Unge prøvere

Hei! Så kjekt med denne tråden. Jeg og samboer er 22 og 24 år. Prøvd i snart 2 år, med 1 MA og 1 SA. Men grunnet vitaminmangel (d og jern etc) som nå har økt har jeg god troa☺️ Blir kjekt å følge med her inne!
Så koselig med flere her inne! Morsomt å se flere som er like gammel som meg! :D hvor i syklusen er du?
 
Hva sier dere, skal jeg lage en oversikt i innlegget øverst, med alder, antall barn og hvem som prøver og hvem som er blitt gravide? :)

Det kan du :)

Jeg er 25 år og mannen jeg er gift med er 35 :) Prøver på min nummer 4 og hans første :D
Er på pp8 (tror jeg :p) etter at vi mistet i MA i sommer :)
Så satser på positiv test snart!
Har mensen nå så håper el kommer raskt denne perioden ;)
 
Venter mens neste fredag, da blir det oppstart på medisiner til fryseforsøk :p
 
Det kan du :)

Jeg er 25 år og mannen jeg er gift med er 35 :) Prøver på min nummer 4 og hans første :D
Er på pp8 (tror jeg :p) etter at vi mistet i MA i sommer :)
Så satser på positiv test snart!
Har mensen nå så håper el kommer raskt denne perioden ;)
Da er du på lista, velkommen! Satser på to streker for deg snart :D
 
26 år her. Har ett barn på 7 år, har samboer på 36 år, og vi er nå i vår første pp. :woot:
 
Spennende! Gjør du noe spesielt eller tar du det som det kommer?
Du er på lista :D

Jeg propper i meg med masse vitaminer nå.
Men har bestilt bidronninggele og wild yam, mest fordi jeg har lest så mye bra om det :angelic: jeg forventer ikke at den sitter første gang, siden jeg akkurat har sluttet med pillen. Men det er lov å håpe :smiley-angelic003 gjør du? :)
 
Hoho. Vært her inne å snoket litt, når jeg så hvor gamle flesteparten var så tenkte jeg, nei Jeg er for gammel :hilarious: (27år) men føler meg ikke en dag eldre enn 20 :happy: prøver på første barn. Har offisielt inne i pp8, el er 3 dager forsinket. Ut fra testene så kommer den i morgen. Har ikke gått på prevansjon de siste 2 årene. Men startet med hard prøving for 8mnd siden. Uten en eneste positive test. Blir å sjekke både meg og mannen privat hvis den ikke sitter denne pp :happy:
 
Hoho. Vært her inne å snoket litt, når jeg så hvor gamle flesteparten var så tenkte jeg, nei Jeg er for gammel :hilarious: (27år) men føler meg ikke en dag eldre enn 20 :happy: prøver på første barn. Har offisielt inne i pp8, el er 3 dager forsinket. Ut fra testene så kommer den i morgen. Har ikke gått på prevansjon de siste 2 årene. Men startet med hard prøving for 8mnd siden. Uten en eneste positive test. Blir å sjekke både meg og mannen privat hvis den ikke sitter denne pp :happy:
Du er bare tre år eldre enn meg, så du er fortsatt ung ;)
 
Jeg propper i meg med masse vitaminer nå.
Men har bestilt bidronninggele og wild yam, mest fordi jeg har lest så mye bra om det :angelic: jeg forventer ikke at den sitter første gang, siden jeg akkurat har sluttet med pillen. Men det er lov å håpe :smiley-angelic003 gjør du? :)
Ja man blir fort utålmodig! Har kjøpt inn både bk og wild yam, temper også.. :D og el-tester... full rulle :’D
 
Hoho. Vært her inne å snoket litt, når jeg så hvor gamle flesteparten var så tenkte jeg, nei Jeg er for gammel :hilarious: (27år) men føler meg ikke en dag eldre enn 20 :happy: prøver på første barn. Har offisielt inne i pp8, el er 3 dager forsinket. Ut fra testene så kommer den i morgen. Har ikke gått på prevansjon de siste 2 årene. Men startet med hard prøving for 8mnd siden. Uten en eneste positive test. Blir å sjekke både meg og mannen privat hvis den ikke sitter denne pp :happy:
Skal notere deg opp, du er veldig velkommen! Tror nok gjennomsnittet ligger på 25 år ;)
 
Skal notere deg opp, du er veldig velkommen! Tror nok gjennomsnittet ligger på 25 år ;)
Jeg blir snart 27 jeg også, men velger å synes at jeg fortsatt er ung :cool01 hehe.. EL tester har jeg også investert i! Dette er jammen spennende :gen014
Hvor i syklusen er dere nå? :happy090
 
Jeg blir snart 27 jeg også, men velger å synes at jeg fortsatt er ung :cool01 hehe.. EL tester har jeg også investert i! Dette er jammen spennende :gen014
Hvor i syklusen er dere nå? :happy090
Jeg er på cd18 idag, og sitter å venter på eggløsning...:wacky: hadde det på cd24 forrige mnd..:sour: vil tro syklusen min ikke er helt i rute enda...

Noen som er i dpo-land? :)
 
Jeg er på cd18 idag, og sitter å venter på eggløsning...:wacky: hadde det på cd24 forrige mnd..:sour: vil tro syklusen min ikke er helt i rute enda...

Noen som er i dpo-land? :)
Jeg er ikke helt inne i alle forkortelsene :p men jeg tror jeg skjønner hva du mener xsmile9
Jeg har ikke el før til helgen.. :wtf:
 
Jeg blir snart 27 jeg også, men velger å synes at jeg fortsatt er ung :cool01 hehe.. EL tester har jeg også investert i! Dette er jammen spennende :gen014
Hvor i syklusen er dere nå? :happy090
Jeg er på CD25 og 6dpo og symptomene HERJER! :hilarious: Veldig ømme og vonde pupper og det romesterer og Murrer fælt I livmora både igår og idag :shy:
 
Back
Topp