Ultralydrapporter

Ingen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da? :hilarious: Noen som har to på følelsen?:D
Jeg fikk to embryo satt tilbake ved ivf, men ul 6+1 viste kun 1 embryo. Så jeg vet ikke om det fremdeles kan endre.
Er myyye mer kvalm en tidligere ganger jeg har vært gravid.

Jeg fikk to embryo satt tilbake ved ivf, men ul 6+1 viste kun 1 embryo. Så jeg vet ikke om det fremdeles kan endre.
Er myyye mer kvalm en tidligere ganger jeg har vært gravid.
Så spennende :dance008 Det kan jeg heller ingenting om, men det hadde vært noe:D

Privat ul i dag, 9+3. Han nevnte både 9+2 og 9+4 etter han målte, så tror menstermin er rimelig spot on. Hjertet slo, fikk høre og alt! Deilig å få en belreftelse, etter å ha lest om sa og ma her inne blir man jo litt smårar... Absolutt verdt pengene for min del, en fin bursdagsgave til meg selv

Privat ul i dag, 9+3. Han nevnte både 9+2 og 9+4 etter han målte, så tror menstermin er rimelig spot on. Hjertet slo, fikk høre og alt! Deilig å få en belreftelse, etter å ha lest om sa og ma her inne blir man jo litt smårar... Absolutt verdt pengene for min del, en fin bursdagsgave til meg selv
Har også drømt om at jeg fikk tvillinger, så fint å få bekreftet at det kun er en inni der :)

Alt fint i uke 9+4. Jordmor mente jeg var i uke 10 etter størrelsen, 31 mm. Det er IVF så har ganske god kontroll, så det vil si fosteret har vokst mer enn normalt. Veldig bra. Fikk høre hjertelyd, 164 slag i minuttet. Har
❤️ bare sånn til info så kan alle se hele navnet ditt på bildet :) regner med T du vil være anonym:)

Idag har jeg endelig fått sett den lille bamsemumsen i magen, måler 6 cm fra hode til stump og nøyaktig 12+3 som forventet :Heartred fikk bilde av at h*n vinket til oss:happy: gjorde salto og snudde seg hit og dit, en aktiv liten krabat! Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og nyte:Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1777527432.jpg
    Snapchat-1777527432.jpg
    1,8 MB · Visninger: 97
Ingen som skal få beskjed om at der er to i magen i denne termingruppa da? :hilarious: Noen som har to på følelsen?:D
Jeg venter tvillinger ☺️ Vi har egentlig termin helt i starten av desember, men det er jo ganske uvanlig å gå helt til termin med to, så det blir nok noen novemberkids på oss! Får se om jeg klarer å være aktiv i to termingrupper o_O

Så kos å sjå ultralydbileter. Hatar å vente :( Har ikkje fått dato enda og er i veke 11 i morgon.. Syns eg kan få vite når tidlig ultralyd blir eg!

Back
Topp