Tok ul når jeg var 7 + 4 men ble endret til 8+1 pga kort syklus og det stemte med lengde på 1.7cm og plus på 161
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det var leit å leseVar på ultralyd 7+6 og fant kun plommesekk. Fikk aborthenvisning til neste dag. Fant kun plommesekk da og, men hcg har steget fra 26000 dag 31 til 72000 dag 42 så lege ville ikke sette i gang abort. Må ta ny hcg og ultralyd på mandag. Blir vel abort den uka eller neste antar jeg.
Det gikk kjempefint heldigvis. Har hatt spotting til og fra den siste uka så har vært så redd for ny MA.I dag var det flere som hadde ul. Hvordan gikk det?
Så bra!Det gikk kjempefint heldigvis. Har hatt spotting til og fra den siste uka så har vært så redd for ny MA.
Mini har vokst fint og ble målt til 17mm(8+4). Etter menstermin er jeg 8+0 i dag. Hjertet slo fint. Navlestrengen og morkaka pulserte i takt med hjerteblinkene, så alt er i skjønneste orden inni der
Se på den perfekte der da FantastiskEr overlykkelig, lettet og rørt etter å ha fått sett et lite menneske sprelle i vei på ultralyd i dag Dette har jeg aldri fått oppleve før!
Vis vedlegget 403160