det værste som har skjedd var da jeg falt i trappen når min datter var 13 dager gammel og hun ble slått ut av armene mine. Så henne sveve over 4-5 trappetrinn og rett ned i flisene laaang ute på gulvet. I det hun ble slått ut av armene mine føler jeg at hun på en måte ble kastet høyere opp.
Jeg hørte hun skreik med en gang hun deiset med hode i flisene så var det helt stille[&o]
jeg løp å tok henne opp og ringte amulansen med en gang. Det tok TID før de kom. Det var den første dagen med snø her og det var kaos på veiene. Så tok 40 min eller noe før de kom, pluss at de kjørte feil underveis..
Men det skal sies at helsevesenet funket. Kom en sykebil med pasient i hjem til oss,siden de andre ambulansene sto fast i snøkaoset.
De fikk kommet for å hjelpe, så kom det 2 sykebiler rett etter på.
Hun var livløs,ikke noe kontakt. blek og svak pust-værste jeg har vært med på.
Heldigvis gikk min eldste datter bak,så jeg ikke fikk spent henne utfor mens jeg datt,så priser alt for det..
fikk ringt min mor og hun snakket med min datter, for jeg hadde ikke tid til henne akkurat da..( min samboer var i nodsjøen[&o])
--
ellers har eldste datter satt i halsen,pølse med fler ting. Måttet dunke i ryggen før det kom opp. men har gått fint heldigvis. Pølse er noe dritt igrunnen=(