Ultralydrapporter

Var på ultralyd 7+6 og fant kun plommesekk. Fikk aborthenvisning til neste dag. Fant kun plommesekk da og, men hcg har steget fra 26000 dag 31 til 72000 dag 42 så lege ville ikke sette i gang abort. Må ta ny hcg og ultralyd på mandag. Blir vel abort den uka eller neste antar jeg.

Var på ultralyd i dag, ble flyttet frem fra det jeg trodde var 6+6 til 7+1 (ivf så vi vet dato egentlig). Var 9mm, som egentlig var litt lite, skal kanskje tilbake om 2 uker for å dobbeltsjekke. Legen sa at alt mest sannsynlig er helt fint og at det var litt vanskelig å få et godt mål. Hjertet slo som det skulle :Heartpink Vurderer å bare vente til uke 12 som «vanlig» .

Var på ultralyd 7+6 og fant kun plommesekk. Fikk aborthenvisning til neste dag. Fant kun plommesekk da og, men hcg har steget fra 26000 dag 31 til 72000 dag 42 så lege ville ikke sette i gang abort. Må ta ny hcg og ultralyd på mandag. Blir vel abort den uka eller neste antar jeg.
Huff, det var leit å lese :confused:

Jeg var på ul i dag og ble målt til 8+0. Alt så kjempefint ut og jeg ble veldig lettet! :Heartred

Jeg har så å si ingen symptomer utover økt matlyst (og ingen mens) P.t, samt har hatt litt brun utflod, så jeg var litt bekymret. Men alt var tipp topp og barnefar og jeg gleder oss:Heartred:smiley-bounce016
Lille bamsemumsen:
B8BED6CE-48DB-4A76-AF86-9781768C3869.jpeg

Last edited:
I dag var det flere som hadde ul. Hvordan gikk det? :):love017
Det gikk kjempefint heldigvis. Har hatt spotting til og fra den siste uka så har vært så redd for ny MA.
Mini har vokst fint og ble målt til 17mm(8+4). Etter menstermin er jeg 8+0 i dag. Hjertet slo fint. Navlestrengen og morkaka pulserte i takt med hjerteblinkene, så alt er i skjønneste orden inni der :happy093

Det gikk kjempefint heldigvis. Har hatt spotting til og fra den siste uka så har vært så redd for ny MA.
Mini har vokst fint og ble målt til 17mm(8+4). Etter menstermin er jeg 8+0 i dag. Hjertet slo fint. Navlestrengen og morkaka pulserte i takt med hjerteblinkene, så alt er i skjønneste orden inni der :happy093
Så bra!
Jeg er også veldig redd og skal til ul om 1 uke (9+0).

Ingen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da? :hilarious: Noen som har to på følelsen?:D

Back
Topp