FrkBlå
Blir kjent med forumet
Hmmm trodde man får det mellom 11 og 13 jeg…?Så kos å sjå ultralydbileter. Hatar å vente Har ikkje fått dato enda og er i veke 11 i morgon.. Syns eg kan få vite når tidlig ultralyd blir eg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm trodde man får det mellom 11 og 13 jeg…?Så kos å sjå ultralydbileter. Hatar å vente Har ikkje fått dato enda og er i veke 11 i morgon.. Syns eg kan få vite når tidlig ultralyd blir eg!
Er det lenge siden jordmor/ lege sendte henvisningen? Du kan jo eventuelt ringe sykehuset ditt å spørre når du får timeSå kos å sjå ultralydbileter. Hatar å vente Har ikkje fått dato enda og er i veke 11 i morgon.. Syns eg kan få vite når tidlig ultralyd blir eg!
Jeg fikk vite time da jeg var 11+3, har timen 13+4 Hva står på helsenorge under henvisninger?Så kos å sjå ultralydbileter. Hatar å vente Har ikkje fått dato enda og er i veke 11 i morgon.. Syns eg kan få vite når tidlig ultralyd blir eg!
Noe så søtt!
Dei har gjort ein sneaky og sendte meg eit brev om at dei har mottatt henvisningen og at eg vil få time til ultralyd mellom veke 12-14 i eiget innkallingsbrev.Jeg fikk vite time da jeg var 11+3, har timen 13+4 Hva står på helsenorge under henvisninger?
Ikke sant! Jeg tolket de 10 dagene som at de hadde 10 dager på å vurdere henvisningen men ikke krav om å ha tildelt timen innen 10 dager, men vet ikke Så henvisningen ble sendt for 10 dager siden?Dei har gjort ein sneaky og sendte meg eit brev om at dei har mottatt henvisningen og at eg vil få time til ultralyd mellom veke 12-14 i eiget innkallingsbrev.
Sneaky fordi dei har krav om å svare 10 dagar etter henvisning. I dag er den tiende dagen, så får eg berre eit brev om at dei har fått det med seg. Hahaha!
Jeg ble henvist på fredag og er i morgen i uke 11. Og uke 14 er “lenghelg ved 17 mai“ hvor jeg er bortreist. Håper at de har nok ledig kapsitet i uke 12-13 da.Ikke sant! Jeg tolket de 10 dagene som at de hadde 10 dager på å vurdere henvisningen men ikke krav om å ha tildelt timen innen 10 dager, men vet ikke Så henvisningen ble sendt for 10 dager siden?
Hos meg stod det 10 virkedager, så ikke helg og røddager, så i verstefall er du bare på dag 6! Håper de får satt deg opp i uke 12-13 daJeg ble henvist på fredag og er i morgen i uke 11. Og uke 14 er “lenghelg ved 17 mai“ hvor jeg er bortreist. Håper at de har nok ledig kapsitet i uke 12-13 da.
UtvendigDere som har vært på TUL i uke 12, har dere hatt ultralyd på magen eller innvendig?
Dere som har vært på TUL i uke 12, har dere hatt ultralyd på magen eller innvendig?
Bra at de sjekker utvendig først.Vanlig prosedyre er at de prøver utvendig først, men av og til må de ta innvendig.
Bra at de sjekker utvendig først.
Er litt lei av invendige men siden jeg har tilted uterus så blir det sikkert innvendig.
Legen prøvde utvendig 10+0 men så absolutt ingenting. Invending viste til og med fingerne til foster.
Gir meg håpJeg har bakovervendt livmor. Var litt vanskelig å se utvendig i uke 11, men var på ul i dag i uke 12 og da så vi kjempefint utvendig.
Har bare hatt utvendig. Føste TUL tok jeg 6+1.Dere som har vært på TUL i uke 12, har dere hatt ultralyd på magen eller innvendig?