ULYKKER/UHELL

Nei, det er sant ja :) men greit å ha sine forhandsregler..
Ambulanse folkene gjorde det de kunne, men var desverre ikke noe mer å gjøre:(
Off er så grusomt :'(
ORIGINAL: Piril

ORIGINAL: Zera

De prøvde.. Men det var som sement i halsen.. Hellt kompakt og jævlig:/ for å si det sånn så har ikke Tuva fått sånn bolle nei...:/

ORIGINAL: Zera

Ei veninde var vitne til noe grusomt..

Der var en gutt på rundt 2 år som spiste på en bolle, og det ble sittende fast i halsen hans. De fekk det ikke ut, ambulansen kom og de gjorde alt de kunne og de heller fekk den ikke ut:(
Gutten pustet ikke når dereiste med han, og desverre overlevde ikke han :(

De bollene er livsfarlig :(:(

GRUSOMT!!! [:(][:(] Har virkelig ikke engang ambulansepersonell noen form for tiltak/nødløsning når det gjelder kvelning?? Ikke noe stikk inn i luftrører og inn med en tybe eller noe?? DET er litt skremmende å tenke på[&:][&:] Uff stakkars lille....tenke å dø av noe som skulle være til glede....[&:][&:]

[&:][&:] Stakkars foreldre!!!....min spiser boller....[&:][&:] Nei uff...en kan jo ikke bli FOR hysterisk heller...det er jo så mye som er klebrig...pølsebrød, boller, polarbrød, og sikkert 100 andre ting...man må vel bare passe på at de ikke er for glupske og tar for store biter eller løper rundt med bolla.....uhellet kan skje den beste[&:][&:]

ORIGINAL: Minibille

Jeg var også faktisk vitne til en liten gutt som stabba seg nedover delenderet i barnebassenget på innebadet en gang....(det blir dypere og dypere på vei ned der) ikke gamle tassen..mora sto i vannet lenger bort og skravla med en bekjent....husker jeg tenkte...følg med ungen din da!!!!!! og i det jeg ser bort på ungen igjen så er han vekk!![&:] Han bikka under på dypet....kan ikke huske å ha løpt så fort i vann før.....jeg nærmest kasta meg over....fant han til slutt og fikk han opp!! Han hosta og ble seff veldig skremt, men han klarte seg[:)][:)] Dumma mora....håper hu fikk seg en lærepenge! Det vil jeg tro!

[:o] nesten så jeg håper du ga henne en lekse!
huff[&o]

Hadde det vært nå, så hadde hu fått så øra flagra!! Man står bare ikke som mor med ryggen til et lite barn som er på vei mot dypt vann...det blir for dumt!..Jeg var liten selv, men husker jeg (enda da) ble irritert over hendelsen...husker mora ble litt stressa da hu så hva som hadde skjedd og fikk fram et fortumlet "tusen takk" tror jeg bare gryntet noe "vær så god" tilbake...

Back
Topp