Har opplevd litt, men ikke sann kjempegale i grunnen..
Når han var baby var minien tett hele tiden, surklete.. Han var også en gulpeunge uten like.. Og noen ganger skjedde det at gulpet satt fast, så vi måtte slå han i ryggen så han fikk det opp.. [&o]
Når han var litt større, 7-8 mnd'r.. Så satt han å beit på snora til jakka mi.. Burde tenkt lenger men.. Iallefall fikk han den knotten som var på jakka nedi halsen.. Merket bare at ungen ble helt rar, prøvde på en måte og hoste, men fikk ikke til..Så ble han helt blank i øya og rødblå i annsiktet.. Jeg dunka og dunka på ryggen hans.. Heldigvis kom det opp..
Engang var han også kjempetett, hadde mye slim i halsen/munnen.. Da ble vi sendt rett på sykehuset heldigvis..
Nå siste episoden så var jeg på jobb, og skulle hente minien oppe med svigers.. Svigers sa at han hadde ikke vært helt i form..Og hadde sovet en god del på dagen, og han hadde ikke matlyst.. Kjørte hjem, og da sovna han i bilen også.. [&o] Kom hjem, han satte seg på sofaen.. Jeg skulle på kjøkkenet og lage mat.. Snudde meg etter 1 min, da lå han på sofaen.. Fikk ikke liv i ham i det hele tatt.. [&o] Da ringte jeg legen, og vi fikk komme inn med engang.. Da hadde han en skikkelig kraftig halsbetendlse og ørebetendele og HØY feber.. DErfor slappheten..