Det har jeg også lurt påIngen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da?Noen som har to på følelsen?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også lurt påIngen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da?Noen som har to på følelsen?
![]()

Jeg hadde besvimtIngen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da?Noen som har to på følelsen?
![]()

Jeg fikk to embryo satt tilbake ved ivf, men ul 6+1 viste kun 1 embryo. Så jeg vet ikke om det fremdeles kan endre.Ingen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da?Noen som har to på følelsen?
![]()
Så spennendeJeg fikk to embryo satt tilbake ved ivf, men ul 6+1 viste kun 1 embryo. Så jeg vet ikke om det fremdeles kan endre.
Er myyye mer kvalm en tidligere ganger jeg har vært gravid.
Det kan jeg heller ingenting om, men det hadde vært noeFantastisk! Da kan mammahjertet slappe litt av.En sprell levende 9+3 uker gammel elskling!!! Etter en helvetes helg med så mye vondt og blødninger. Jeg er så lykkelig !!

Har også drømt om at jeg fikk tvillinger, så fint å få bekreftet at det kun er en inni derPrivat ul i dag, 9+3. Han nevnte både 9+2 og 9+4 etter han målte, så tror menstermin er rimelig spot on. Hjertet slo, fikk høre og alt! Deilig å få en belreftelse, etter å ha lest om sa og ma her inne blir man jo litt smårar... Absolutt verdt pengene for min del, en fin bursdagsgave til meg selv
Alt fint i uke 9+4. Jordmor mente jeg var i uke 10 etter størrelsen, 31 mm. Det er IVF så har ganske god kontroll, så det vil si fosteret har vokst mer enn normalt. Veldig bra. Fikk høre hjertelyd, 164 slag i minuttet. Har
fikk bilde av at h*n vinket til oss
gjorde salto og snudde seg hit og dit, en aktiv liten krabat! Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og nyte
Jeg venter tvillingerIngen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da?Noen som har to på følelsen?
![]()
Gratulerer så myeJeg venter tvillingerVi har egentlig termin helt i starten av desember, men det er jo ganske uvanlig å gå helt til termin med to, så det blir nok noen novemberkids på oss! Får se om jeg klarer å være aktiv i to termingrupper
![]()