei jenter, jeg er 25 år, samboer (30 år) og kastet ppillene juni 2016...
ikke hatt en eneste positiv graviditetstest siden vi startet prøvingen, så her har ting tatt laang tid!
Er ofte innbilsk på symptomer, men mensen kommer alltid :/
 
Hei jenter, jeg er 25 år, samboer (30 år) og kastet ppillene juni 2016...
ikke hatt en eneste positiv graviditetstest siden vi startet prøvingen, så her har ting tatt laang tid!
Er ofte innbilsk på symptomer, men mensen kommer alltid :/
Aaah så kjipt! Hvor i syklusen er du nå da? B1? :)
 
Hei! Så kjekt med denne tråden. Jeg og samboer er 22 og 24 år. Prøvd i snart 2 år, med 1 MA og 1 SA. Men grunnet vitaminmangel (d og jern etc) som nå har økt har jeg god troa☺️ Blir kjekt å følge med her inne!
 
Back
Topp