Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stor var den da? min var 4,5 cmPrivat ultralyd i dag. Ble satt frem 4 dager- så 11+5 nå. Magisk å se en «fiks ferdig baby» med både fingre og tær. Så utrolig lettet og takknemlig. fjerde barnet, men blir nesten bare mer og mer intenst og spesielt.
Fikk du bilde da?Toul i går, 12+6.
Alt så bra ut, morkaka lå bak og litt lavt, men det var vissnok vanlig såppas tidlig. Noen som vet mer om det?
Baby lå forresten og slappa av med hendene bak hodet
Jm mente det var mye bevegelse, men i forhold til storebror var dette en veldig bedagelig liten tass!
Ingen gjetting på kjønn, så vi får bare vente i spenning til oul i starten av juli
Ja, flere klare i profil - hjalp vel at mini chillan såppasFikk du bilde da?
Toul i går, 12+6.
Alt så bra ut, morkaka lå bak og litt lavt, men det var vissnok vanlig såppas tidlig. Noen som vet mer om det?
Jm mente det var mye bevegelse, men i forhold til storebror var dette en veldig bedagelig liten tass!
Ingen gjetting på kjønn, så vi får bare vente i spenning til oul i starten av juli
Hvis du fikk med kroppen på profilbildet kan det være at kjønnet synes.Ja, flere klare i profil - hjalp vel at mini chillan såppas
Uuuu, spennende! Fant akkurat nub theory tråden. Skal se om jeg får lasta opp bilde der for litt hjelp til tydingaHvis du fikk med kroppen på profilbildet kan det være at kjønnet synes.
Jeg hadde dette forrige svangerskap på oul, fikk ny time i uke 32 for å se om morkaken hadde trukket seg oppover mens livmoren vokser. Noe den hadde gjort.Toul i går, 12+6.
Som skrevet i tråden «Nipt» var jeg på Riksen idag pga positivt for trisomi 18. Forrige UL var ok, men noe tvil om nakkefold. Idag mente de det var ekstra væske der (tror jeg rakk få med meg at det stod 3,8 på måling), en hånd og en fot i feilstilling, og manglet noe i navelstreng- blodåre tror jeg det var? Så det ser jo ut dom nipt hadde rett. Skal tilbake imorgen for morkake-prøve, jeg må være sikker… tung dag med mye tårer.
Mange trøsteklemmer til deg kjære deg helt forferdelig tenker så mye på dere nå. Det er så urettferdigSom skrevet i tråden «Nipt» var jeg på Riksen idag pga positivt for trisomi 18. Forrige UL var ok, men noe tvil om nakkefold. Idag mente de det var ekstra væske der (tror jeg rakk få med meg at det stod 3,8 på måling), en hånd og en fot i feilstilling, og manglet noe i navelstreng- blodåre tror jeg det var? Så det ser jo ut som nipt hadde rett. Skal tilbake imorgen for morkake-prøve, jeg må være sikker… tung dag med mye tårer.